4 döda i frontalkrock

Inaktiv
4 döda i frontalkrock

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,923850,00....

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=585907&previou...

Hämskt när det är ungdomar som dör på det viset,
måste vara hämskt för föräldrarna.

Medlem

herregud.... det är fruktansvärt, men det finns en anledning till varför folk som har haft körkort max ett år ej ska ut på vägarna när det är blixthalka och underkyltregn. Och att det var en minibuss gör det ju inte bättre.

Medlem

Drunken_monkey_boxer: vad är då kriterierna/kraven för att en person som endast haft körtkortet i (max) ett år få köra ut på vägarna? temperatur? väglag? ålder?...
är det staten eller föräldrarna som ska bestämma om den myndiga individen får köra motordrivet fordon då eller inte?

bad luck I say :\ R.I.P


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

^-- orka, vill inte göra en politisksak av vanligt folkvett.

Medlem

R.I.P, vad mer kan man säga?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Drunken_monkey_boxer: då var det ett dumt utalande av dig, för ditt inlägg är politiskt, dock utan argument eller motivation.

sen håller jag med ditt andra inlägg: det är vanligt folkvett, därmed ska varje individ bestämma över sig själv när det gäller denna punkt, inte någon myndigs föräldrer eller staten.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

körkoret säger inget om hur duktig man är på att köra bil däremot visar det att man har klarat dom teoretiska frågorna samt uppkörningen.

Trist iaf


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Full ap-boxare: varför har du redigerat bort hela ditt inlägg? kommer inte ihåg exakt vad det stod men det var ju mer än sådär iaf...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

Full ap-boxare: varför har du redigerat bort hela ditt inlägg? kommer inte ihåg exakt vad det stod men det var ju mer än sådär iaf...

haha ville inte göra en politisk diskussion av det plus att det jag vill ha ut av det var att det är vanligt folkvett från första början även om omega|werzion inte uppfattade det så eller om jag var otydlig hehe.

R.I.P.. glömde säga det i mitt första inlägg.

Inaktiv

Vilket djupt inlägg brosnan, det verkligen tillför till debatten.
Jag tycker det här är ett något konstigt trådämne det är väl bara att säga R.I.P


signatur

Internet är din vän

Medlem

Kråkan: är la inget fel i att diskutera hur man anser sig kunna förhindra att liknande framtida såna här olyckor sker?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar