OT Mord o inga visor

Medlem
OT Mord o inga visor

Va irriterad man blir trodde man hade ett unikt nick så av en slump så sökar man på sitt nick i google o får upp massa skumma länkar

Ska tillägga att Notum kommer från när jag spela ao men force la jag till när jag joina fz aktivt för Jax var lite upptaget

Upptäcker till min irritation detta

http://media.putfile.com/Tribute-for-NotumForce
www.notumforce.org

Tror dock att jag tog nicket först ..

Så om ni stöter på det nicket på www förutom här och på dvd profiler så är det inte jag


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Trodde det samma med mitt nick. Jag menar, "SuperTank", vem fasiken döper sig till något sånt! Dessvärre har jag stött på det nicket lite då och då.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

jag ska komma ihåg att inte misstänka dig nästa gång jag ser ditt nick på en tysk porrsite


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Ska ni klaga på något? Mitt nick är ju "Wildthing" -_- It doesnt get more kinkeh


signatur

Videomupp

Medlem

jag är unik

.... förutom att en (jädra) Diablo 2 mod heter "Werzion X"... men det räknas inte


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Medlem
Skrivet av omega|werzion:

jag är unik

.... förutom att en (jädra) Diablo 2 mod heter "Werzion X"... men det räknas inte

ja dig hitta man inte på nåra skumma siter iaf

förutom på sporthoj.com då o lite andra udda siter

Mr.Werzion


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

prikk brukar resultera i penisar å grejer


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Well, jag verkar vara senil på finska.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Googlade på mitt. Lite skrämmande :< But what to expect ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Det roligaste är om man googlar på sitt nick och sen tar på "bilder" och tittar vad för bilder som kommer upp. Googlar man på "urken" är det min profilbild här på FZ som ligger först, följandes av massa gubbar och en del tanter :D.


signatur

<3

Medlem

samma här. ja kan väl inte hjälpa att jag har ett ärrat ansikte


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Finns två bilder om man söker på mitt nick, fz-avataren först, sen en bild från Syndicate Wars

Medlem

hu! vad klagar du på Notumforce!
googla mitt nick så får du se?! ;P haha


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag verkar iaf vara helt unik. Om man bortser från några sökträffar om ursprunget till själva namnet är det bara olika forum som jag är/varit medlem i som kommer upp...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Under bilder är det bara saker kopplat till mig som dyker upp
Min profilbild, en flummig istehshit bild tagen för typ 3 år sedan samt 2 avatarer en polare gjort, vet dock inte varför dom kommer up där. Jag hostar dom iofs..


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Famest är ju iofs rätt unikt :D.
Hette "n0n" innan, men det hette ju en miljard andra personer också så det var inte lönt :/.

Medlem
Skrivet av DreadX:

DreadX

haha

hehe den var bra


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

sno0zer visade sig vara småpoppis, tillräckligt ultimat för att andra också skulle välja det. Största förvåningen var nog när jag träffade på en i WoW, alliance, själv spelade jag horde då, som hette som mitt nick. Självfallet var jag tvungen att döda jäveln och corpsecampa för att visa att det inte var OK att göra så.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar