DC Universe Online fotat

DC Universe Online fotat

Nej.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Instämmer.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv
Skrivet av The flying Meatball:

Instämmer.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Instämmer.

Medlem

Proportionerna på kropparna (säger man så föresten?)! AAAAAH, MINA ÖGON! VE OCH FASA, DET ÄR BARA FÖR HEMSKT!

Nejmen seriöst.

Instämmer.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Instämmer inte

Medlem

Nej.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem
Medlem

Fattar inte riktigt hur dom tänkt locka stora mängder spelare i detta spelet. Dom roligaste blir tagna illa kvickt. Resten får nöja sig med nåjäkla meshjältar eller töntskurkar i stil med "Toilet-Snake" eller "Bajsmannen".

Medlem

Jag gillar inte ens tanken på att Batman och Superman ska vara i samma värld. Vem fan behöver Batman när Superman finns? Kan inte han typ flyga runt jorden på en sekund och rädda vem som helst.

Medlem
Medlem
Skrivet av Pannkakssylt:

Jag gillar inte ens tanken på att Batman och Superman ska vara i samma värld. Vem fan behöver Batman när Superman finns? Kan inte han typ flyga runt jorden på en sekund och rädda vem som helst.

Umm, de träffas ett antal gånger i serietidningarna. De har även jobbat tillsammans i Justice League med lite andra superhjältar.

Batman vakar över Gotham och Superman vakar över Metropolis, basically.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Pannkakssylt:

Jag gillar inte ens tanken på att Batman och Superman ska vara i samma värld. Vem fan behöver Batman när Superman finns? Kan inte han typ flyga runt jorden på en sekund och rädda vem som helst.

Det där är ju som att säga att Hulken, Iron Man och Thor inte hör samman

Medlem
Skrivet av Khorney:

Fattar inte riktigt hur dom tänkt locka stora mängder spelare i detta spelet. Dom roligaste blir tagna illa kvickt. Resten får nöja sig med nåjäkla meshjältar eller töntskurkar i stil med "Toilet-Snake" eller "Bajsmannen".

Jag tror inte man kan spela som batman, stålmannen, green lantern eller någon annan redan existerande hjälte i dc universumet. Jag tycker också att det är lite förvirrande när de bara visar bilder på dem och inte på spelar skapade karaktärer. Men jag antar att de gör så för att visa alla som inte vet eller fattar vad som menas med dc universe. Känner jag gamers rätt så skulle nog Toilet-snake och Bajsmannen vara tagna mycket fortare än batman och stålmannen.

Pansarknekt
Skrivet av L07u5:

Jag tror inte man kan spela som batman, stålmannen, green lantern eller någon annan redan existerande hjälte i dc universumet. Jag tycker också att det är lite förvirrande när de bara visar bilder på dem och inte på spelar skapade karaktärer. Men jag antar att de gör så för att visa alla som inte vet eller fattar vad som menas med dc universe. Känner jag gamers rätt så skulle nog Toilet-snake och Bajsmannen vara tagna mycket fortare än batman och stålmannen.

Häftiga bilder tycker jag. Sen tror jag man visst får se spelargenererade karaktärer på vissa av bilderna.
Kan bli nice detta, lite omväxling i MMO-träsket. Det
brukar ju vara sci-fi eller fantasy annars.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

I detta avsnitt: Hur man exporterar modeller direkt utan animationer.

Medlem

Skräddaren säger NEJ!

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Skräddaren säger NEJ!

Haha! Vilka minnen jag fick nu, tack. Kommer jag somna gott!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar