Sony spikar årets sista releaser

Medlem
Sony spikar årets sista releaser

Många har även sett fram emot #BioShock på PS3. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

LittleBigPlanet släpps den 22:a oktober i Sverige. Den 24:e släpps det i England.

Medlem

Far Cry 2 är ju runt knuten oxå

Medlem

Men Far Cry 2 har ju inget med Sony att göra.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

R2, M2 och LBP är på min lista. Har redan bokat och betalt LBP. CE versionen på R2 är bokad på import. Mumma vad kul denna höst/jul kommer bli!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Mahlberg:

LittleBigPlanet släpps den 22:a oktober i Sverige. Den 24:e släpps det i England.

phew, vilken tur. blev lite nervös där... vill inte vänta två extra dagar


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Naruto: Ultimate Ninja Storm? Menas det att det inte släpps detta år, eller bara att det inte är "spikat" ? :S


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Siren Blood Curse har jag från PSN - mycket skoj spel - jobbiga kamera i början dock men man vänjer sig, synd att man inte kommer ha det på Blu-ray

de ända som suger med spelet är grafiken och animationerna.

men sen är inte jag sådan som går efter grafiken så det är ett väldigt Rekommenderas spel


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Flakmonkey
Skrivet av Kimpur:

Naruto: Ultimate Ninja Storm? Menas det att det inte släpps detta år, eller bara att det inte är "spikat" ? :S

Det här är Sonys egna spel, inte trejdepartsutgivarnas

Medlem

Bbra ni lär er PS3


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bara LPB som är bra på den listan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser fram emot Little Big Planet, Motorstorm: Pacific Rift och Resistance 2. Blir en bra spelhöst det här

Undra vad som är så "special" med Buzz Quiz TV Special Edition...


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Medlem

Det enda intressanta är LBP.

Medlem

Inget om God of War 3, så då har jag mer tid på mig att införskaffa ett Playstation 3.

Medlem
Skrivet av Rafner:

Det enda intressanta är LBP.

Skrivet av Night Hawk:

Bara LPB som är bra på den listan.

Ganska dumt att påstå sådant då ni inte spelat retail versionen av R2 och M2. Speciellt rafner då han inte ens har ett ps3.

BTW. FZ ni glömde ta med Socom: US Navy Seals - Confrontation som släpps 26:e nov. Alla socom fans längtar efter detta


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Rafner:

Det enda intressanta är LBP.

Skrivet av Night Hawk:

Bara LPB som är bra på den listan.

Ganska dumt att påstå sådant då ni inte spelat retail versionen av R2 och M2. Speciellt rafner då han inte ens har ett ps3.

BTW. FZ ni glömde ta med Socom: US Navy Seals - Confrontation som släpps 26:e nov. Alla socom fans längtar efter detta

R1 och M1 var väldigt dåliga spel, så jag har svårt att tro att det skulle vara något annorlunda med R2 och M2


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte mycket som intresserar mig på den listan (inget alls faktiskt hehe) men jag är tålmodig - snart kommer det godis.


signatur
Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Rafner:

Det enda intressanta är LBP.

Skrivet av Night Hawk:

Bara LPB som är bra på den listan.

Ganska dumt att påstå sådant då ni inte spelat retail versionen av R2 och M2. Speciellt rafner då han inte ens har ett ps3.

BTW. FZ ni glömde ta med Socom: US Navy Seals - Confrontation som släpps 26:e nov. Alla socom fans längtar efter detta

R1 och M1 var väldigt dåliga spel, så jag har svårt att tro att det skulle vara något annorlunda med R2 och M2

Med den attityden kommer man inte långt. Bara för att Gears of War var det tråkigaste spelet jag spelat så behöver inte 2:an vara det. Argumentet känns väldigt vagt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar