THQ säkrar hemlös rappare

Medlem
THQ säkrar hemlös rappare

Hela den här spelidén är det absolut löjligaste jag någonsin sett, vad jag förstår så är det inte en parodi. Tar folk det här spelet på allvar? 50 cent som ska döda terrorister i mellanöstern?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Gud bevare oss...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Detta spel är fan ett skämt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Vem skulle köpa det där ?


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Flakmonkey
Skrivet av Mptr:

Vem skulle köpa det där ?

Med tanke på att det första spelet med 50 cent var ett av de årets bäst säljande spel så är det nog rätt många... skillnaden då mot nu är ju dock att 50 inte direkt står på toppen av sin karriär just nu

Medlem
Skrivet av klossen:

Detta spel är fan ett skämt.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Inte ens om jag fick betalt skulle jag spela det där.

Dessa kändisspel vad kommer härnäst Paris Hilton?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Paris Hilton: One zombie night in Paris TM

Medlem

Hahah....vem bryr sig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Underbar beskrivning dessutom: "Fiktivt äventyr där du ska skydda rapstjärnans ägodelar."

Medlem

50-Öre: Yellow on The Snow


signatur
Inaktiv

"Var inte orolig, rap-älskare. Halvdollarn 50 Cent är snart tillbaka i din konsol."

Jag vart f*n så mycket oroligare nu när det ska släppas än innan :'(

Medlem

Tänk vad roligt det skulle vara om det visade sig att spelet visade sig vara världens bästa spel XD

Medlem

Jag vill se ett spel om Tom Jones istället och hur man ska undvika tros kastande medelålderskvinnor ...

.. eller Tommy Körberg - där man ska på så kort tid som möjligt dra ett par strängar kokain.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Var inte orolig, rap-älskare. Halvdollarn 50 Cent är snart tillbaka i din konsol."

finns de nån rap-älskare som ens gillar denna man?

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

THQ, vad i helvete?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

*blurp* sorry 50 cent för spyan i ditt knä....

Inaktiv

Har man en extra kraftmätare då som tål fem sex direktträffar?

(det var väl han som blev skjuten som knarklangare o därefter blev han rappare..?)

isåfall får dom se till att ta patent på idén innan jag gör det..

Inaktiv

Men THQ! Att ni smutsar ner er med sådant här.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Men THQ! Att ni smutsar ner er med sådant här.

Första 50-cent spelet sålde brutalt mkt (trots extremt dåliga betyg), så det är inte så konstigt att THQ plockar upp det.

Dessutom ser faktiskt 2an relativt bra ut, känns som ett "the Club" fast inte lika sugigt.

1
Skriv svar