Julkalendertävling - Paradox

Skägg.
10 Chambers
Julkalendertävling - Paradox

Som ni har sett i dagens lucka sprider #Paradox Interactive julstämning genom att tävla ut 10 stycken spel. Eftersom först till kvarn inte är så rättvist måste ni hitta svaret på följande fråga (och skickar det i pm eller mail till mig innan dagen är slut).

#Hearts of Iron III gavs en fyra i betyg av vår recensent men hur många speltester han han skrivit totalt sedan han började plita för oss?

Tio personer vinner alltså en kod som ger dem valfritt Paradox-spel från GamersGate. Lycka till!

#blogg


signatur
Medlem
Julkalendertävling - Paradox

Då är frågan var svaret ska postas?
Jag hittar 18 spel 2 dlc och en förhandstitt i ert arkiv. Om nu det är rätt. Annars tycker jag det är fin om man kan ha en fördel av att man blir väckt klockan 5 på morgonen som småbarnsförälder

Medlem

Efter att ha använt FZ:s nyhetsfiltrering satt på Recension samt Johan Granström (Bastard) Får jag fram 14 Recensioner.

Medlem

Han skrev ju att svaret skulle skickas i PM eller mail.....


signatur

Sånt e livet

Medlem

Lär er läsa!

Medlem

jag gillar Bastard han har spelat Action quake2 Go,, men jag orkar inte räkna så blir inget tävling för mig.. nästa gång :>

Skrivet av Robboy:

jag gillar Bastard han har spelat Action quake2 Go,, men jag orkar inte räkna så blir inget tävling för mig.. nästa gång :>

"Orkar inte räkna"

Hehe, men du orkade skriva den där kommentaren?

Medlem

kan säga att det var ett gäng spel... några fler än 14 och 18 som nämnts tidigare...


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem
Skrivet av Cnuut:

kan säga att det var ett gäng spel... några fler än 14 och 18 som nämnts tidigare...

Jo, vissa borde öva på antingen sina sök-skills eller räknekunskaper...


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Robboy:

jag gillar Bastard han har spelat Action quake2 Go,, men jag orkar inte räkna så blir inget tävling för mig.. nästa gång :>

"Orkar inte räkna"

Hehe, men du orkade skriva den där kommentaren?

Du det va riktigt jobbigt! Tappade bort mig halvvägs i listan, flera gånger. Ush!

Medlem

Det som förvånar mig är att HoI3 fick en fyra, förstår inte hur ett spel som än idag är ospelbart pga alla buggar får en fyra.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Då är frågan var svaret ska postas?

Är ganska säker på att när jag och Syrfid svarade så stod det inget om PM:s. Minns jag gick in I Johns blog för att se hur tidigare julkalender tävlingar svarats på och fick då fram att det var i en kommentar (nyckelbanden).

Vad det gäller antal så förstår jag inte varför det skulle bli fel svar när man frågar FZ:s databas.

Sökkriterier: Johan Granström som recensent, och Recension som nyhetstyp.

Zerk

Medlem

jag sökte också så först, kom fram till att det sättet inte funkade så jag letade vidare efter andra söksätt


signatur

Squeeze the trigger...

Redaktör
Skrivet av BeerZerker:

Vad det gäller antal så förstår jag inte varför det skulle bli fel svar när man frågar FZ:s databas. Sökkriterier: Johan Granström som recensent, och Recension som nyhetstyp.

Då får du fram hur många nyheter om recensioner (inte antalet recensioner) han skrivit.


signatur
Medlem

Nu är det ju visserligen försent att tävla, men jag har aldrig orkat med det iaf då jag tycker att er sökmotor är alldeles för krånglig. Dom gånger jag använt den har det inte ledit till några resultat. Enklare att söka fram artiklar på fz genom google.

Kanske jag som är kass, men jag vill ha det snabbt och enkelt utan att behöva läsa en instruktionsbok. Ville bara ha det sagt.

Medlem

Yay, jag vann!

Medlem

w00t?
räknade jag fel eller :'(


signatur

Squeeze the trigger...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Spectral:

Nu är det ju visserligen försent att tävla, men jag har aldrig orkat med det iaf då jag tycker att er sökmotor är alldeles för krånglig. Dom gånger jag använt den har det inte ledit till några resultat. Enklare att söka fram artiklar på fz genom google.

Kanske jag som är kass, men jag vill ha det snabbt och enkelt utan att behöva läsa en instruktionsbok. Ville bara ha det sagt.

Man kan faktiskt filtrera det mesta av vårt innehåll i respektive avdelning, så även artiklar. kika på /artiklar så har du en rad alternativ i toppen.


signatur
1
Skriv svar