Starcraft II nyplåtat

Robot
Medlem
Starcraft II nyplåtat

Galna screenies.

Medlem

Försök kolla på bilderna och samtidigt säga (och mena det) "jag ska bojkotta Blizzard". Jag har inte lyckats iallafall.

Medlem

Vill spela nu!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Gah, vill ha Terrans nu.

Medlem

Jag tror jag är kär...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

SC:BW i hög upplösning > SC2


signatur

a"C"RED -

Medlem

som bjorsarn sa detta är ren kärlek

Inaktiv

villken grafik<<<<<3 älskar data spel villken skapelse som ger oss det har.

Medlem
Medlem
Skrivet av darknshy:

SC:BW i hög upplösning > SC2

Ohhh, hur gör man detta? Alltså BW i hög upplösning.

Medlem
Skrivet av samuel96:

villken grafik<<<<<3 älskar data spel villken skapelse som ger oss det har.

Wow...

Medlem

Är det bara jag som tyckte att vattnet inte var så snyggt?

Och för att inte låta enbart pessimistisk, så var screensen oerhört balla... dock vattnet, mja.

Medlem

Tja, det är ju ett år till release så de hinner nog putsa på den mesta på den långa tiden.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

DoW2 är snyggare av att döma om de som visats hittills.
Hmm jag är klyven. Blizzard$. >_<

Medlem

Okej, håller med om att vattnet kunde bättras på men annars tycker jag att det ser j*vligt bra ut

Medlem
Skrivet av Hannu87:

boring.

Håller med...BORING

Medlem

SC:BW i hög upplösning == SC2

Medlem

Visst även om jag klagat på del/episode/expasion systemet (vad man nu ska kalla det) dom kommer använda så visst det ser riktigt bra ut och man kommer väl antagligen köpa ett ex ändå lol

hoppas bara dom som med tidigare spel satsar på att få spelen snygga men ändå hålla ner prestanda kraven.

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av samuel96:

villken grafik<<<<<3 älskar data spel villken skapelse som ger oss det har.

Wow...

haha, tänkte precis samma: Wow...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ketchup funkar på det mesta...

Medlem
Skrivet av Pettor:

Försök kolla på bilderna och samtidigt säga (och mena det) "jag ska bojkotta Blizzard". Jag har inte lyckats iallafall.

Inte bojkotta (finns ju ingen anledning för) dock kommer jag inte köpa det. Ser för tråkigt ut för min smak (även om det är snyggt)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Saarela81:

Visst även om jag klagat på del/episode/expasion systemet (vad man nu ska kalla det) dom kommer använda så visst det ser riktigt bra ut och man kommer väl antagligen köpa ett ex ändå lol

Sålänge som varje del innehåller lika mycket spelglädje som ett ordinarie spel så finns det väl ingen anledning att klaga?

Hellre tre spel än ett.

Medlem

GAH vad daterat och astråkigt det ser ut!!! Vilken jävla skit... Det första spelet var i min mening inget att hänga i granen heller...

Medlem

Känslan i bilderna är ungefär en korsning mellan C&C3 och Supreme Commander eller ngt. Vet inte riktigt vad, men det känns inte rätt iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Botten napp säger jag.


signatur

Vill ha nu!!!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Man ser en tydlig förändring i dessa bilder. Dom verkar ha tweakat deras shaders så enheterna inte ser ut som klarblanka plastleksaker med jätteintensiva färger. Ser numera mattare ut rent överlag. Bättre tycker jag. I övrigt inte så mycket att säga. Starcraft med ny grafik och några extra enheter. Kan säkerligen bli kul.

Medlem

Spelet kommer säljas och ligga på topp väldigt länge! Det är alla starcraft och f.d starcraft fans som kommer att köpa och sätta sig in i det även alla som upptäcker spelet. Det är ett unitk RTS som inte är likt något annat för här finns 3 helt unika raser/faktioner och det gör spelet väldigt stort.. Det är snyggt och har häftiga effekter, även nya battle.net kommer att göra det mkt roligare att spela.

det är stor skillnad på att se spelet i lågupplösta videos och screenshots än att sitta med din razer o något randomkeyboard för att äga din motståndare

Cu all @ Battle.net

1
Skriv svar