Vad är oddsen?

Medlem
Vad är oddsen?

Ska försöka hålla detta kort.

När jag var 15 träffade jag en trevlig tjej som jag blev tillsammans med. 15 månader senare så ringde hon mig på min födelsedag och berättade att hon varit otrogen mot mig dagen innan. Tack T_T

Några år senare träffade jag en annan tjej, vi sällskapade i ungefär ett halvår innan hon på just dagen före min födelsedag bestämde sig för att lämna mig för någon annan. Wee!

I vintras träffade jag då min nuvarande flickvän, så vi har hängt ihop i 11 månader nu.
Igår ringde jag henne, men eh, hon var hemma hos någon snubbe och ville inte veta av mig nå mer..

och ja, idag är det min födelsedag... grattis! Tack!

vad är oddsen för det egentligen?
är det inte meningen att man ska vara någorlunda glad på självaste geburtstagen? Istället får man sitta här och böla som nåt jävla fån.

aja.. ska inte vara alltför bitter, det ordnar sig säkert?

Medlem

Ajfan, kärlek är bajs ;(.

Medlem

Aj dessutom födelsedag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Är väl iofs ganska bra att de gör slut nära in på födelsedan, då balanseras det ju ut lite, inte bara pest och pina. Man kan ju nästan säga att ju haft lite tur ;).


signatur

<3

Inaktiv

Låter som att det är för otroligt för att vara sant... Alltså måste det vara sant. Ehhh ja

Men hur som helst, kärlek gör ont. Sen om vilken dag som avslutet sker har mindre betydelse imo...

Medlem

Du får variera dig lite och själv göra slut dagen innan du fyller år nästa gång.

Medlem

Sluta vara ihop med Zlampor.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av astie:

Du får variera dig lite och själv göra slut dagen innan du fyller år nästa gång.

Eller på deras födelsedag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av astie:

Du får variera dig lite och själv göra slut dagen innan du fyller år nästa gång.

hah ska tänka på det

Skrivet av CastorFiber:

Sluta vara ihop med Zlampor.

jojo

Inaktiv

Ha den äran! ;P

Medlem

Stackarn =(
Grattis vettja :heart:


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Va trist för dig
Men grattis på födelsedagen

Medlem

Sluta att önska dig så kinky sex i födelsedagspresent så kanske de stannar?

Medlem

No woman, no cry som en narkotikapåverkad herre sade.

Allvarligt talat, när man läser din berättelse förstår man varför svenskar flyttar till Thailand...

Medlem

Alltså man blir arg då man läser hur dom har behandlat dig. Måste kännas f*rjävligt. Tjejer är lömska när det är dåligt i ett förhållande så går dom tyst och är fortfarande tillsammans samtidigt som dom spanar efter en ny och så gör dom slut när dom har hittat dröm prinsen. För får dom inte kuk så blir dom tokiga det är ett faktum som inte går att kringgå.

Btw Grattis på födelsedan!

Medlem

Beklagar, men..

Skrivet av CastorFiber:

Sluta vara ihop med Zlampor.

Inaktiv
Skrivet av Jühan:

Alltså man blir arg då man läser hur dom har behandlat dig. Måste kännas f*rjävligt. Tjejer är lömska när det är dåligt i ett förhållande så går dom tyst och är fortfarande tillsammans samtidigt som dom spanar efter en ny och så gör dom slut när dom har hittat dröm prinsen.

*harkla sig*
Killar är ju kända för att kunna/vilja prata om sina känslor...? eller inte.
Det är möjligt att vi för ofta förväntar oss att ni ska "veta" vad vi tänker och så vidare, men man är faktiskt två i ett förhållande. Har man aningar om att något är fel så kan man faktiskt fråga.
tycker jag

edit: saknades en klammer där innan sista quote
edit: blev det rätt nu?

ro
Medlem

Ahah, fuck, tough shit.

Bara att supa järnet som gäller nu då

Inaktiv

strunta i att fylla år nästa år så löser det sig nog

Medlem

Skaffa en könssjukdom. När hon gör slut säger du typ: Din nya kille har herpes.

Eller så tar du kort på dinna flickvänner när dom är nakna och använder dom emot henne.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Riiight, "skaffa en könssjukdom" hahahahahaha


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av Sense:

Det är möjligt att vi för ofta förväntar oss att ni ska "veta" vad vi tänker och så vidare...

Skallen på spiken eller hur man nu uttrycker sig

Och grattis zlampan, eller vad man nu ska säga...

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:
Skrivet av Sense:

Det är möjligt att vi för ofta förväntar oss att ni ska "veta" vad vi tänker och så vidare...

Skallen på spiken eller hur man nu uttrycker sig

Skönt att bli erkänd
Men jag har rätt i det andra också

Medlem

Tack för alla tips, stora som små, och tack till alla som sagt grattis ^^
Skiftar mest mellan att vara arg och ledsen.
Men det känns lite bättre idag yay \o/

Exakt som jag ser det Jühan. Hon går tyst, säger inget, och bara letar efter/väntar på att nån bättre ska dyka upp och då bara drar huxflux.

Det du skriver Sense är också ganska träffande, att man förväntas veta vad som är fel... men du skriver också att man ska fråga, visst men synd bara att när man gör det så får man bara "jag vet inte" eller "det är inget" och man förväntas ÄNDÅ veta... Zzz jag blir så trött. Jag tyckte vi hade det bra tillsammans, hon och jag, men tydligen var det nåt som var fel, och hon VÄGRAR berätta vad. Det stör mig något enormt.
Bleh whatever, pz out

Medlem

Ja, vad kan man säga. De var väl antagligen inte rätt, se det de har gjort som ett bevis på att kvinnan inte var den rätta. Det är iof också jobbigt men sörj dem inte.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Zlampan:

Det du skriver Sense är också ganska träffande, att man förväntas veta vad som är fel... men du skriver också att man ska fråga, visst men synd bara att när man gör det så får man bara "jag vet inte" eller "det är inget" och man förväntas ÄNDÅ veta... Zzz jag blir så trött. Jag tyckte vi hade det bra tillsammans, hon och jag, men tydligen var det nåt som var fel, och hon VÄGRAR berätta vad. Det stör mig något enormt.
Bleh whatever, pz out

Ja, det var inte riktat personligen till dig, jag tror säkert att du frågade. Särskilt eftersom du varit med om liknande förut
Har du väl frågat/försökt prata om det och hon fortfarande inte vill säga något har du gjort så mycket man kan begära tycker jag. Problemet ligger/låg hos henne, synd att hon inte vågar stå för vad det nu var som var fel.
Självklart stör det dig att inte veta "varför", imo har du rätt att få veta. Men vissa tjejer är som henne.
Vissa killar också.

1
Skriv svar