Starcraft II släpps i tre delar

Robot
Medlem
Starcraft II släpps i tre delar

detta var skumt^^ shit va dyrt det kommer bli xD

Medlem

Eh? Hur blir det med multiplayer då? :S

Halva skälet till att ens införskaffa StarCraft 2 är ju att kunna få rövstryk över Battlenet!

Medlem
Medlem

lol

det mest korkade initiativet jag hört i spelvärlden på länge!

omfg Blizzard


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

@#2

du kommer (förmodligen) att kunna spela de andra klasserna också, men inte i "kampanj" : p

Inaktiv

vet inte om detta är bra eller dåligt, beroende på priserna på varje spel?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

This could be epic fail, får se hur detta kommer funka


signatur

Videomupp

Inaktiv

Om man endast bryr sig om multiplayer så räcker det att köpa 1 kopia. Om de inte sätter ett vettigt pris på expansionerna så finns det risk att de blir piratkopierade i större utsträckning.

Medlem

eh.... ok ?
Så man ska alltså bara få köra Terran till att börja med, och sen måste man vänta tills dom släpper ett till "spel" för att kunna köra en ny ras... jag tycker det hela verkar bakvänt

Medlem
Inaktiv

Besvikelsen är ett faktum.

Medlem

Tiden får utvisa... Kanske inte riktigt vad man ville höra.

Medlem

Vi får helt enkelt vänta och se vad dom menar med detta.

Medlem

Maximalt pengahorande.

Medlem

Usch va dåligt, jag som villa spela singelplayer kampanjen, men vill inte lägga ut pengar på 3 fullpris spel, som egentligen borde ha kostat som ett!!! Snåla!
Bojkott!
Skiter i SC2 och väntar till DoW2 istället.

Medlem

Men vaf*n. Hoppas verkligen att någon halkat på sin egen tunga. Betala fullpris för _en_ kampanj gör jag då inte.

Medlem

Känns lite som mjölkning det här. Få ut så mycket pengar som möjligt ur en titel. Sen lär det väl ändå komma en "riktig" expansion likt Brood War. Förhoppningsvis blir det låga priser på alla versioner likt Half-Life 2 episoderna.

Inaktiv

Är jag den enda som inte lirat ut wc3 och sc:bw kampanjerna? brutalt trista.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Undrar om det kommer att kosta 449 kr för varje kampanj då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

här är en video som förklarar varför och hur det kommer att fungera

http://www.wegame.com/watch/Starcraft_2_Trilogy_Announcement/

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Undrar om det kommer att kosta 449 kr för varje kampanj då.

Nej de tror jag inte skulle vara idiotiskt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Nej ett spel i 3 delar ? va i h-e...

Medlem

Hoppas de inte gör samma till diablo 3.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det här var dagens utan tvekan sämsta nyhet. Nu blir jag riktigt skeptisk till spelet. Blizzard brukar inte göra en besviken, men det här låter riskabelt.

Medlem

ok, om blizzard får detta att funka så kommer de ha lite mer förtroende från min sida framöver. jag har väldigt höga förhoppningar på starcraft 2.

Medlem

Meh. Bara att få två polare att köpa de andra spelen, så kan man byta runt så att man får lira alla tre kampanjer. Sen blir ju varken multiplayer eller skirmish påverkat, så jag tycker faktiskt inte att den här idén är så hemsk. Kommer faktiskt bli rätt nice att få en hel kampanj för varje lag.

Medlem
Skrivet av LeaD:

eh.... ok ?
Så man ska alltså bara få köra Terran till att börja med, och sen måste man vänta tills dom släpper ett till "spel" för att kunna köra en ny ras... jag tycker det hela verkar bakvänt

Nej bara kampanjerna inte raserna, men de verkar ju sjukt. Skulle hellre väntat tills allt finns i ett.:evil:


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

oan
Medlem

det är nog bara blizzard som kan komma undan med det här... iofs kan nog valve det också...

Inaktiv

Nog inga problem, glad att man får lira det snabbare. Men vafan händer med Online delen? Kommer man bara kunna lira som Terran om man bara har den delen, eller hur fungerar det? Någon som vet?

Skriv svar