Blizzard presenterar Wizard

Medlem

Helt plötsligt blev det mer spännande att vara caster

Medlem

Strålen påminner om den som kommer från en colossus (protoss-enhet) från Starcraft II.

Vad som är ännu tydligare är tidsfrysningen som påminner väldigt starkt om en förmåga protoss mothership har, med bubblan och allt.

Medlem

den skillen som sköt tillbaka alla projektiler i tidsbubblan verkar riktigt grym oxå. Förresten så kommer de inte att ha med någon mer karraktär ifrån d2 eller d1 så ingen paladin eller assassin men de kan ju såklart ha någon som liknar dem. En amazonliknande och en melee till skulle jag gissa på.

Medlem

Ah nice. I gameplay-filmen som finns ute använder wizard också tornado-spellen som druider hade.

Dom verkar ha tagit bort attribution-points, vilket gör mig glad. Iofs, det kanske blir mindre variation ifall man vill göra en melee-caster eller något sådant. Men jag hatar att jag i dibbe2 alltid måste kolla i en guide för att veta hur jag ska använda mina ap. Jobbigt att spela upp en char till hög lvl och märka att man användt sina ap's fel.

En respecc på ap's vore annars nice.

Medlem
Medlem

kul att det komemr nya klasser så:)
men hoppas alla bara har kvar alla "diablo2" känslan.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Slow time verkar uber.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Undrar om inte nästa klass blir en Rouge med Traps.
Och den femte borde ju lämpligtvis bli en till melee klass, liknande paladin.


signatur

Nämen!

Medlem

^^ skulle tippa på rouge och knight!

Medlem

kollade ni Wizzard trailern längst ner på sidan?? ser ut som att King Leoric ska livas upp igen tyckte det såg ut som kyrkan från diablo hon gick in i iaf

Inaktiv
Medlem

Ingen som lagt märke till grafiken? Ser mycket mörkare ut nu vid nattetid, kanske för att vi inte fått se nattetid ännu då men iaf

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ingen som lagt märke till grafiken? Ser mycket mörkare ut nu vid nattetid, kanske för att vi inte fått se nattetid ännu då men iaf

Precis, har dom ändrat nu pga. allt whine? Hmm

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av radiuz:

Ingen som lagt märke till grafiken? Ser mycket mörkare ut nu vid nattetid, kanske för att vi inte fått se nattetid ännu då men iaf

Precis, har dom ändrat nu pga. allt whine? Hmm

Det kanske är så att de är på ett annat ställe med mörkare atmosfär.
De sa ju faktiskt att många ställen var mörka och stämningsfulla och inte bara ljusa och stämningsfulla.

Medlem

The matrix bubble Längtar som fan efter detta nu.

Inaktiv

Wow, 2 sidor inlägg och inte ett enda wajn på färgerna i grafiken.

Såg helballt ut, dock vill jag se den manliga versionen av Trollkarlen. Hoppas på att nästa klass är en rogue/assassin klass.


signatur

dare to be bold

Medlem

Det blir ett köp. Garanterat.

MEN. Någon annan än jag som reagerade på den kassa grafiken ibland. Speciellt när tjejen gick in i "dungeon". Killen som stod utanför var riktigt kantig och illa gjord. Han snackade men munnen rörde sig inte.

Yiiiiiuuuuhh... sånt får mig att backa något. Det är 2008 nu Blizzard! Men jag köper detta naturligtvis.

Annat vore tjänstefel.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Verkar som att allt whine om grafiken är bortblåst nu när det visas lite mer mörkare partier i Diablos värld
Vore skoj se sen alla som klagat på grafiken fortfarande kommer bojkotta spelet och blizzard när det är släppt och kanske visar sig innehålla både ljusare partier och mörkare partier i en väldigt skön blandning.

12
Skriv svar