Blodigt och oblodigt No More Heroes 2

Inaktiv
Blodigt och oblodigt No More Heroes 2

Åh vad schysst, måste ha den extrema versionen

Hoppas att de ger spelet lite mer variation, no more heroes byggde ju bara på bossarna och den sjuka humorn och våldet i princip.

Medlem

Hade det inte varit lättare att göra en on/off funktion i options istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Hade det inte varit lättare att göra en on/off funktion i options istället.

Frågan är om de godkännts i tex Tysklad då barn hade hatt möjligheten att slå på blodet och för att sedan gå och bli våldsberoende...

Medlem

dom gorde felet att bara släppa den oblodiga versionen i europa med första spelet


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Kunde de inte kommit på det redan med 1ans release? -_-

Well kan ju vara bra om fler spel får det alternativet, som tex Mad World?

Inaktiv
Citat:

Det är ännu känt vilka plattformar tvåan utvecklas till.

Väldigt intressant, när ni nu ändå vet detta kan ni väl också säga vilka plattformar det kommer till?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Redaktör

Hehe Urkalak, bästa feedbacken på länge. Fixat, tack.


signatur

Tja, har ni redan uppdaterat kan ni ju göra det en till gång

[http://www.mmv.co.jp/common/images/var/ir_news/232/081009TGS2...]

Till Wii (finns bara Nintendo-titlar på listan så att den inte listar något annat som plattform behöver förstås inte betyda att det är exklusivt), 2010 någon gång.

Mitt No More Heroes anlände igår och av det lilla jag hunnit spela är jag nästan såld - bra action, kul humor, tråkig stad.

Medlem

Låter ju riktigt bra faktiskt, finns inget att klaga på här! Mer valfrihet = bra

Medlem

Lite ironiskt hur de kallar det för "mindre våld" när det egentligen lär bli "exakt lika mycket våld fast utan blod och avhuggna kroppsdelar". Har aldrig spelat ettan så jag vet inte om det sistnämnda existerar, men om det gör det så.. ^^

1
Skriv svar