Diablo III spelbart på Blizzcon

Medlem
Diablo III spelbart på Blizzcon

Skulle ge vänster fot för att få vara där

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Skulle ge vänster fot för att få vara där


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Skulle (nästan) ge vänster testikel för att få vara där.

Medlem

Skulle utan tvekan ge wookies vänstra fot och mikzarns vänstra testikel för att få vara där...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag skulle då gett min Vänstra bula och vänstra foten för att få testa Diablo 3 XD

Medlem

synd att det inte är lite mörkare och blodigare som ettan var
ser lite wow-aktigt ut.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Ah, det här spelet blir nog garanterat ett köp. När jag tänker Blizzard så tänker jag på kvalité. Hoppas det kommer fler videos och förhandstittar snart.

Medlem

oj, Härligt - hoppas de går Guld snart


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

New class: the Wizard.

Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Medlem
Skrivet av rolle90:

oj, Härligt - hoppas de går Guld snart

haha you wish


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av rolle90:

oj, Härligt - hoppas de går Guld snart

haha you wish

mjoo

Blizzard är ju kända för att ta sin tid på sig hehe


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Snajsigt, då kanske vi får se lite fler gameplay-filmer på nätet inom en snart framtid.

Inaktiv

Lär inte släppas innan 2010. Blizzards hypemaskin måste få rulla lång tid först. Blir bra spel ändå förstås, fast jobbigt att vänta. Har ju SC2 på kölistan redan.

Medlem

Ähh. Vem vill börja spela ett ofärdigt spel? Skulle det vara riktigt bra vill man ju inte vänta på den färdiga versionen. Jag har sett gameplay-videon, det räcker tills spelet släpps.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Ariath:

Ähh. Vem vill börja spela ett ofärdigt spel? Skulle det vara riktigt bra vill man ju inte vänta på den färdiga versionen. Jag har sett gameplay-videon, det räcker tills spelet släpps.

Någon är avis :P.

Medlem

http://www.blizzard.com/diablo3/characters/wizard.xml

http://www.blizzard.com/diablo3/media/movies/wizard.xml

Gameplay/introtrailer för Wizard-klassen. Jag tycker det liknar Diablo 1 i nytappning väldigt mycket. Mycket bättre stämning än tvåan verkar det som. Men det är ju bara i filmtappning än så länge!

Medlem

Det är klart Combalex.:) Men lite sanning var det i det jag skrev iaf. Den som väntar på nåt gott...


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

synd att det ser så jävla fult ut redan när man zoomar in osv... de kan ju för fan smälla på lite high poly och high res texturerer osv det är ju fean 2008 , 2009 snart

Medlem

Nya filmer på attackerna på blizzcon sidan! Wizard <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Skrivet av Buio:

Lär inte släppas innan 2010. Blizzards hypemaskin måste få rulla lång tid först.

Baserat på inläggen ovanför ditt skulle jag nog hävda att köparna sköter hype-detaljen alldeles förträffligt utan Blizzards hjälp.


signatur
Pansarknekt
Skrivet av melachi:

synd att det inte är lite mörkare och blodigare som ettan var
ser lite wow-aktigt ut.

Run, troooolllz!!!!


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Buio:

Lär inte släppas innan 2010. Blizzards hypemaskin måste få rulla lång tid först.

Baserat på inläggen ovanför ditt skulle jag nog hävda att köparna sköter hype-detaljen alldeles förträffligt utan Blizzards hjälp.

Som sagt... vem är det egentligen som skapar all hype kring spelen?

Medlem

jag vill spela, kom till hedemora blizzard med diablo3!!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Buio:

Lär inte släppas innan 2010. Blizzards hypemaskin måste få rulla lång tid först.

Baserat på inläggen ovanför ditt skulle jag nog hävda att köparna sköter hype-detaljen alldeles förträffligt utan Blizzards hjälp.

Som sagt... vem är det egentligen som skapar all hype kring spelen?

Hehe, jo det är inte ett okänt fenoment att många (jag också ibland) vill ha allt på en gång och gärna trissar upp förväntningarna runt vissa spel.

Men Blizzard är duktiga på att presentera spel med filmer och screens år innan det är klart och inte ge något releasedatum förrän det är 3 månader eller mindre kvar till release.

KABLAM!
http://us.media.blizzard.com/1901200114/_images/screenshots/s...

Medlem

lol diablo, det suger


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vakta din tunga mosoloa;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av melachi:

synd att det inte är lite mörkare och blodigare som ettan var
ser lite wow-aktigt ut.

Öh, nu hänger jag verkligen inte med här, har du ens tittat på de senaste gameplay filmerna? Mycket mörkare än den första filmen, och gör dom det mer mörkare ser jag inget på min skärm. =S

Och det med blodet? Det är ju blodigare än vad något Diablo spel varit innan? Vågar nästan sträcka mig och säga att det här är det blodigaste Blizzard gjort hitills!
Ser riktigt snuskigt ut.

Längtar hur mycket som helst efter Diablo III


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av melachi:

synd att det inte är lite mörkare och blodigare som ettan var
ser lite wow-aktigt ut.

Öh, nu hänger jag verkligen inte med här, har du ens tittat på de senaste gameplay filmerna? Mycket mörkare än den första filmen, och gör dom det mer mörkare ser jag inget på min skärm. =S

Och det med blodet? Det är ju blodigare än vad något Diablo spel varit innan? Vågar nästan sträcka mig och säga att det här är det blodigaste Blizzard gjort hitills!
Ser riktigt snuskigt ut.

Längtar hur mycket som helst efter Diablo III

Säger bara: jag, tolv år yngre. Mörkt rum. Läskig stämning i allmänhet och man öppnar precis dörren till The Butcher. Brrrrr.

Medlem

Hoppas det kommer något roligt till Dreamhack. Blizzcon ligger inte precis på granngatan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar