Diablo III spelbart på Blizzcon

Medlem

Paah, grymt kul för dom som lyckas ta sig dit. Wizard verkar som en sjukt ball klass, skölden i gameplay videon är juh toksnajs!

Medlem

ackackack, där skulle man vara

Medlem

Men shiiit, det är ingenting emot diablo 1 & 2 när det gäller hur mörkt det är. Detta är Diablo, inget jävla teletubbie spel. Diablo är mörkt och dystert och innehåller blod, precis som alla tidigare spel, om det inte passar finns ju alltid viva pinata eller lego starwars för dom som är mörkrädda.

Medlem
Skrivet av Shisuke:

Men shiiit, det är ingenting emot diablo 1 & 2 när det gäller hur mörkt det är. Detta är Diablo, inget jävla teletubbie spel. Diablo är mörkt och dystert och innehåller blod, precis som alla tidigare spel, om det inte passar finns ju alltid viva pinata eller lego starwars för dom som är mörkrädda.

Har du kollat Wizard ingame videon?
Diablo 3 är juh bland det blodigaste Blizzard har gjort, och källaren hon går ner i är helt okej när det gäller mörker för mig, Diablo 2 tycker jag inte var speciellt mörker och ondska.. Det var väl barackerna och fäneglsehålorna i act 1 och Act 4 som var spydde ondska.

Och det som gjorde Diablo 1 så otroligt stämningsfullt var juh berättandet, som när man hittar boken om The Halls of the Blind, Chamber of Bones, King Leorics död, hur Lazarus föräder folk etc.

Diablo 3 kan bli grymt bra och gameplayet ser bra mycket roilgare ut än det från både Diablo 1 och Diablo 2

Medlem

ååååååååååååååååååååååh jag länktar så!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Orka


signatur

a"C"RED -

Medlem

fan va ja längtar!


signatur

Rawr

Inaktiv

jag lääängtar!!!

Medlem

Awesome gory graphics; bleeding heaps of bodies, crows flapping overhead. Very atmospheric. Like D1 with vastly improved graphics. Can?t wait to play it on a home machine in a dark room with the sound up loud.

http://www.diii.net/blog/comments/wizard-first-reactions/

Medlem

Jag lirar fortfarande 2an så det går ingen nöd på mig när det gäller realisen på 3an


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Mörker hit och mörker dit. Suck!
Köp eller inte köp är det enda spelföretagen känner.
Konsumentkraft ftw!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Önskar man vart där...

Medlem

ÖÖÖÖHHHH...... köpa!

12
Skriv svar