Inaktiv
lite dött?

är det bara jag som tycker att det är dött utan dessa politik trådar? ;P

vist va det lite tjatit, men det va iaf liv och diskution då

Medlem

Nja.. Flydde dom som pesten ändå. Tycker dock är är dött så in i graven alla söndags nättar. Inga polare inne som spelar eller nått. Usch och tvi dvale för söndagar.

Medlem

ja det var liv i lådan när du pumpade ut dina vinklade trådar, vet inte om jag saknar det faktiskt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Är man samhällsintresserad överlag är det tydligen repris på Insider.

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

ja det var liv i lådan när du pumpade ut dina vinklade trådar, vet inte om jag saknar det faktiskt

Vinklade? jag skriver bara om sanning!! *host*

allt som man inte stämmer med det man tycker är vinklat, tror inte det kommer att ändras any time soon ^^

Medlem

hehe, jag menar inget illa. jag är lika vinklad som du, fast åt "rätt" håll


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Here we go again?

Inaktiv

Så....
...vad ska man göra, om man inte vill/orkar diskutera politik, inte har några bra spel installerade, men ska vara uppe hela natten för att vända dygnet rätt..?
Märkte precis när jag skulle installera UT04 på den nya datorn att min cdkey inte var giltig. Alltid lika kul när det händer.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Here we go again?

allt för att få lite liv på forumet

Medlem

Haha bra det! ^^

Medlem

Jag säger bara en sak...

Det finns inget som fördriver tiden så bra som en bra porrfilm. De bästa skådespelsprestation, humor, drama, action och sist men inte minst - naket. Timmar med underhållning, det blir inte bättre än så.

:heart:


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Typiskt... Jag som inte gillar porrfilm. Man verkar missa en hel del dock

Medlem

haha, du är rolig du mr.bear. man kan ju inte sitta och titta på porrfilm hela natten, då blir/är man ju konstig

vanlig film är bra, har haft sagan om ringen-konferens den här helgen.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

vi behöver mer personangrepp i forumet, det om något trissar upp stämningen
Sen finns ju alltid harpan för dom lättroade


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

haha, du är rolig du mr.bear. man kan ju inte sitta och titta på porrfilm hela natten, då blir/är man ju konstig

vanlig film är bra, har haft sagan om ringen-konferens den här helgen.

Även om jag verkligen gillar Sagan om Ringen-filmerna kan jag inte se någon logisk förklaring i varför par timmars filmad intimitet skulle gör en mer konstig i huvudet än ett gäng korta snubbar med stora håriga fötter, en gammal gubbe med ett stort vitt skägg och en halvdöd fiskätande snubbe ge sig ut på ett äventyr med uppdrag att slänga en liten ring i ett berg fyllt med lava.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Hmm, du verkar ha förstått mer av filmerna än vad jag har

skämt åsido, porr är bättre på riktigt, och Sagan om Ringen (första) såg jag när jag fortfarande var ung och omedveten, så det första intrycket var inget vidare. Den är nog också bättre på riktigt....(?)

Medlem

Hmmm porr på riktigt, att kolla på medan andra gökar eller det är kanske att gå på strippklubb?
Sagan om ringen på riktigt, de vetefan.
Skämt åsido så är en god bok rätt najs tidsfördriv, eller så kan man kolla på porr som mrbear föreslår.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Är ingen voyeur, pratar om självupplevda saker för bövelen
Porrfilm... har inget emot det, tycker inte det ger så mycket bara.

Böcker gillar man ju, har en Strindberg här som iofs är väldigt rolig och satirisk. Men jag ska skriva recension på den sen så det är bra om jag fattar något av den också.
Inget på tv är det heller.

Medlem

Hm, verkar inte som om du har något val kvar utöver porr på riktigt. Själv ska jag skriva en 1200 ords "fact-finding paper" tills imorrn, ugh.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Vad är ett "fact-finding paper" ?

Medlem

I kort så kan man säga att det är hur var och varför om något.. Temat för kursen är "place" altså någon plats, då ville jag vara skitlustig och skriva om mitt sovrum.. Det visade sig snabbt vara småpuckat då ALLT vi skriver ska vara om samma ställe. Hur som helst så har jag bestämt mig för att skriva om feng shui och sovrum, även om det är en hel massa kogödsel jag skriver så kommer det nog gå bra, om jag kan få tummen ur arslet och börja skriva nångång.

p.s. är du riktigt bored så kan du kolla in denna webcomicen, småsunk men jävligt underhållande.
www.leasticoulddo.com


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Det påminner mig om en kille jag pratade med en gång. Han läste en kurs som hette modern design. Projektet de höll med just då var att återge sin själ i form av en (egendesignad) friggebod. Min förmåga att relatera till honom var ungefär samma som till dig
Men tack för tipset till sidan. Hade räknat med att ha nwn2 att roa mig den här veckan, sambon är bortrest.

Medlem

Yeap, life's a bitch.

Kul projekt förresten, riktigt lustigt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Hur många sidor blir 1200 tecken ?

Medlem

1200 tecken blir inte särskillt mycket, men 1200 ord blir väl 3-4 sidor. Inte så farligt, men jag lyckas inte få något bra flyt och det går därför sakta fram.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Gå och lägg er ;).


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av urken:

Gå och lägg er ;).

Ska på möte om tre timmar. Och så är det ju Darin på tv ser jag!

Ok, sno0zer, ska sluta slänga frågor på dig så du kan få färdigt det dära, lycka till !

Medlem

Inte särskilt sent här borta, bara åtta på kvällen.

arrrgh writer's block.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Haha, du har ju en massa timmar kvar att fundera. Trodde vi var i samma tidszon

Medlem
Skrivet av Sense:

Ska på möte om tre timmar. Och så är det ju Darin på tv ser jag!

Hoppas du inte är för trött sen då när du ska på möte :o. Själv ska jag jobba :\.

Darin = :crazy:.

Skrivet av sno0zer:

Inte särskilt sent här borta, bara åtta på kvällen.

änglarnas stad?


signatur

<3

12
Skriv svar