Film - NFS: Undercover

Robot
Medlem
Film - NFS: Undercover

Eh, detta såg ju skräp ut...

Medlem

Coolt äntligen är riktiga NFS tillbaka.

Medlem

Man blir ju nästan hård! Satan vad schysst det verkar

Inaktiv

Köper folk fortfarande NFS?


signatur

a"C"RED -

Medlem

Det verkar som att dom glömt ge bilarna lite fysik, igen. Vill jag köra runt i tanks så spelar jag hellre battlefield.

00a
Medlem

Men vad är det här för skit! fantasi foster till polisbilar, polisbilarna ska ju vara riktiga bilar fast med sirener på som i de äldre NFS spelen. angående fysiken så tycker jag att jag åtminstone skymtar några buklor i bilarna.

Medlem

Såg ju helt ok ut

Medlem

...Jag tror dem liksom lite dog där.

Medlem

Cops n robbers=kul i Midtown madness 2, men så hade dom en KORREKT formad stad oxo.

Något som Nfs "banracing städer" (utan kvarter och korsningar, och atlantbreda vägar) inte ser ut att matcha alls.
Njae!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Usch vilken horribelt låg framrate, totalt ospelbart....

Inaktiv

Detta såg riktigt dåligt ut..

Medlem
Skrivet av Joel1992:

Men vad är det här för skit! fantasi foster till polisbilar, polisbilarna ska ju vara riktiga bilar fast med sirener på som i de äldre NFS spelen. angående fysiken så tycker jag att jag åtminstone skymtar några buklor i bilarna.

Det är ju riktiga bilar, är ju nyare modellen av Crown victoria police cruiser.

Lägg till bil fysiken från Gta IV så skulle det här va skitkul.. Eller från Forza 2.. Och sen skademodellen från Burnout Paradise hehe..

Medlem
Skrivet av Zion:

Usch vilken horribelt låg framrate, totalt ospelbart....

Ville bara kolla, men du skämtar eller hur?

Medlem

Är dom där bilarna gjorda av plast eller? Noll fysik.

Usel fysik men annars såg det nästan ok ut.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Verkar kul men något mer spektakulära krascher hade jag velat se.
Typ att polisen gör en pit manouver och bilen ställer sig på sidan, däcken sätter sig i marken och tjuven gör nio volter med bilen

Medlem
Skrivet av Joel1992:

angående fysiken så tycker jag att jag åtminstone skymtar några buklor i bilarna.

inte samma sak.

Som folk redan sagt, det ser inte alls ut som att det här kommer bli nåt bra. hade liten förhoppning på att dom skulle lyckas vända hur serien utvecklats. men nu är det allt i botten igen, inga förväntningar.

Medlem

Precis vad jag förväntade mig från detta, varken mer eller mindre, kommer lätt liras när dagen kommer, kommer nog inte köra online dock om det nu inte finns någon rejäl reward som gör det hela worthwhile.

Inaktiv
Skrivet av Rolle:

Är dom där bilarna gjorda av plast eller? Noll fysik.

NFS är NFS... vill man ha simulator så får man kolla på t.ex. Simbins spel. ;P

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Rolle:

Är dom där bilarna gjorda av plast eller? Noll fysik.

NFS är NFS... vill man ha simulator så får man kolla på t.ex. Simbins spel. ;P

Som sagt urusel fysik. Med det menas inte att det ska vara som att köra på riktigt utan allting ser så jävla oäkta och fake ut vad ex, hur bilen tar svängarna krascher med mera. Fysiken är det viktigaste för att ge ett bilspel bra känsla, något som saknas totalt här.

För att du ska fatta så säger jag också ex: om man kör på en grusväg ska det kännas som att man kör på en grusväg och inte en asfaltsväg - behöver inte kännas realistiskt för det.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Rolle:

Är dom där bilarna gjorda av plast eller? Noll fysik.

NFS är NFS... vill man ha simulator så får man kolla på t.ex. Simbins spel. ;P

Som sagt urusel fysik. Med det menas inte att det ska vara som att köra på riktigt utan allting ser så jävla oäkta och fake ut vad ex, hur bilen tar svängarna krascher med mera. Fysiken är det viktigaste för att ge ett bilspel bra känsla, något som saknas totalt här.

För att du ska fatta så säger jag också ex: om man kör på en grusväg ska det kännas som att man kör på en grusväg och inte en asfaltsväg - behöver inte kännas realistiskt för det.

Precis så upplever jag det också.

Jag vill inte ha en simulator, men jag vill att det ska kännas som att köra bil ändå...

Inaktiv

Satan va grymt det verkar va !

Medlem

stoppa upp nått i häcken, NI som utvecklar NFS!!! Bara 3:an och Porsche Unleashed var bra, inget ANNAT! Så jävla trött på att se de ens försöker få till nått... Men det enda jag ser är idioter,som ändå tjänar pengar på sitt skit.

Medlem

asså? vad alla klagar? öh.

ser ju amazing ut. allt från menyer till lensflares och modeller är ju as-tight!

Inaktiv

NFS är inget verklighetstroget simulator spel, och ska inte heller vara det. Då får man nog leta efter nåt annat.

Och handen på hjärtat, trots spelens simpelhet och lite tunna upplägg brukar iaf jag ha rätt kul när jag spelar NFS ändå

Inaktiv

Tycker slutet på trailern var bra.

That is all.

Medlem
Skrivet av Tjali:

NFS är inget verklighetstroget simulator spel, och ska inte heller vara det. Då får man nog leta efter nåt annat.

kör glädje då? tror du verkligen att alla vill ha en sim bara för att dom klagar på fysiken?

Medlem

Need for Speed är min favorit racing serie förutom WipEout.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

grafikmässigt ser det snyggt ut - men ser förbaskat tråkigt ut.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

12
Skriv svar