Halo 3: Recon berättar sagan innan Halo 3

Robot
Medlem
Halo 3: Recon berättar sagan innan Halo 3

GRYYMT! Äntligen något riktigt jävla positivt om Halo Tankar ner trailern från MP nu.

Medlem

Riktigt saftigt..ägg och potatis

Medlem

Kommer detta vara ett standalone spel eller ett tillägg till Halo 3?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

skulle vara lite skönare om det hade varit downloadeble content till halo 3

Medlem

Trailern var iallafall GRYM Made my day.

Pansarknekt

Yaaarrr låter tufft. Ghost Recon i Halo miljö, månne?


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Hoppas detta är coop också, ser jäkligt coolt ut.

Medlem

Xtrick: Det skulle nog inte kännas som ett helt nytt spel då..vilket det verkar vara. Bara det att det var en ljuddämpare på SMG:n fick mig att komma

Inaktiv

YES!!! Längtar redan :D.

Ser intressant ut.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Åååååh Halo, "revolutionerande story" "nyskapande"
Herregud finns det en mer överskattad spelserie?
Visst det är en kul shooter men inget mer.

Så nu kan ni mot argumentera mej:) sopor


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag står kvar vid mitt uttalande om att jag tycker Halo är ett av århundradets hittills mest överskattade spelserie. Ser väl ok ut, men knappast något nytt och storyn bakom Halo är ju bara så tröki.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Åååååh Halo, "revolutionerande story" "nyskapande"
Herregud finns det en mer överskattad spelserie?
Visst det är en kul shooter men inget mer.

Så nu kan ni mot argumentera mej:) sopor

haha så fort jag postat mitt inlägg såg jag ditt. Det går liksom arm-i-arm med varandra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av deftune:

Yaaarrr låter tufft. Ghost Recon i Halo miljö, månne?

Precis va jag satt och tänkte. Älskar Halo-serien, och de här kan bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Åååååh Halo, "revolutionerande story" "nyskapande"
Herregud finns det en mer överskattad spelserie?
Visst det är en kul shooter men inget mer.

Så nu kan ni mot argumentera mej:) sopor

Det enda nyskapande som folk talar om när det gäller Halo är regenererande hälsa och att det också var ett av de första FPS-spelen som funkade riktigt bra på konsol.

Jag får ständigt känslan av att det är fler som ogillar Halo än vad de är som gillar den. Särskilt efter Halo 3. Så alla som tror att de är märkvärdiga och går mot strömmen när de dissar Halo kan ju gå och lägga sig. Det är lika uttjatat som att kasta skit på Uwe Boll.

Personligen tycker jag att Halo 3, som jag spelat mest i serien, är ett grymt bra spel till konsol. Kampanjen var rätt trist men resten av spelet är fantastiskt. När folk spelar Halo för första gången så verkar de liksom tro att detta ska vara det bästa någonsin. Det är ett bra spel, inget mer.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Kommer detta vara ett standalone spel eller ett tillägg till Halo 3?

Innehav Halo 3 ska dessutom inte vara ett krav för att kunna spela, utan Halo 3: Recon säljs på en fristående DVD.

Medlem

aldrig gillat halo så mkt..men co-op öppnar jag alltid dörrarna för:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

GRYYMT! Äntligen något riktigt jävla positivt om Halo Tankar ner trailern från MP nu.

länk snälla?:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Det här ska bli så jävla najs rent utsagt

Medlem

Varför döper man det inte till Halo: Recon bara? Sure handlingen är ju strax innan 3an, men siffran är ju ENBART där för att locka fler att köpa spelet...

Intressant att ingen gnällt att "Utan Master Chief = Inge Halo"

Medlem

Skäggigt. Jag vill kötta ihjäl en massa rymdtomtar, inte smyga omkring och låtsas gömma mig på heltid.

Vi får se om det är ett billigt knep för å krama ur lite mer ur ett bra spel-universum eller om det är ett fristående mästerverk

Medlem

Fy fan, om jag hade spelat Halo och varit ett Halo fan så skulle jag blivit vansinnig över att spela en "prequel". Om jag hade velat haft ett till Halo spel efter 3:an så hade det varit en fortsättning och inte ett steg tillbaka.

Men men, tur att man inte är så särskilt inne i Halo universumet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Fy fan va härligt! More halo to the people!!!11one
:heart:

Medlem

Schysst, stealth is the shit! Detta verkar vara ett av de mest intressanta Halo-spelen enligt mitt tycke iaf. Har inte spelat annat än ettan iofs, och jag har aldrig ens ägt en krysslåda så... Men detta ska jag ändå hålla under bevakning.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Bungie borde göra en riktig uppföljare till Myth II: Soulblighter och öppna multiplayerstöd på Bungie.net istället för att pyssla med Halo.

Inaktiv

En uppföljare till Microsofts mest sålda spel är aldrig dumt?

blir att boka direkt!

Inaktiv

Gaaaah skämtar du! fy fan va nice! och om det kommer redan år 2009 är ju inte heller fel:D

1
Skriv svar