Låga systemkrav för Lich King

Medlem

behövs verkligen SP3? :/

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Windows XP (service pack 3) / Vista (service pack 1) = OK
Athlon XP 1500+ = Har Athlon 64 Dual Core 6000+
512 MB RAM = Har 3 GB (egentligen 4 men MS skiten (XP) tar bara 3)
Grafikkort med 32 MB minne (Geforce 2) = Har Geforce 8600, 512 MB minne
15 GB hårddiskutrymme = Hmm, 20GB, 57, 298 och 448 GB. Räcker det?

Är lite orolig ifall man dator klarar av det. Dock klarade den Crysis på 4/5 på grafik på allt

Ja du kommer klara dig och nej du 'r itne orolig du ville bara skryta med dina speccs,

Kan dock säga att jag har långt över dom där speccsen och kan säga att det beror på vart du är vad du gör och hur mnåga addons och grafikinställnigar du har pillat med.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Verkar ju inte bättre en att ni får skaffa orginal windows!

Medlem
Skrivet av Harval:

Gott det. Då blir alla p12 som sitter på farsans gamla dator kvar i WoW, så slipper vi dem i AoC.

Hahahaha.

Du, du får ha ditt skitspel ifred eftersom det är uruselt.

Medlem
Skrivet av papper:
Skrivet av Harval:

Gott det. Då blir alla p12 som sitter på farsans gamla dator kvar i WoW, så slipper vi dem i AoC.

Hahahaha.

Du, du får ha ditt skitspel ifred eftersom det är uruselt.

Hahaa word !
Fucked up att folk fortfarande betalar för att spela det skräpet.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av papper:
Skrivet av Harval:

Gott det. Då blir alla p12 som sitter på farsans gamla dator kvar i WoW, så slipper vi dem i AoC.

Hahahaha.

Du, du får ha ditt skitspel ifred eftersom det är uruselt.

Hahaa word !
Fucked up att folk fortfarande betalar för att spela det skräpet.

usch det stinker Fanboys över hela forumet.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

noshit spelet måste ju kunna liras av alla ungdomar som lever i en bubbla och inte kan något annat än WoW. Om min generation redan är såpass illa ärrad av detta spel kan man bara undra hur det går för 9åringarna nu som sitter och kör WoW.

Medlem

Vilka problem vissa verkar ha. Har själv spelat WoW sen release, och ser verkligen fram emot WotLK. Känner ungefär lika stort behov av att spela nåt annat som att gnälla över alla spel jag inte spelar. Så länge som jag njuter av att spela det så ser jag ingen anledning till att börja spela något annat skräp.

Medlem
Skrivet av CentraX:

För er som inte Spelat WoW Tidigare och tjafsar på grafiken.
WoW kräver mer än vad ni tror! När ni springer runt i en stad eller raidar med 25-man där alla står och kastar spells och du drar igång full på spelldetails. Då kan jag garantera dig att din fps inte kommer vara den fps:n du får när du dödar några mobs!
WoW grafiken är speciell, och jag som beta testare, har märkt en skillnad! WoW Anpassar sig till de flesta datorerna. WoW Har också en mycket speciell grafik. Den är fin, den är färg glad. om man Jämför WAR eller AoC. Då är det grått och trist.
Grafiken spelar inte så stor roll så vidare man ser en bild utan pixlar och spelet är i sig mycket roligt och intressant!
Det vet ni spelare! Det vet jag också. Och så har det alltid varigt!

Kan du inte lägga till "WoW Fanboy" i signaturen, eller varför inte på avataren. Så folket vet att man inte ska läsa dina posts.

Inaktiv

Jaha trodde det skulle kräva Crysis 2 speccs. Men där ser man

Inaktiv

Va ju inte så oväntat att systemkraven för en expansion till ett 3 år gammalt spel inte var så höga.

Skrivet av spikes:
Skrivet av TeveT:

jag kommer ihåg när grundspelet kom så pratade dom om prestige classes och att det skulle vara något dom skulle ha vid launch eller implentera vääääldigt snart... har dom lagt in det ännu (3 år senare) eller hur ser läget ut? dom kanske skrotade det helt vad vet jag.. (fastnade aldrig, men var många saker som dom lovade och sedan, ja... sket i att ge spelarna)

prestigeklass? heroclass hette det väl iofs, det sa dom för länge sen att dom sköt upp och nu kom ju den första, deathknight (Dock har dom gått ifrån konceptet heroclass, men det var tänkt att vara det från början)

Skrivet av Harval:

Gott det. Då blir alla p12 som sitter på farsans gamla dator kvar i WoW, så slipper vi dem i AoC.

Har AoC fortfarande spelare asså?

Jag spelar AoC. Som folk brukar säga "har man väl gått över kommer man aldrig tillbaks"!


signatur
Medlem

De där "systemkraven" e bara att glömma. Om man inte bara vill syssla med auktioner medans ingen annan e online kanske.

Min dator gick sönder nu så jag testa på min torrentburk medans jag väntar på nya grejer.

P4 2.26, 768mb ram, fx5200 128mb.
Ger ca 5fps i mount hyjaal, kanske 20 medans man quesar med en alt i gamla världen. Med allt på absolut lägsta.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Det skulle väl göras lite grafikändringar till expansionen?
Vilka är dom mer exakt?
Realtids skuggning är väl inte det enda?

Blir till att köra ett par månader vid release för att levla upp 70 chars och prova på Death Knight, endgame är juh dock inte så mycket att hänga i granen förutom att PvPa tills man tröttnar.

Medlem

"World of Warcraft-tillägget kräver ingen monstermaskin."

Um, duh? Det är inget nytt spel, så självklart kommer inte systemkraven ändras bara för att en ny värld öppnas.

Inaktiv

Spelet kommer hålla igång betydligt längre än alla gamla dellburkar med fx5200 kort.

Dynamiska skuggor!? Fränt dom är bara 4-5 år efter, kanske man får se lite shaders också och lite mer levande vatten så hade wow nåt 2004.

Kommer spela igen precis som när tbc kom, iallafall en stund.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av rolle90:

usch det stinker Fanboys över hela forumet.

Spelar inte något mmo längre.

Medlem

Hade nån frågat mig om WoTL för fem månader sedan hade jag ryckt på axlarna.
Men nu sitter jag ärligt talat och längtar, TBC satte inte ribban högt direkt.

Med det sagt så överträffar nog Lich king TBC.

12
Skriv svar