World in Conflict sväller

Robot
Medlem
World in Conflict sväller

Sweet!!

Medlem

Snygg Video och cool musik!!

De e nästan synd att man alltid spelar spelet så "utzoomat" för det är jäkligt snyggt...


signatur

Storstekarn

Medlem

Riktig cool video... återstår att se hur själva banan är

Medlem

De sköter om sitt spel, som vanligt.

Medlem

spelar folk fortfarande det? hehe - var längesedan man hörde prat om det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Bra bana för infantry på xD

Medlem

Banan är jätte kul, beta testade den med EvilViking i våras, helt klart värt och installera WiC igen och börja lira


signatur

HELL, IT'S ABOUT TIME.

Medlem

"För ett par veckor sedan två gratisbanor till strategiliret World in Conflict." är det bara jag som tycker att det fattas något i denna mening, t.ex. "...veckor sedan släpptes två..." ??

Anyway, tycker det nice med nya banor men de gånger jag går in för att spela lite så finns det inga servrar med spelare eller så är alla fulla... =(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Testade dem nyss. Paradise var en höjdare. Den andra, Ozzualt, var lite sådär imo.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Valley var ju skön, fast lite för många punkter att ta kanske. Men kul att det blir lite nytt i alla fall!

Medlem

haha tyckte först det stod World in Conflict svälter ^^ - var lite fel där


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Man kanske borde köpa spelet.

Medlem

The Witcher är ett spel man borde köpa.
Det är bara släppt till PC och utvecklat av en liten studio i Polen

Men det är bra att se att de släpper gott med gratis extra material och forsätter att uppdatera spelet.
Dice har något att lära sig här!

Medlem
Skrivet av Boldtaar:

The Witcher är ett spel man borde köpa.
Det är bara släppt till PC och utvecklat av en liten studio i Polen

Men det är bra att se att de släpper gott med gratis extra material och forsätter att uppdatera spelet.
Dice har något att lära sig här!

w00t?? O.o

Vad fan har the Witcher och DICE med WiC att göra? Spelet är utvecklat utav Massive Entertainment.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sweet!

WiC måste vara ett av världens roligare RTS, period.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar