Prison-Break!

Inaktiv
Prison-Break!

Hallå ja nån mer som gillar prison break ? tänkte vi kunde starta en tråd me serien det går på tv3 vi 10 tiden

Inaktiv

Älskar den serien... Den som spoilar nästa avsnitt är dödens.

Medlem

vad hände på det senate avsnittet`?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Säsong 2 håller absolut inte lika hög klass som säsong 1, inte så konstigt kanske men iaf.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av anon_389:

säsong 1 var bäst. men serien är f*n fortfarande det bästa som sänds nuförtiden!

Jupp.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vetefan, håller koll på heroes, my name is earl, BSG och Prison Break. Har antagligen glömt något, tycker att prison break är spännande osv, men första säsången innehöll alldeles för mycket irriterande cliffhangers


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Mm, jävligt shysst att se serier som faktiskt verkar gå mot ett mål, dock så tycker ja att hela konspirationsgrejen har försvunnit i S2


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Nja.. S1 va ju mer spännande men bara episode 1 av S2 har kommit så vi kan ju inte veta än

Medlem

kollar på PB också, love it, jag gillar tanken att vem som helst i serien kan bara dö helt plötsligt fast jag tippar på att Linc och Michael är på den säkra sidan

Medlem

Oz fo life dddoouug


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv
Skrivet av anon_389:

säsong 1 var bäst. men serien är f*n fortfarande det bästa som sänds nuförtiden!

Umm, Sopranos äger prison-break många gånger.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

S2 blir mycket bättre efter ett par avsnitt. Gillar dock inte att dom fuskar så jävligt i Prison Break.

BSG är dock så jävla mycket bättre. Senaste avsnittet... jävlar vad bra!

Inaktiv

Första säsongen var kanon men den har tappat väldigt nu på andra säsongen, men som Meller sa så är det inte så konstigt.

Finns serier som är bättre men jag håller dom för mig själv så vi inte byter ämne.

Inaktiv
Skrivet av ScarFace:

Oz fo life dddoouug

Wooooooord


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Säsong 2 är väl sådär, tappat gnistan.

Jag är däremot STORT Lost fan. Den bästa stunden i veckan är när jag kan slå mig ner och lungt med lite god mat framför mig titta på ett nytt avsnitt av Lost.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Jag är däremot STORT Lost fan. Den bästa stunden i veckan är när jag kan slå mig ner och lungt med lite god mat framför mig titta på ett nytt avsnitt av Lost.

AMEN, YOU ARE 100% RIGHT!

Angående PB, visst är serien inte lika bra i Säsong 2 som i ettan, men den är något utav det bästa genom tiderna ;).

Medlem

Tycker personligen att S2 är minst lika bra som första.

Inaktiv

Inte sett nå avsnitt av S2 än för jag inte har haft tid så på nåt av banden som ligger brevid tv är det på

Sen så gillade jag inte slutet på S1...och då syftar jag på personen som dog då.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

Tycker båda säsongerna är uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuber... Sjuk spänning, flippar om inte avsnitt 8 kommer snart, hehe


signatur
Inaktiv

"Hi, My name is SkruMp and I'm a Prison Break Addict"

Tyvärr mycket, mycket sant ^^ Helt underbar serie. Sjukt jefla bra.

Och djwalla, det sänds i USA ikväll.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Tycker andra säsongen håller samma klass som den första. Är lätt bland den bästa serien som någonsin gått på TV.

Medlem
Skrivet av Silvarn:

Tycker andra säsongen håller samma klass som den första. Är lätt bland den bästa serien som någonsin gått på TV.

Håller med

Inaktiv

Tycker nog inte att andra säsongen är lika bra. Den känns lite ihophafsad medans man fortfarande är het på gröten så att säga.

1
Skriv svar