Två filmer från Mirror's Edge
Jag ska se om ajg kan hitta klippet men ajg såg en trailer där en producent skulel vis hur det gick till och hade grava problem med att ta sig förbi vissa sätllen för han msisadek anter taimade hopp fel o.s.v.
Min största förhoppning är att rörelse systemet är så pass flexibelt och "tight" så att man verkligen kan freestyla på time trials. lite som Defraged till Q3
P.L.U.R
Tyckte det såg råkasst ut, precis som jag trodde att det skulle göra. Blir ju 0 känsla när man har FPS vyn tycker jag. Hela grejen med att parkour är häftigt är ju när man ser alla häftiga moves ur 3e personsvy... Någon som instämmer?
What are you waitin' for... Christmas?
Fan vad jobbigt det måste vara att va level designer för ett sådant här spel.
Tror snarare det är roligt, att man får tänka lite utöver gata upp å gata ner med lite covers och sniping points.
Är väl inte svårare än grundstruktur, lite trial and error, slänga ut lite ögongodis här å var å sen optimera så gott det går om det blir lite för mycket på en gång, vilket ifs tar sin tid om det ska bli bra.