Två filmer från Mirror's Edge

Medlem

mmmmm mysig ljussättning i detta spelet... och ett fps som känns organiskt, inte att man bara styr ett svävande vapen.

Medlem

Ser ju ut som en spindelmannen sandbox. Blev tyvärr inte imponerad alls. EA....

Medlem
Skrivet av Rampager:

EA....

DICE...

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Rampager:

EA....

DICE...

EA..

Medlem
Skrivet av Rampager:

Ser ju ut som en spindelmannen sandbox. Blev tyvärr inte imponerad alls. EA....

sandbox goes where ? .. så inte-sandbox som de någonsin kan bli är detta spel juh xD

Medlem
Skrivet av prof:
Skrivet av erge:
Skrivet av Rampager:

EA....

DICE...

EA..

DICE, EA är utgivare, inte utvecklare.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Ser ju trevligt ut men är nog lite mer skjut-allt-som-rör-sig-person men kanske


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av prof:
Skrivet av erge:
Skrivet av Rampager:

EA....

DICE...

EA..

DICE, EA är utgivare, inte utvecklare.

EA äger ju DICE.

EA borde lära sig av sina misstag och inte ha sin logga med överhuvudtaget.

Medlem

riktigt ball idé! Tyvärr tror jag att det blir lite enformigt att springa runt konstant =/ Men som jag tror någon sagt tidigare, shit va mkt gröt bruden måste käka!

Medlem

Känns som ett tomt HL 2.. Garrys mod verkar roligare än detta..

Medlem

quik save och quik load lär går varma pc-versionen


signatur

Just an honest man in a leather mask

Hmm... har höga förhoppningar på det här spelet, men ska nog vänta in några recensioner innan jag köper det.

Medlem

Känns som ett väldigt handlingslöst och meningslöst spel, som jag har fattat det kutar man bara omkring och hoppar och skuttar hela tiden.

Medlem

Jag ska se om ajg kan hitta klippet men ajg såg en trailer där en producent skulel vis hur det gick till och hade grava problem med att ta sig förbi vissa sätllen för han msisadek anter taimade hopp fel o.s.v.

Min största förhoppning är att rörelse systemet är så pass flexibelt och "tight" så att man verkligen kan freestyla på time trials. lite som Defraged till Q3


signatur

P.L.U.R

Medlem

Tyckte det såg råkasst ut, precis som jag trodde att det skulle göra. Blir ju 0 känsla när man har FPS vyn tycker jag. Hela grejen med att parkour är häftigt är ju när man ser alla häftiga moves ur 3e personsvy... Någon som instämmer?


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem
Skrivet av Prehn:

Fan vad jobbigt det måste vara att va level designer för ett sådant här spel.

Tror snarare det är roligt, att man får tänka lite utöver gata upp å gata ner med lite covers och sniping points.

Är väl inte svårare än grundstruktur, lite trial and error, slänga ut lite ögongodis här å var å sen optimera så gott det går om det blir lite för mycket på en gång, vilket ifs tar sin tid om det ska bli bra.

Medlem

det mest intressanta spelet på mycket mycket länge! Oj vad jag ser fram emot det!

12
Skriv svar