Saints Row 2-soundtracket avslöjat

Robot
Medlem
Saints Row 2-soundtracket avslöjat

Grymt med lite 80-tal. Älskade musiken i GTA Vice City.
Soundtracket i GTA IV var ju ett antiklimax, förutom några få guldkorn.

Medlem

Kände inte igen mycket av låtarna


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Najs att ha med "Men at work" i soundtracket, då kan det ju bara bli bra:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag rekommenderar att ni lyssnar på "the mix" radio stationen, Spelar bara sköna 80tals klassiker


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Hm. Nu när jag såg att dom har en 80-tals radiostation så blev spelet intressant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ezzy är ju sån störd radiokanal Iaf i ettan

Medlem

Herrejävlar vad mkt låtar i massa olika genrer Blev mest chockad över Opeth dock, härligt med lite growl

Inaktiv

Opeth och Black dahlia murder,, haha lite fränt

Och den klassiska kanalen verkar riktigt sweet : >

Medlem

du, det där soundtracket är inte o leka med, faktiskt det bästa jag sett på länge, men synd bara att man inte köper ett spel bara för musiken :/


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Nice med lite dödsmetal.

Medlem

Trevligt soundtrack! Ska bli kul att ösa loss till Opeth!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Trevligt soundtrack! Ska bli kul att ösa loss till Opeth!

Opeth är skitbra men deras musik är fanimej allt annat än ösig. Grymt coolt att de är med dock.

Medlem

Några fina guldkorn, men mest imponerad var jag av de klassiska låtarna. Kan nog bli riktigt skoj att leka kaos med Bach &Co.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Deftones ftw!


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

a7x, opeth, 3iob och log

N1 säger jag bara!

Medlem

Både Opeth och Dillinger Escape Plan, inte illa

Medlem

Krunch 106.66


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Buju banton
Elephant man
Mr. Vegas
Eek-a-mouse
Barrington levy
etc..

FOUR20 103.6 lätt

Medlem
Skrivet av uuni:

Buju banton
Elephant man
Mr. Vegas
Eek-a-mouse
Barrington levy
etc..

FOUR20 103.6 lätt

Håller med!

Medlem
Medlem

Eek-A-Mouse och Men At Work Kan fan inte bli bättre.. iofs är det ju bara 2 låtar

Inaktiv
Skrivet av ThinBoi:

Deftones ftw!

Bra låt dessutom!

Inaktiv
Skrivet av Mulletmidget:

Grymt med lite 80-tal. Älskade musiken i GTA Vice City.
Soundtracket i GTA IV var ju ett antiklimax, förutom några få guldkorn.

För mkt radio tugg och reklam. Men mp3 inpluggad i usbn är bäst.:up:

Medlem

Ok, spelet var NÄSTAN ett givet köp, men nu när Opeth är med, då ska jag fan nästan köpa två ex.
Opeth ÄGER.
Ni som inte hört dom tidigare kan ju alltid införskaffa låten som är med i spelet och lyssna påd en. Lyssna igenom hela, det är inte som med andra band där man i princip hört hela låten efter 1 min. Variationen är ENORM genom hela låten!

Skrivet av Schtraider:
Skrivet av LocSin:

Trevligt soundtrack! Ska bli kul att ösa loss till Opeth!

Opeth är skitbra men deras musik är fanimej allt annat än ösig. Grymt coolt att de är med dock.

Så du tycker t.ex Opeth - Deliverance är lugn?
Dessutom är Opeth - Ghost of Perdition rätt ösig stor del av låten. Ok det är inte Children of Bodom, men det är ju det som gör Opeth till Opeth! Kontrasten mellan öset och det lugna!

Medlem

Fan va mycket musik det fanns då. Inte min musik smak direkt men utbudet är ju skitstort


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv
Inaktiv

Lamb of god ftw

Inaktiv

Ok, detta är det första spelet jag verkligen ångrat att jag köpt. Hade inga större förväntningar på det, lägre än GTA IV, mer än att det skulle vara skoj. Det är ju vad alla sagt; det kommer vara roligare än GTA IV, för att det inte är så fixerat på realism. Kan ju bli kul.

Blev det så? Nej. Dra åt helvete, vilket kliv bakåt detta spelet tar. Grafiken? samma som ettan, men ettan var trevligare då. Man kan stänga av o på synk vilket bidrar till FPSen blir bättre eller sämre. Staden? aningen modifierad stad från ettan. Blev den bättre? NEJ. Tråkigare stad finns inte. Kontrollerna o kameran är precis som SR1.
Du kan inte ändra kamera-vyn i bilen. Kan för guds skull inte titta bakåt lite snabbt. Du kan rotera, men det är allt.

Fordonshanteringen då? Vilket skämt...

Det enda som underhöll mig var under de första minutrarna man kunde leka med sin karaktärs utseende. Det var kul. Resten var lika beroendeframkallande som ett dammkorn. Jag fylldes av tomhet.

1
Skriv svar