Plåtat - Heavy Rain

Robot
Medlem
Plåtat - Heavy Rain

Chocolate raaaaaaaain!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Varför bara till Ps3??


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Vackert fy va jag längtar :up::up::up:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Mycket vackert spel. Quantic Dream har anställt en arkitekt för att skapa husen så verkliga som möjligt. De ska också se till att föremålen och möbler endast ska användas en gång. Det vill säga att varje nytt område du är på ska ha nya saker och möbler. Allt för att skapa en så realistiskt miljö som möjligt. Ambitionerna är skyhöga och jag älskar dem för det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Regnar det hela tiden eller?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Regnar det hela tiden eller?

Yepp, å tungt är det också. ^^

Men detta verkar tufft, men jag vågar inte hoppas för det kan bli hur bra som helst eller en kalkon.

Medlem

Bara längtar ! som tittare =P Har ingen egen ps3a, så det blir väl slå sig ner hos en polare med en skål popocorn och 2 liter cola !

Redaktör

Det enda någorlunda färska ingame-material som visats är från den demoversion som kördes på Games Convention och det var gjort för visning inför press. De lät medvetet bli att visa uppdrag från spelet, detta för att inte avslöja för mycket. I GC-demon regnade det, därav det ständigt dåliga vädret.


signatur
Medlem

Ser riktigt grymt ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser sjukt ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

fyfan så jag längtar!!!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av redmac:

Mycket vackert spel. Quantic Dream har anställt en arkitekt för att skapa husen så verkliga som möjligt. De ska också se till att föremålen och möbler endast ska användas en gång. Det vill säga att varje nytt område du är på ska ha nya saker och möbler. Allt för att skapa en så realistiskt miljö som möjligt. Ambitionerna är skyhöga och jag älskar dem för det.

Mm, sen är det också samma typ av gameplay som Fahrenheit. Gå till ett ställe, prata lite, oj något händer!, klicka på vänster eller höger piltangent.

Fahrenheit med annan story. Jag säger inte att det är dåligt, men deras ambitioner är inte skyhöga på alla punkter.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av redmac:

Mycket vackert spel. Quantic Dream har anställt en arkitekt för att skapa husen så verkliga som möjligt. De ska också se till att föremålen och möbler endast ska användas en gång. Det vill säga att varje nytt område du är på ska ha nya saker och möbler. Allt för att skapa en så realistiskt miljö som möjligt. Ambitionerna är skyhöga och jag älskar dem för det.

Mm, sen är det också samma typ av gameplay som Fahrenheit. Gå till ett ställe, prata lite, oj något händer!, klicka på vänster eller höger piltangent.

Fahrenheit med annan story. Jag säger inte att det är dåligt, men deras ambitioner är inte skyhöga på alla punkter.

Då har du läst på för lite vad de verkligen vill. Har både superplay och Level hemma och där är en hel del smaskig fakta som visar att de vill utveckla detta till något ännu bättre. Sedan att "trycka på några knappar" är helt fel uppfattat, du kan strunta i dem och låta din karaktär dö, spelet forsätter. Du kan trycka fel och spelet forsätter på de NYA förutsättningarna. Spelet är väldigt dynamisk. Bara den delen visar att de vill så mycket mer.

Men visst kan vara skeptisk och ha låga förväntningar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nice!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Men utvecklarna sa ju att den nivån som visades upp på E3 inte var med i fulla spelet utan skapades enbart för demonstrationen...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

ÖÖÖÖHH...köpa!

Medlem
Skrivet av marcusn:

ÖÖÖÖHH...köpa!

Word! :up::heart::up:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Gen
Medlem

Det ser så sinnessjukt bra ut

Medlem

En PS3 bundle med detta hade smakat gott

Medlem

Grymt snyggt!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Brutalt snygga karaktärsmodeller och inomhusmiljöer.

Kanske blir till att testa detta när det anländer, diggade Fahrenheit som fan. GJ Quantic Dreams!

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag HATAR ps3 just nu!

Medlem

Jäklar, ser imponerande ut!
HÅRT REGN YEAH!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar