Nytt från Red Alert 3

Robot
Medlem
Nytt från Red Alert 3

I like :>

Medlem

Färgglatt ... och... fånigt? :S


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ett spel som ser ut att tillföra precis ingenting nytt. Men det är som sagt bara av en liten filmsnutt, men förväntningarna är låga. Ge oss Starcraft 2 istället.

Dock är det ett sjukt stort plus att Jenna är med i klippet. Snacka om att locka snuskisar som mig till att köpa det

Medlem

Färgglatt, men snyggt ändå. Ser fram emot, var länge sen jag spelade RTS.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser för färgglatt ut och plastigt.

Inaktiv

Hellre färglada stiliserade spel där man ser händelser och sina enheter tydligt än tvärtom. Ja, det finns väl förstås något gyllene snitt, men man kan inte alltid träffa rätt

Medlem

Färglatt är det ja, men det kan nog bli bra. Bara det kommer ett flertal banor med snö. Älskar att de fortsätter med sina fåniga filmklipp med skådespelare, lyfter upp det enligt mig :=)


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Yay, legoland!

Medlem

Förlåt, men det måste sägas. Satan i gatan vad snygg den där brittiska damen är.

Inaktiv

och då kommer vi till den viktigaste frågan.... KAN MAN BYGGA VÄGGAR!?!?!?!

och nej, jag är inte sarkastisk...

Medlem
Medlem

Vad i helvete är det för färger ? realistisk ? nope. tar död på lusten att köpa det, yes

Medlem

Kommer köpa spelet enbart för att se på soviets "mellan scener" Gina Carano <33

Skrivet av blesserad:

Hellre färglada stiliserade spel där man ser händelser och sina enheter tydligt än tvärtom. Ja, det finns väl förstås något gyllene snitt, men man kan inte alltid träffa rätt

Konstigt jag tycker snarare tvärtom.


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av blesserad:

Hellre färglada stiliserade spel där man ser händelser och sina enheter tydligt än tvärtom. Ja, det finns väl förstås något gyllene snitt, men man kan inte alltid träffa rätt

Konstigt jag tycker snarare tvärtom.

Visuell verklighet framför funktion, alltså? Gillas inte i strategispel, som sagt, men skattas högt i fps

Medlem

tänk om de kunde göra en mer eller mindre remake av ettan istället med "riktiga" fordon och vapen och kvinnor...


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Jag gillar den nya grafiken, jag tänker det som att ryssarna har ändrat historien så nu ser allting annorlunda ut :>

Medlem

Färgerna????? Är detta Red Alert??

Inaktiv

Hm... några av de klagande som har goda konstnärliga färdigheter? Vore intressant o se hur de tänkt sig det visuella?

Medlem

fan vad tricked out det känns.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

"How did Allies get aircraft carrier into lake? It would take many men and hours to carry!"

Gillar den där statyn som sprutar öl och musiken i Soviet filmen

Medlem

Ush, ogillar stilen på grafiken skarpt.

Medlem
Skrivet av voicu:

Vad i helvete är det för färger ? realistisk ? nope. tar död på lusten att köpa det, yes

Har Red Alert någonsin handlat om realism?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Disco Alert 3

//LD

Medlem
Skrivet av Loading:

I like :>

kommer så hårt bli ett Lan-Lir :up::up::heart:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Det måste vara ett skämt...

Medlem

Äsch det ser ju roligt ut!

Ni är ju så politiskt korrekta att Fox News just nu sätter in en extra styrka ninjor med uppdrag att döda all konkurrens.

Medlem

Legoland är allt jag säger

Medlem

bara jag som tycker filmen laggar som fan ?

12
Skriv svar