Inaktiv
Aj!

signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Inaktiv

Aaaaj... Tänk dig smärtan när du sitter fast där >_<

Medlem

Ahahaha, synd.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

En tysk, vad förvånande, och knappast heller att det där var en olycka.

Inaktiv

ajajaj, det där kan inte vara skönt.

Inaktiv
Skrivet av Namron:

En tysk, vad förvånande, och knappast heller att det där var en olycka.

Vet ej om du är ironisk men det står ju faktiskt att det var på en byggarbetsplats jue!

Ont: Fyyyfan isar fortfarande i min västra kula.. usch som sagt smärta bara av att läsa det!

Medlem

Själv fick man en skruvmejsel i pungen när man var fyra år.
Missade som tur var allt viktigt, tre stygn och ett veckert ärr ^^


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Är det ingen som reagerar på formuleringarna "borrade sig rakt genom hans vänstra testikel" och "väntas bli helt återställd" ?

Hade för mig att dom är "svårläkta", och en fyrtumsspik gör inte saken bättre.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Nåja läker den inte har han ju en till


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

haha ajj


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Oj oj, måste ha gjort jäääävligt ont! Men måste vara värre att komma tillbaka till jobbet och alla kallar han för typ..pungspikar'rn eller liknande i åratal


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

finns det inte nån låt med ac/dc som heter balls to the walls?
iofs inte någon vägg, men ändå


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det kändes nog inte först men sen då jävlar..

Medlem

fy fan, kan inte tänka mig mycket som kan kännas värre. har tom hört att man kan dö av att få testiklarna krossade för att kroppen inte kan hantera smärtan. antar att man egentligen dör av hjärtinfarkt eller något sånt. kan även vara en myt, vad vet jag


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Mår illa nu ju

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

fy fan, kan inte tänka mig mycket som kan kännas värre. har tom hört att man kan dö av att få testiklarna krossade för att kroppen inte kan hantera smärtan. antar att man egentligen dör av hjärtinfarkt eller något sånt. kan även vara en myt, vad vet jag

Nja, dör gör man väl inte, om kroppen utsätts för överväldigande smärta svimmar man är jag ganska säker på.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Namron:

En tysk, vad förvånande, och knappast heller att det där var en olycka.

Scchhh, Namron, du vill väl inte reta upp FZs halvtyskar?

Tyskar är inte mer våghalsiga än andra, det fick jag tydligt klart för mig när jag höjde frågan vid den här tidpunkten för exakt ett år sedan.

Medlem

Det var väl inte allt för länge sen som en tysk lät någon äta hans snorre?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Det var väl inte allt för länge sen som en tysk lät någon äta hans snorre?

Tror till och med att han annonserade om det i tidningen. Det sjuka var ju inte att han lade dit annonsen, utan att det var en minst lika sjuk jävel som svarade på den!

Priceless!

Medlem
Skrivet av urken:
Skrivet av Hwergelmer:

fy fan, kan inte tänka mig mycket som kan kännas värre. har tom hört att man kan dö av att få testiklarna krossade för att kroppen inte kan hantera smärtan. antar att man egentligen dör av hjärtinfarkt eller något sånt. kan även vara en myt, vad vet jag

Nja, dör gör man väl inte, om kroppen utsätts för överväldigande smärta svimmar man är jag ganska säker på.

Man kan dö av chock, som kan komma relaterat till otroliga smärter, så ja det kan man.

Medlem

Läste jag fel, eller ramlade han av taket men lyckades häfta fast pungkulan i taket?. Eller stod han upp när det hände?.

Annars... AJ!.

Medlem

vadå aj? kolla in Koenigsegg-tråden

*edit*

vafan, pungkulor har man ju två utav... en koenigsegg lär man ju aldrig äga två utav :\


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

det känns i vänstra testikeln

Inaktiv

Nemen gud var gött :S


signatur

FZ rehab

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

vadå aj? kolla in Koenigsegg-tråden

*edit*

vafan, pungkulor har man ju två utav... en koenigsegg lär man ju aldrig äga två utav :\

Nu anser jag att bara en av mina kulor är värd mer än den skrothögen :).


signatur

<3

Medlem

Hm, för drygt 6 mille skulle jag nog kunna ge en av mina pungisar, behövs väl bara en


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ehm... Aj.

Skrivet av IronHide:

Är det ingen som reagerar på formuleringarna "borrade sig rakt genom hans vänstra testikel" och "väntas bli helt återställd" ?

Funderade också på det, dom säger emot sig själva i artikeln. Som för övrigt är ganska konstigt skriven, men så är det ju Aftonpladdret.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Hm, för drygt 6 mille skulle jag nog kunna ge en av mina pungisar, behövs väl bara en

Så länge du inte ska ha barn då, eller?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

lugnt dom får ta båda mina för 12 miljoner, har alltid funderat på att adoptera ändå så.

Inaktiv

Aj som fan riktigt mys det ju =P

12
Skriv svar