Dagens snackis: Fallout 3-förväntningar

Robot
Dagens snackis: Fallout 3-förväntningar
Medlem
Dagens snackis: Fallout 3-förväntningar

Vad fick det för betyg av PC Gamer då?

Inaktiv

Ge mig.

Edit:
Av citatet att döma samt "klämt ur sig en guldklimp" får vi nog gissa på högt betyg. 4 eller högre


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Detta spelet kommer höja fallout-serien ytterligare ett snäpp över alla andra lir! foo shoo

Medlem

Jag saknade ett röstningsalternativ typ som, "Jag tror det kommer bli som Oblivion fast i en ny miljö och det tror jag blir väldigt bra".


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

fattigt att ni inte får posta recensionen här...

Medlem

Det jag irriterar mig mest över är att det är samma röstskådespelare som i Oblivion. Jag kommer tänka att det är en modd till oblivion hela tiden.

Men förhoppningsvis så kommer spelet ha en riktigt härlig spelupplevelse som väger upp för det

Inaktiv
Skrivet av Geisenhausen:

Jag saknade ett röstningsalternativ typ som, "Jag tror det kommer bli som Oblivion fast i en ny miljö och det tror jag blir väldigt bra".

Samma här.

Medlem

jag tycker alternative på omröstningen är lite väl negativa, bara en är ju positiv. Jag tror spelet kommer att bli rikigt bra. Men om det är en värdig uppföljare...nja...

Man ska nog se det som ett mer fristående spel, någon annas tolkning/hyllning...jag har blivit ganska trött på alla som ser negativt på fallout3 bara för att det är i 3d och "ser ut som oblivion".

är det ingen som tänkt på att bethesda gjort fler mycket bra spel förutom tes4?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av anon_38597:

fattigt att ni inte får posta recensionen här...

Jag tror, rent spontant, att PC Gamer hade sålt färre lösnummer om folk kunde läsa recensioner gratis på internet.

Medlem

var tusan är min tidning då??? gahhhh!


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Kommer floppa

Medlem

Oblivion med vapen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av natogundalf:
Skrivet av kraaa:

fattigt att ni inte får posta recensionen här...

Jag tror, rent spontant, att PC Gamer hade sålt färre lösnummer om folk kunde läsa recensioner gratis på internet.

De hade iaf kunnat skriva vad de gav spelet...
83% enligt någon på gamespot.

Medlem

Omröstningen talar sitt klara språk i vad den allmänna uppfattningen är. m.a.o. positivt överlag. Som vanligt har det varit de som skrikit högst som hörts mest. (på forum o.d. tidigare)


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv
Skrivet av Fisse:

Kommer floppa

Det är för stort för att bli en flopp oavsett om det är bra eller inte, som Bioshock eller valfri Die Hard uppföljare.

Medlem

verkar som att franska PC Gamer gav det typ 93%... jag tror iaf att det är franska pc gamer, inge bra på språk.

mer o läsa:
http://www.n4g.com/pc/News-210614.aspx

Medlem
Medlem

"Dagens snackis", vafan ta inte inspiration från Aftonbladet och Blondinbella-bloggar. Snälla förhelvete.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

81% av PC Gamer klagas bland annat på att det är för mycket "content" intryckt på för liten yta och att det är ett oblivion med vapen. Även NPC karaktärerna ska fortfarande vara stela, något dom lovat att fixa. Men icke.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

skitspel, ge hit oblivion 2.

Medlem
Skrivet av Orbek:

skitspel, ge hit oblivion 2.

Har du spelat det?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

81% av PC Gamer klagas bland annat på att det är för mycket "content" intryckt på för liten yta och att det är ett oblivion med vapen. Även NPC karaktärerna ska fortfarande vara stela, något dom lovat att fixa. Men icke.

Dåså... oblivion med vapen. Då behöver man inte ens tanka hem o testa det. Gött, tack för infon.

Medlem

Jag vet inte hur ni tycker, men även om FA3 blir bra så tror jag inte det blir en värdig uppföljare. Det kan stå på egna ben utan föregångarna så att säga.

Medlem

Det behövs ett alternativ till i pollen. Jag tror inte att det kommer göra sitt jobb som uppföljare till Fallout - men jag tror ändå att det kommer bli ett sketkul spel. Personligen slutade jag se det som Fallout 3 för länge sen och började se det som ett helt nytt spel. Utan några förutfattade meningar osv. Det kändes som den bästa lösningen för min egen del hehe. Då slapp jag vara irriterad.


signatur
Medlem

Personligen ser jag fortfarande mycket fram emot Fallout 3 trots en halvsval recension. Mina förväntningar är aningen sänka men fortfarande ett givet köp.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Gortie:

Det behövs ett alternativ till i pollen. Jag tror inte att det kommer göra sitt jobb som uppföljare till Fallout - men jag tror ändå att det kommer bli ett sketkul spel. Personligen slutade jag se det som Fallout 3 för länge sen och började se det som ett helt nytt spel. Utan några förutfattade meningar osv. Det kändes som den bästa lösningen för min egen del hehe. Då slapp jag vara irriterad.

Så sant, så sant.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Flopp i mina ögon. Ser ingen som helst stämning i bilderna och det låter bara allmänt ointressant.

Clear Sky och Far Cry 2 ftw

Inaktiv

"Oblivion med vapen"

Fanns det inga vapen i Oblivion?

Medlem
Skrivet av Propy:

jag tycker alternative på omröstningen är lite väl negativa, bara en är ju positiv. Jag tror spelet kommer att bli rikigt bra. Men om det är en värdig uppföljare...nja...

Man ska nog se det som ett mer fristående spel, någon annas tolkning/hyllning...jag har blivit ganska trött på alla som ser negativt på fallout3 bara för att det är i 3d och "ser ut som oblivion".

är det ingen som tänkt på att bethesda gjort fler mycket bra spel förutom tes4?

Vilka då? Morrowind? Daggerfall?

Gäsp...

123
Skriv svar