Dagens snackis: Fallout 3-förväntningar

Ja omröstningsalternativen är statistiskt bedrövliga. Med tanke på PC Gamer artikeln man refererar till kunde det vara lämpligt lägga till flera grader av positiva val.

Åtminstone "Jag tror det kommer bli som Oblivion fast i en ny miljö och det gillar jag" som recensionen skulle kunna sammanfattas till.

Något som förmodligen också Bethesda skulle anse som en framgång då de uttryckligen sagt "we'll do what we do best" på frågan hur spelet skulle bli. Dvs, liknande deras tidigare framgånsrika spel med Oblivion som främsta exempel.

Medlem

"Jag tror det kommer bli mediokert"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Oblivion with Guns, 'nough said.

Jag tror det kommer bli ett bra spel för dem som gillade Oblivion.
Tyvärr så är jag inte en av dem, jag var en av dem som gillade fallout istället... Vilket detta inte är.

Medlem

jävla Bethesta .. stela NPC:s går ju att förlåta i de gamla spelen av förklarliga skäl, men nudå? Djupet hos dessa karaktärer lyftes ändå fram bättre i text dialogen än vad "B" någonsin lyckats med i sina patetiska försök till rollspel. Sen verkar ju karaktärerna, precis som i oblivion, se ut som neandertalare hur mycket man än pillar med detaljer i karaktärsgenereringen. Fjantföretaget Bethesta softballs, hata hata hata. Önskar verkligen jag orkade skriva nåt mer kreativt angående detta, men det går inte.

Inaktiv

Läste recensionen på biblioteket idag och mina förhoppningar grusades, blir fortfarande ett köp men tror jag skippar collection edition.

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Propy:

jag tycker alternative på omröstningen är lite väl negativa, bara en är ju positiv. Jag tror spelet kommer att bli rikigt bra. Men om det är en värdig uppföljare...nja...

Man ska nog se det som ett mer fristående spel, någon annas tolkning/hyllning...jag har blivit ganska trött på alla som ser negativt på fallout3 bara för att det är i 3d och "ser ut som oblivion".

är det ingen som tänkt på att bethesda gjort fler mycket bra spel förutom tes4?

Vilka då? Morrowind? Daggerfall?

Gäsp...

gäsp?! är du helt....? morrowind är ett mycket bra rpg! en mer härlig värld får man leta efter. Visst många transportsträckor, men ändå! gäsp?! de tidgare spelen är bra de med, men de håller inte idag.

Vill också påpeka att Bennet avslutade sin recension med att skriva att när han spelade om Fallout3 utan att jämföra så var det en bättre upplevelse.
Har jag sagt i flera trådar! spela spelet som ett spel inte som "oblivion with guns" eller en dålig fallout uppföljare.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av 2infinity:

Vad fick det för betyg av PC Gamer då?

81% av 100%

är det sant?! 81% av 100%, så det är inte 81% av 103% eller 98%


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

123
Skriv svar