Testa Quantum of Solace

Medlem

gick inte att installera för mig... någon annan som kör XP64-bit som lyckats testa det? annars är det något annat som spökar, men det skulle ju inte vara det första utvecklaren som failar med xp64 (GH3 kan jag inte spela längre pga det).

Medlem
Skrivet av Boomer:

Var står det att spelet använder CoD4-motorn?

På Internet.

http://www.gametrailers.com/player/40903.html

Inaktiv

Rawsnake:

Treyarch använder Cod4-motorn i bond-spelet precis som dom använder i Cod5. Till och med Wii-versionen använder sig av Cod4-motorn.

Medlem
Skrivet av RawSnake:

Du kan ändra i controls. Från början är det ställt på "aim down the sight". Ändra det till "toggle aim down the sight" så kan du zooma in/ut genom att klicka.

Hmm, letade faktiskt efter det men fann inget. Får väl försöka igen då. Tack för heads-upen

Det blir dock inget köp för mig ändå.

Medlem

Det här måste vara det sämsta demot på länge... 4-5 minuter långt men det tog mig typ 14 minuter att ta mig igenom det för att bandesignen var så urusel...

Hoppas filmen blir bättre...

Inaktiv

jäklar! det här var det kortaste demo jag har kört sen det första demot av nfs: pro street. Känns som demon blir kortare och kortare...

Medlem
Skrivet av Wartex:

bläh, får "1628: Failed to complete installation". :/

får exakt samma :/
och har testat o tankat det 3 gånger

(kör med xp64 bit)


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av sniff:

gick inte att installera för mig... någon annan som kör XP64-bit som lyckats testa det? annars är det något annat som spökar, men det skulle ju inte vara det första utvecklaren som failar med xp64 (GH3 kan jag inte spela längre pga det).

jag har med 64 bit o jag får verkligen inte igång installationen. fattar inte vad problemet ska vara att utveckla till 64bit för.


signatur

God is dead

Medlem

Underhållande, om än väldigt kort, demo. Detta kan bli ett köp.

Medlem

jag kör Vista X64 och det fungerade fint

mina noteringar:

1. Alldeles för kort för att man ska kunna bestämma sig för köp/ej köp

2. Låst vid 30fsp? Nej, tack. jag kommer inte köpa spelet innan jag ser att man kan öka på frameraten utan att tappa ljudsynk med mera som andra konsolspel portate till PC lider av

12
Skriv svar