BioWares KOTOR-MMO snart officiellt?

Robot
Inaktiv
BioWares KOTOR-MMO snart officiellt?

*Hoppas*

Medlem

fan har redan spelat igenom båda kotor ett par gånger... nog de ENDA 2 spel jag spelat igenom mer än en gång faktiskt... så sjukt bra... kanske måste man spela igenom dem igen.... satans beroende!

Medlem

"Tänka sig att det finns ett datum för när ens liv är över."

Medlem

Kommer bli spännande och se om de kan göra ett bra MMO av KoTOR. Om det blir hyffsat så lär det testas i alla fall.

Skulle vara skoj om de skojjade till pressmötet och sa något helt annat bara för att se hur paffa alla skulle bli


signatur

Korvspad.

Medlem
Medlem

SW: Galaxies blev ju ungefär som KOTOR när dom gjorde om hela skiten.

Men det här kanske blir bra!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Tyvärr tror jag inte att jag kommer gilla detta. KOTOR är ju inte grindspel, som alla mmorpg's är. KOTOR är ju story och karaktärsutveckling. Inte ett stinn av levlande och stå och slakta robotar i timtal.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Tyvärr tror jag inte att jag kommer gilla detta. KOTOR är ju inte grindspel, som alla mmorpg's är. KOTOR är ju story och karaktärsutveckling. Inte ett stinn av levlande och stå och slakta robotar i timtal.

Word, Storyn var ju hela kotor, och hur många gånger du spelade om skiten så hitta du ändå något nytt i storyn, det håller inte i ett MMO..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Är också smått tveksam till hur ett KOTOR i MMOG skulle bli, men å andra sidan är det Bioware som är i farten. Är det något jag tycker om dem så är det att jag ska vänta och se, för de har definitivt talang och vet vad de gör.

Medlem

Väldigt tveksam då det gäller Bioware + MMO... men kanske de kommer lära sig att vissa av oss även gillar att utforska spelvärlden med viss frihet, något de verkligen inte varit bra på sedan BG2. Men de gör absolut inte dåliga spel så det ska bli intressant om detta stämmer.

Medlem

ni som säger att kotor inte är grind-spel och hur skall de göra kotor till MMO är ju ute och cyklar på motorvägen eller något...

det ENDA som man hittils förstått att spelet har gemensamt med KOTOR som är 2 RPG-spel är det faktum att det skall utspela sig under samma tidsperiod i star wars-universumet...

det har ALDRIG nämts i dessa rykten att de skall göra ett 3e kotor spel så som de 2 tidigare i MMO-form... som vissa verkar tro när man läser kommentarer som "Hur skall de kunna göra kotor till MMO?" hehe

jag gillade storyn och hur star wars kändes i KOTOR, jag gillade alltså hur jag upplevde det universum som man fick uppleva. alltså vill jag tro att ett MMO kan bli mycket bra i samma universum.

DÄREMOT, hur de väljer att göra, om de väljer WOW-temat så som att göra ett "themepark-MMO" eller om det blir mera åt "sandbox" stilen återstår att se... tyvärr lär det inte bli ett 100%-igt "sandbox" lir... känns långsökt att det blir det, för då skulle det vara det bästa MMO sedan UO... (Spana in Mortal Online btw, svensk studio som utvecklar)

ne, men jag gillar star wars, hoppas de gör det intressant och bra gameplay för att jag skall stanna. testa det kommer jag göra... jag kommer till 110% köpa spelet enbart för att ge dem lite pengar som tack för att de enbart gett det en chans genom att utveckla det, OM det nu är det star wars MMO som vi tror att de kommer utannonsera.

Medlem

Fan vad snopet. Jag som hoppas på att detta bara var ett rykte och att det skulle komma en riktig uppföljare i singelplayerform till KOTOR-serien. Jag står inte ut med MMORPG's.

Inaktiv
Skrivet av Scream112:

fan har redan spelat igenom båda kotor ett par gånger... nog de ENDA 2 spel jag spelat igenom mer än en gång faktiskt... så sjukt bra... kanske måste man spela igenom dem igen.... satans beroende!

Skrivet av Khorney:

Tyvärr tror jag inte att jag kommer gilla detta. KOTOR är ju inte grindspel, som alla mmorpg's är. KOTOR är ju story och karaktärsutveckling. Inte ett stinn av levlande och stå och slakta robotar i timtal.

Medlem

bazil

läste du mitt senaste inlägg?

det är inte ett nytt KOTOR de gör, utan ett MMO som utspelar sig i samma universum och tidsperiod i detta universum...

det som gjorde mig sugen på KOTOR igen är enbart för att det skrivs och nämns KOTOR hela tiden... satan nu blir jag bara mer sugen hehe

Medlem

Får hoppas den blir bättre och mer levande än SWG.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Får hoppas på det bästa. Ser fram emot vad det kan bli av det hela.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Kan ju alltid hoppas att det inte bara blir raidgrind med star wars tema. Får se om det är något intressant när dom släpper mer info.

Medlem

Så chockerar de och utannonserar "Wookie online"

Får hoppas att det kommer ut massa smaskig information den 21:a då, vore en bra födelsedagspresent

Medlem

fan va coolt, hoppas bara att det blir bra

Medlem

Minst sagt spännande..

Medlem

Kotor Mmo vore nice faktist... Men jag vill hellre ha ett tredje spel först som avslutar dom andra två. Sen kan dom göra ett mmo och det kommer jag nog lätt spela också

Medlem

Ett nytt Galaxies skulle inte vara fel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hade hellre sett ett nytt galaxies, men fan vad glad jag blir ialf, BIOWARE är ju bland dem bästa rpg tillverkarna, nu kanske vi kan se fram emot ett riktigt mmoRPG? där man itne bara ska behöva grinda, utan där det finns riktligt med story och sociala egenskaper, där man inte bara behöver springa runt o döda för lvla upp

Inaktiv

Men snälla, galaxies är ju förfan sämsta mmorpg:et genom tiderna. Det fanns ingen som helst star wars-känsla i spelet och dom hade fan inte gjort ett rätt i övrigt heller.

Medlem
Skrivet av Scream112:

det är inte ett nytt KOTOR de gör, utan ett MMO som utspelar sig i samma universum och tidsperiod i detta universum...

Spelar ingen roll vad det är för spel de gör. Om det är podracing, fighting eller något annat skit som utspelar sig under samma tidsperiod som KOTOR. Det som stör mig är att Bioware går och gör ett MMO istället för en riktig uppföljare. Nu vet man att det kommer dröja ett riktigt bra tag innan man får se KOTOR 3.

Medlem

Men alla dessa jäkla MMO hela tiden...

Kan de inte bara börja göra mera CO-OP rollspel... Man kan gå ihop 4 pers och spela igenom en välgjord kampanj!

Blir så oerhört mkt roligare!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

Vad förvånade ni kommer bli när ni istället för Imperial march hör ett banjosolo från Monkey Island Alla vet att det här med Kotor-mmo bara är en kuliss för att hålla det riktigt intressanta spelet hemligt.

Medlem

på min födelsedag å allt, kn inte bli bättre.

12
Skriv svar