BioWares KOTOR-MMO snart officiellt?

Inaktiv

Tyvärr så är det nog sant (KOTOR MMO). LucasArts ser det som en pengar chans, och om det blir en hit försvinner ALLT hopp för KOTOR III - eftersom de kommer släppa expansions och patcha hela tiden.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av potatrik:

Men snälla, galaxies är ju förfan sämsta mmorpg:et genom tiderna. Det fanns ingen som helst star wars-känsla i spelet och dom hade fan inte gjort ett rätt i övrigt heller.

Det är inte bra - men det är långt ifrån det sämsta. Och det är ju därför folk vill se ett NYTT...dvs ett bra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Första kotor är nog det bästa PC-spelet jag spelat genom tiderna. Det fick 94 % av PCGamer, jag tyckte det var för lågt. Vice City var också extremt bra.

Medlem

Katastrof!

Kotor-spelen är underbara, jag förstår inte varför man sabbar det med ett MMO. Kotor 3 har ju varit ett av de spel som varit högst på önskelistan...

Antingen gör man ett spel som bjuder på en riktig story och ren spelglädje eller så skapar man ett spel som går ut på att samla meningslösa (de ger ju ingen för spelupplevelsen som sådan) saker. Kul att man valde det senaste...

Medlem
Skrivet av SuperNova:

Katastrof!

Kotor-spelen är underbara, jag förstår inte varför man sabbar det med ett MMO. Kotor 3 har ju varit ett av de spel som varit högst på önskelistan...

Antingen gör man ett spel som bjuder på en riktig story och ren spelglädje eller så skapar man ett spel som går ut på att samla meningslösa (de ger ju ingen för spelupplevelsen som sådan) saker. Kul att man valde det senaste...

Måste du köpa spelet? Står det något om att det är Kotor 3 och/eller att det inte kommer ett KOTOR 3 vid senare tillfälle?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

En katastrof är det inte på långa vägar, snarare en stor möjlighet till ett mkt. bra spel i Star Wars miljö. Bioware har ju aldrig gjort något bottenspel och det är ganska unikt med tanke på alla de titlar de jobbat på och deras mentalitet och entusiasm bådar bra inför framtiden.

Medlem

lackaost fyfan vad fränt om det kommer ett nytt Monkey Island

Eller Grim Fandango..hmm..vad det än blir så ser jag sjukt mycket fram emot det.

Bäst för dom att dom inte klantar sig och gör ett helt kasst spel, annars.......


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

..Bioware har ju aldrig gjort något bottenspel...

Det är en fråga vars svar varierar från person till person.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Suck. George Lucas kan dra åt helvete med sitt jäkla Star Wars imperium. KotOR är Singleplayer.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Suck. George Lucas kan dra åt helvete med sitt jäkla Star Wars imperium. KotOR är Singleplayer.

japp och det är INTE ett kotor-spel de skall göra... enda samband med kotor som ryktet i sig också sagt, är det faktum att det MMO, det spel som det snackas om, skall utspela sig i samma tidperiod som kotor gör, DÄR är anknytningen till kotor...

så kan folk nu sluta säga att det är ett nytt KOTOR det gör?

Inaktiv

Old Republic är bara en tidsperiod inom Star Wars. Att det kommer ett MMORPG betyder ju inte automatiskt dåligt, även om många MMORPGs inte tar till vara på intressanta saker utan endast verkar fokusera på gameplay från deras konkurrenter... Tror nog ett KOTOR mmorpg skulle kunna bli kul om det inte bara blir repetitivt raidande och pvp grindande. Skulle vara kul om vi fick utforska och verkligen se galaxen, upptäcka saker utan att konstant behöva tank+healer+dps för att ta ner boss #567 för att få tier 50 utrustning.

Medlem

Har visserligen inte spelat KoTOR men har varit riktigt sugen på att köpa det , så om det blir en uppföljare så hoppas jag att det inte blir ngt MMO spel istället för de vanliga stilen. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

*Hoppas, hoppas, hoppas*

Medlem
Skrivet av potatrik:

Men snälla, galaxies är ju förfan sämsta mmorpg:et genom tiderna. Det fanns ingen som helst star wars-känsla i spelet och dom hade fan inte gjort ett rätt i övrigt heller.

Galaxies innan alla uppdateringar för CU och NGE var det bästa sedan skivat bröd. WoW-viuset dödade spelet tyvärr.

12
Skriv svar