Frispel - Full Spectrum Warrior

Robot
Medlem
Frispel - Full Spectrum Warrior

gött detta är riktigt kul


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

går detta spela multiplayer elelr bara singel? och är det bra:)?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

går detta spela multiplayer elelr bara singel? och är det bra:)?

Det är ett helt okej (eller till och med ganska bra) squad-baserat strategispel. Gillar man lite mer "realistisk" krigföring så är det här nästan en måste-nedladdning.

Medlem

Jag har hört att spelet ska vara riktigt fräsigt om en något linjärt.

Jag drar faktiskt ned det dock - måste sluta spela stalker!

Medlem

Får la ta att testa det. Man är amerikan right? Får man lära sig att lemlästa Irakiska barn? Ryktades ju om att spelet skulle vara realistiskt?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

JAAA! Demot var ju skitgrymt, men jag har aldrig haft modet att köpa fullversionen

Btw, finns den inte som torrent?

Medlem

Man kan ju alltid hoppas att 2an kommer på samma sätt nån gång inom kort framtid, även om det inte är troligt

För er som gillar det här spelet måste jag nämligen skarpt rekommendera 2an, som förbättrar och utvecklar koncepten som 1an introducerar.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Får la ta att testa det. Man är amerikan right? Får man lära sig att lemlästa Irakiska barn? Ryktades ju om att spelet skulle vara realistiskt?

Fördomar.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av bjosarn:

Får la ta att testa det. Man är amerikan right? Får man lära sig att lemlästa Irakiska barn? Ryktades ju om att spelet skulle vara realistiskt?

Fördomar.

Nja, inte helt. Spelen är en aning "USA! USA!", vilket man inte kan bortse från, och som kan kännas lite osmakligt i vissa lägen om man inte är ett fan av USAs kontemporära utrikespolitik (vilket jag hoppas ingen här är!). Det är å andra sidan ett litet pris att betala, för gameplayet i sig är superbt.

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Nja, inte helt. Spelen är en aning "USA! USA!", vilket man inte kan bortse från, och som kan kännas lite osmakligt i vissa lägen om man inte är ett fan av USAs kontemporära utrikespolitik (vilket jag hoppas ingen här är!). Det är å andra sidan ett litet pris att betala, för gameplayet i sig är superbt.

Nämn ett amerikanskt militärspel som inte är USA! USA!

Lite synd egentligen att man ska satsa så hårt på den amerikanska marknaden. Vad är det för fel på Europa liksom?

Medlem

Härligt att ni börjat använda er mer av BT. Varför inte köra på det helt och hållet, eller vad är nackdelen?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Redaktör

Tommy_h: vi kör det ibland på populära filer och/eller vid hög belastning. I normalfallet behövs det inte, folk får bra fart med vanlig www-nedladdning. Det är lite pill med att fixa bittorrent-grejen och det är ingen poäng med att servern står och seedar sånt som ingen tankar.


signatur
Medlem

toppen ju! minns detta spel som rätt skoj ändå
nu saknas bara nästa del i serien så man kan lira lite bra mplay (Ten Hammers? )

Medlem

Ja se där, där var torrenten ja.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Tommy_h: vi kör det ibland på populära filer och/eller vid hög belastning. I normalfallet behövs det inte, folk får bra fart med vanlig www-nedladdning. Det är lite pill med att fixa bittorrent-grejen och det är ingen poäng med att servern står och seedar sånt som ingen tankar.

Nä för det kostar ju en massa bandbredd när ingen tankar? eller?

Dessutom vore det ju bra om ni faktiskt seedade något också... alla ligger på 31.6% nu...

Medlem

Kom ihåg att jag tyckte det här var riktigt kul en han aldrig spela igenom det så det ska bli kul att prova igen då.

Medlem

Det här är ett helt okej spel om än något tjatigt i längden. Fint initiativ dock med gratis nedladdning!!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Redaktör
Skrivet av MaXMC:

Nä för det kostar ju en massa bandbredd när ingen tankar? eller?

Dessutom vore det ju bra om ni faktiskt seedade något också... alla ligger på 31.6% nu...

Vår bittorrentlösning är långt ifrån optimal ur admin- och statistiksynpunkt. Såvitt jag vet seedar vår server, kan vara fel på siffrorna.

Hursomhelst, jag vågar påstå att filarkivet ger alldeles förträfflig nedladdningsfart för de allra flesta besökare, och det någonstans mellan 350 och 360 dagar per år. Bt-lösningen är till för att avlasta vid extremt hög belastning, inte att ersätta filarkivet. Det är möjligt att vi ändrar oss i framtiden, men nu finns det annan kodning som har avsevärt högre prioritet.


signatur
Medlem

Ingen recension?

Medlem

Någon som har koll på var man hittar cd-keyn den frågar efter? Also, var hittar man officiell information om detta?

Medlem

Hade detta spelet coop eller hur var det nu?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Voxar:

Någon som har koll på var man hittar cd-keyn den frågar efter? Also, var hittar man officiell information om detta?

frågar inte efter något när jag installerar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta måste testas. Gillar verkligen initiativet att släppa spel gratis!

Keep hosting them, FZ! Underbart :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nu har jag försökt ladda ner spelet 4a gånger, får alltid error på 99% att den inte kan skrivas eller läsas, tråkigt TRÅKIGT TRÅÅÅKIGT.
Vill ju prova detta.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Inaktiv

Fick utslag i NOD32 första gången (Förmodligen falskt alarm).
Ovanstående fel andra gången. Med Firefox.

Medlem

drog ner testade det precis!
älskade det, var ju hur roligt som helst bli väl att försöka klara ut det när man har ork tid:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Rise and fall har även blivit gratis. Ett fruktansvärt underhållande strategilir med grafik som nästan är över dagens mått (två år gammalt spel tror jag).

Liret har en väldigt fin unik funktion, vilket är att man kan styra hjälten i ett tredjepersons-perspektiv, vilket gör honom helt imba. <3 (Tänk dig en armé framför dig. 10s senare står det en soldat kvar, och det är din hjälte)

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Får la ta att testa det. Man är amerikan right? Får man lära sig att lemlästa Irakiska barn? Ryktades ju om att spelet skulle vara realistiskt?

Lemlästa dina egna istället så världen slipper se mer av din sort när du förhoppningsvis snart dör av helt-fucking-dum-i-huvudet-syndrom.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Rise and fall har även blivit gratis. Ett fruktansvärt underhållande strategilir med grafik som nästan är över dagens mått (två år gammalt spel tror jag).

Liret har en väldigt fin unik funktion, vilket är att man kan styra hjälten i ett tredjepersons-perspektiv, vilket gör honom helt imba. <3 (Tänk dig en armé framför dig. 10s senare står det en soldat kvar, och det är din hjälte)

vart hittar du det spelet gratis, har kollat runt på google men hittar inget..

12
Skriv svar