Bildnytt från Gears of War 2

Robot
Medlem
Bildnytt från Gears of War 2

jag längtar så!

ser farlig ut. (värsta flashback från LOTR-filmen när dom är i Moria)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Äckligt snyggt spel, detta eller cod 5 blir det.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Ska bli nice å köra igenom detta co-op..

Medlem

Det är awsomenesssss!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

jag längtar så!
http://www.fz.se/bilder/arkiv/w/w5eb8r9ozp3f4j6tykv0qian27hum...

ser farlig ut. (värsta flashback från LOTR-filmen när dom är i Moria)

oh darn! Som man inte hade nog med panik med vanliga berserkern redan som det var liksom

(Antar att det är en berserk med rustning och stridsgissel)

Inaktiv
Skrivet av Heat:
Skrivet av bjosarn:

jag längtar så!
http://www.fz.se/bilder/arkiv/w/w5eb8r9ozp3f4j6tykv0qian27hum...

ser farlig ut. (värsta flashback från LOTR-filmen när dom är i Moria)

oh darn! Som man inte hade nog med panik med vanliga berserkern redan som det var liksom

(Antar att det är en berserk med rustning och stridsgissel)

Det är en ´modifierad´Boomer.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

ser ut som skit


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

KoP
Medlem

Ser nice ut.. men vad annars? Det är ju Gears of war vi pratar om.

Skrivet av Eazt:

ser ut som skit

Moget.

Medlem
Skrivet av Eazt:

ser ut som skit

Jag var förvånad över ditt inlägg tills jag kollade in din profil.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gears of War 1,2

Inaktiv

Kommer bli så jävla roligt att lira denna kampanjen med brosan Fyfan vad jag längtar!

GOW 2 FTW!

Medlem

Längtar! <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Epic är duktiga, ser ut att bli en bra uppföljare.

Off topic:
Intressant att FZ inte lagt upp några av de NYA bilderna eller filmerna från Resistance 2...FZ strunta i att vara en neutral nyhetssida eller vad är det frågan om? Samtliga stora spelsidor har haft sjukt mycket info från senaste pressvisningen men fz blundar helt för detta?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Epic är duktiga, ser ut att bli en bra uppföljare.

Off topic:
Intressant att FZ inte lagt upp några av de NYA bilderna eller filmerna från Resistance 2...FZ strunta i att vara en neutral nyhetssida eller vad är det frågan om? Samtliga stora spelsidor har haft sjukt mycket info från senaste pressvisningen men fz blundar helt för detta?

Troligen en negativ konsekvens av att FZ helt ditchar idén om att dess läsare får någon som helst cred för nyhetstips; och därmed slutar med tipsandet. De kan inte hitta/skriva om allt även om de tycks tro det ibland.

Som tur är verkar iaf du inte gått miste om någon information om Resistance 2


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

De kan inte hitta/skriva om allt även om de tycks tro det ibland.

Jag är helt med dig att de inte kan skriva om allt. Men att inte ta upp den senaste informationen från Resistance 2 är som att inte ta upp det senaste från GoW2. Känns som att FZ inte är helt neutrala i sitt nyhetsflöde...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Nolite:

De kan inte hitta/skriva om allt även om de tycks tro det ibland.

Jag är helt med dig att de inte kan skriva om allt. Men att inte ta upp den senaste informationen från Resistance 2 är som att inte ta upp det senaste från GoW2. Känns som att FZ inte är helt neutrala i sitt nyhetsflöde...

Du menar att dom är xboxfanboys nu eller vad ?

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Eazt:

ser ut som skit

Jag var förvånad över ditt inlägg tills jag kollade in din profil.

tänkte precis samma sak.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Oväntat att rando redmac skulle börja snacka PS3 i denna nyhet , kom som ett brev på posten. Resistance 2 - varför skriva om en uppföljare till ett skitspel? Vart är killzone 2?!

Jag har alla konsoler, jag skiter i vilket , men du är bara patetiskt.

OT; Detta ser riktigt nice ut , hoppas "bluret" etc blir bra med i 3pv , ljudet och allt annt mumsigt.

Medlem

Lär väl vara som ettan, man älskar det första gången innan man inser spelets brister

Medlem
Medlem

Längtar som bara den
Speciellt nu när man har köpt ett hemmabiosystem


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bara det blir längre än Gears 1 blir jag nöjd. Ettan var ju helt enkelt underbart. Sen hoppas jag på att det inte blir många fordonssekvenser. Hatar verkligen den delen i Gears 1.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av xhosa:

Oväntat att rando redmac skulle börja snacka PS3 i denna nyhet , kom som ett brev på posten. Resistance 2 - varför skriva om en uppföljare till ett skitspel? Vart är killzone 2?!

Ville bara fråga vad FZ håller på med då man ser alla möjliga nyheter om GoW2 men R2 är det helt tyst om.
Att säga att R1 är ett skitspel är förstås en smaksak men generellt sätt så ligger genomsnittliga betyget på 87/100 vilket är jäkla bra gjort för ett releasespel till PS3.

Återigen, Gears of War 2 kommer bli ett bra spel för de som uppskattar första spelet. Epic vet hur man skapar ett "mass appeal" spel. Men att det ska favoriseras av en stor spelsida visar på bristande journalistik och objektivitet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Bara det blir längre än Gears 1 blir jag nöjd. Ettan var ju helt enkelt underbart. Sen hoppas jag på att det inte blir många fordonssekvenser. Hatar verkligen den delen i Gears 1.

jag hatade också bilsekvensen..bara för det var så jävla svårt..körde den 10 gånger om och failade..så tar min polare över min gubbe när vi kör coop och klarar på första....kört hela GoW på insane första gången.

Medlem

Ser ju så nice ut att man inte vet var man ska ta vägen :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Flakmonkey
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Psycho_Mantis:

Bara det blir längre än Gears 1 blir jag nöjd. Ettan var ju helt enkelt underbart. Sen hoppas jag på att det inte blir många fordonssekvenser. Hatar verkligen den delen i Gears 1.

jag hatade också bilsekvensen..bara för det var så jävla svårt..körde den 10 gånger om och failade..så tar min polare över min gubbe när vi kör coop och klarar på första....kört hela GoW på insane första gången.

Fordonssekvenser suger imo i alla shooters känns det som. Ett lysande undantag är Halo som är riktigt kul i coop, mycket pga att man åtminstone har lite frihet i sitt körande... Det värsta är ju dock när man bara sitter på ett bilflak och styr en minigun eller liknande och bilen bara kör efter en räls...

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av xhosa:

Oväntat att rando redmac skulle börja snacka PS3 i denna nyhet , kom som ett brev på posten. Resistance 2 - varför skriva om en uppföljare till ett skitspel? Vart är killzone 2?!

Ville bara fråga vad FZ håller på med då man ser alla möjliga nyheter om GoW2 men R2 är det helt tyst om.
Att säga att R1 är ett skitspel är förstås en smaksak men generellt sätt så ligger genomsnittliga betyget på 87/100 vilket är jäkla bra gjort för ett releasespel till PS3.

Återigen, Gears of War 2 kommer bli ett bra spel för de som uppskattar första spelet. Epic vet hur man skapar ett "mass appeal" spel. Men att det ska favoriseras av en stor spelsida visar på bristande journalistik och objektivitet.

Gametrailers är väl värst. Säger man något illa om 360 på deras forum så får man en 24h ban.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör
Skrivet av redmac:

Men att det ska favoriseras av en stor spelsida visar på bristande journalistik och objektivitet.

Den här nyheten är uppenbarligen av intresse för många (se antalet kommentarer). Resistance 2-bilderna har vi missat, vilket kan bero på att redaktionen varit halverad de senaste två veckorna på grund av sjukdom. Det har verkligen ingenting med favorisering eller objektivitet att göra - vi hinner inte täcka in varenda läsares specifika önskemål. Ibland missar vi saker, så har det alltid varit och såvida vi inte får resurser att heltidsanställa ett par tre nyhetsskribenter kommer det sannolikt så förbli. Men jag ska jaga rätt på de senaste Resistance 2-bilderna och slänga upp dem.


signatur
Medlem

yes! co-op till folket

12
Skriv svar