The Sims 3 plåtat

Robot
Medlem
The Sims 3 plåtat

Hey The Sims 2. Looks the same. Shit.

Medlem

Ska bli kul att modda till detta sen om de möjligheterna kommer finnas som i tvåan. Öppna världar uppskattas alltid.

Frågan är om de lägger lika mycket fokus på det egna huset och familjen som tidigare? Tjaa, min fråga är det i alla fall.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

hoppas det är roligare än tidigare sims.
1an var som ett dockskåp bara och 2an var samma sak fast bättre grafik osv. inte spelat expansioner.
fast det kommer nog endå inte vara nåt spel för en själv men ungarna kanske.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det blir intressant att se skillnaden mellan tvåan och detta. Känns bara så osäkert idag efter tidigare spel man upptäckt.

Inaktiv

1 : Ska man kunna bygga hus i detta spel eller?

2 : Klarar man av att lira Sims 2, klarar man att lira Sims 3 då?

3 : Finns det någon Online-del?

4 : Är spelet öppet?

5 : Tar det slut nångång?

Dessa frågor vill jag gärna få svar på!

Jag fattar bara inte vad som är meningen med Sims, kanske att tråka ihjäl folk?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv
Skrivet av The flying Meatball:

Jag fattar bara inte vad som är meningen med Sims, kanske att tråka ihjäl folk?

Vad är meningen med spel?

Medlem
Skrivet av showerguy:

1 : Ska man kunna bygga hus i detta spel eller?

Bygga hus har man väl alltid kunnat gjort i sims.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hur kommer det sig att det är fulare än The Sims 2?

Inaktiv

Tänk er The Sims med Unreal 3-motorn... *drool*

...eller?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hur kommer det sig att det är fulare än The Sims 2?

Dags att ta fram glasögonen?

Men med största sannolikhet så kommer det att vara väldigt likt de två första spelen. Varför ändra på ett vinnande koncept?

Medlem

Shitzer....tror jag fått magsjuka...blev helt plötsligt illamående...

Medlem

att dom inte skippar skiten och kommer på nått nytt.

Inaktiv

eh? likadant som 2an?

Medlem

Diablo 3 tillkännages, är lite annorlunda än 2an. "Fansen" skriker i högan sky, ylar och sliter sitt hår för att spelet inte är exakt likadant som 2an.

Fallout 3 tillkännages, tar serien i en ny riktning. "Fansen" går bärsärkagång, skriver dödshot till utvecklarna för att spelet inte är exakt likadant som 2an.

Deus Ex 3 tillkännages, är modernare än 1an. "Fansen" är utom sig av vrede och lovar att aldrig mer köpa ett spel från utvecklarna för att spelet inte är exakt likadant som 1an.

Sims 3 tillkännages, är ganska likt 2an. Fansen är glada. "Experter" på forum fnyser, hånar, och är allmänt arga för att spelet inte är annorlunda än 2an.

Medlem
Skrivet av showerguy:

2 : Klarar man av att lira Sims 2, klarar man att lira Sims 3 då?

Nej, du måste vara medlem i mensa. Annars är man för dum för att kunna spela det.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

att dom inte skippar skiten och kommer på nått nytt.

För att dom tjänar mer än sveriges befolkning på detta spel? (överdrev, men för att dom drar in stooora pengar)

Medlem
Skrivet av Hannu87:

att dom inte skippar skiten och kommer på nått nytt.

dom är i första hand ett företag och the sims är uppenbarligen ett vinnande koncept som ger dom massor med pengar.

jag tänker i alla fall testa det :]

Medlem

Ge mig dockskåp!!!!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Inaktiv

The Sims....

Pojkar över 14 aktar sig!


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Verkar riktigt schyst det här.

Medlem

Ser framemot detta spel. 2:an är riktigt skoj att tönta omkring i och detta verkar bara bli bättre. Dom verkar då ha förbättrat karaktärskostymiseringen avsevärt.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Diablo 3 tillkännages, är lite annorlunda än 2an. "Fansen" skriker i högan sky, ylar och sliter sitt hår för att spelet inte är exakt likadant som 2an.

Fallout 3 tillkännages, tar serien i en ny riktning. "Fansen" går bärsärkagång, skriver dödshot till utvecklarna för att spelet inte är exakt likadant som 2an.

Deus Ex 3 tillkännages, är modernare än 1an. "Fansen" är utom sig av vrede och lovar att aldrig mer köpa ett spel från utvecklarna för att spelet inte är exakt likadant som 1an.

Sims 3 tillkännages, är ganska likt 2an. Fansen är glada. "Experter" på forum fnyser, hånar, och är allmänt arga för att spelet inte är annorlunda än 2an.

+1, Insightful.

Skulle vara trevligt med någon funktion att rate:a andras inlägg.

Medlem
Skrivet av Gogge:

Skulle vara trevligt med någon funktion att rate:a andras inlägg.

Som detta eller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av showerguy:

2 : Klarar man av att lira Sims 2, klarar man att lira Sims 3 då?

Nej, du måste vara medlem i mensa. Annars är man för dum för att kunna spela det.

Men jag menar datorprestandan?

Är det krävande?

Medlem

Grafiskt ser det inte särskillt krävande ut. Mid-range datorer lär ju klara det gallant. Som alltid med The Sims.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gen
Medlem
Skrivet av smuts:

Grafiskt ser det inte särskillt krävande ut. Mid-range datorer lär ju klara det gallant. Som alltid med The Sims.

Word. Tjejer/barn köper knappast 11.000kr datorer utan sitter på färgglada laptops för 5.000kr med kassa grafikkort.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Gogge:

Skulle vara trevligt med någon funktion att rate:a andras inlägg.

Som detta eller?

Jepp, något sånt. Behöver inte vara fullt så utvecklat som på slashdot/digg/etc men som du föreslår som något bara för att poängtera att man tycker att det är ett bra/smart/roligt inlägg. FZ väger antagligen kostnad mot nytta och då av svaret att dömma så tycker de att det kostar lite mer än det smakar.

Tack för länken

1
Skriv svar