Besök Area 51 gratis

Robot
Medlem
Besök Area 51 gratis

Skönt att dom börjar droppa ner gamla spel gratis. Synd dock att spelet inte var en höjdare när jag testade det en gång i tiden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vet inte om det är några spenderbyxor inblandande då det ska innehålla reklam och vara sponsrat av US Air Force.

Medlem

jjag spelade ut det när det släpptes vet inte varför men av någon anledning så var det ett rätt soft lir

Medlem
Skrivet av eXedit:

Vet inte om det är några spenderbyxor inblandande då det ska innehålla reklam och vara sponsrat av US Air Force.

The Suffering som nyligen släpptes gratis ska också inneha reklam - men jag har då inte sett något..

Medlem

Dom kanske är diskreta med det, typ att det står under credits eller så? Eller så finns det ingen reklam och är helt enkelt gratis i ren god vilja.

Jag bara gissar, man kan ju hoppas. I wouldn't know.

Ska i alla fall bli kul att testa, har hört både gott och ont om detta spel.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Innehåller reklam som sagt och flaggas därför som virus i 17/37 AV program:

http://virscan.org/report/77c6221f9453e82add8f8200240dfc8b.ht...

Ingen fara egentligen, endast reklamen som det varnas för (vad jag kan förstå)

Medlem

Ooooh, Area 51 var en ganska okej shooter vad jag minns ^_^ Synd på en del punkter, men overall riktigt okej. Här ska spelas och minnas konspirationer!


signatur

Videomupp

Medlem

trodde det var blacksite area 51 eller vad det hetter. iaf blacksite var riktigt dåligt! BLÄ!

Medlem

Reklam in spel är ofta styrt på ip-nivå och vart man bor, således brukar vi Svenskar slippa reklam då spelen är avsedda för den amerikanska marknaden och utan ett amerikanskt ip så blir det ingen reklam

Medlem

spelade demot och de var så där men hela spelet kanske är kul:)

Medlem

Jag fick en troja-varning när jag skulle starta nerladdningen av "avast! antivirus" - mitt virus program som jag använder. så var på er vakt!


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Inaktiv

va inte mulder med i detta


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

va inte mulder med i detta

lol?

Medlem

YEEES! Det här spelet är så jävla bra men jag fick alldrig tag i en kopia


signatur

lootskin@hotmail.com

Faktiskt ett väldigt bra spel med hög spänning.


signatur
Medlem

Var det inte starforce i detta spel?
Hoppas att allt sånt är borta nu då isf.

Medlem

ett utav få spel som jag aldrig hört talas om som är riktigt bra


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Synd att jag redan har spelet, jag ville också bli glatt överaskad. Rekommenderar det verkligen, det är otroligt bra för att ges bort gratis.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av MacCoy:

va inte mulder med i detta

lol?

Det är han faktiskt Eller inte Mulder, men snubben som spelar han. Marilyn Manson är med också som Alien.


signatur

Videomupp

Medlem

Ja vafan Area 51 är nog tiofalt bättre än Blacksite, (va inte det Midway´s skapelse också? )

Spelade Blacksite på PC och spydde nästan efter 5 minuters spelande.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Uhm, är det bara jag som inbillar mig eller finns det likheter mellan den ensamma gröna gubben i ett av screenshotsen och han Halo gubben (masterchief?).

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Ja vafan Area 51 är nog tiofalt bättre än Blacksite, (va inte det Midway´s skapelse också? )

Spelade Blacksite på PC och spydde nästan efter 5 minuters spelande.

Håller med, prövade Ps3 demot och spydde bara efter 2 minuter.

Men det här spelet är i riktig Call of Duty klass.


signatur

lootskin@hotmail.com

Skrivet av sebulba666:

Ja vafan Area 51 är nog tiofalt bättre än Blacksite, (va inte det Midway´s skapelse också? )

Spelade Blacksite på PC och spydde nästan efter 5 minuters spelande.

Spydde du av skräck eller av någon annan anledning?

Om det första så är det ju bara bra.


signatur
Medlem

Japp nått malware försöker installera sig på datorn när man laddar ner Area51. Vad det nu är får FZ stå för.
AVAST antivirus stoppade installationen iallafall

Medlem

konstigt har inte fått någon virus varning:)

nj
Medlem

Bara för att antivirus varnar om virus så är det allt annat än säkert att det är det, utan det är bara en falsk träff.

Det bästa att göra i ett sånt läge är att slänga iväg ett mail till supporten för det antivirus man använder och påpeka det, ge en länk till filen osv så får de själva kontrollera och fixa med uppdateringar.

Medlem

besvikelsen är stor.

Medlem
Skrivet av nagrazol:

Reklam in spel är ofta styrt på ip-nivå och vart man bor, således brukar vi Svenskar slippa reklam då spelen är avsedda för den amerikanska marknaden och utan ett amerikanskt ip så blir det ingen reklam

Ah, så det är därför Har inte sett någon reklam alls.

Aldrig kört det förut, men tog hem spelet och kört det i ~2.5 timmar nu. Hyfsat kul, så det är ett spel som rekommenderas nu när det är gratis, även om det finns andra shooters som är märkbart bättre på flera sätt.

Medlem

Här kan man ladda upp en fil och få den scannad av de flesta virusscanners:
http://virusscan.jotti.org/

Här finns en jämförelse av olika antivirusprogram (kopiera och klistra annars fungerar inte länken):
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_08.php

Ontopic:
Bra att fler börjar släppa spel gratis, synd bara att en del måste förstöra dem med reklam. Blir nog att jag hoppar detta...

12
Skriv svar