Besök Area 51 gratis

Medlem

Spelet hade grymma videosekvenser om jag minns rätt.

Medlem

Fox Mulder= David Duchovny.

Huvudpersonen i det klockrena Californication mm.

Medlem

Spelet var faktiskt rätt kul. Svårt dock att kontrollera musen ordentligt, något skumt har de gjort med sensen. Varför inte använde hårdvaru-pekare bara...?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Laddade ner det, och spelat lite. Verkar vara riktigt bra. Ska spela mer efter jag gjort alla arbeten som ska in i skolan >.<.
Men till er som inte testat, värt att tanka!

nj
Medlem

Tog och installerade spelet här inatt, mitt antivirus (Avira AntiVir Personal) reagerade vare sig på installationsfilen eller någon fil i spelkatalogen efter att jag scannat båda två.

Passade även på att ladda upp spelets exe till VirusTotal, och enbart 2 av de 36 antivirus de använder för att scanna de uppladdade filerna reagerade på den då (se resultatet här).

Handlar väl helt enkelt om att antivirusen reagerat på reklamdelen i spelet vilket Nitrofish skrev tidigare i tråden.

Hmmm...mitt antivirus säger också att det är nått skumt med detta...men om jag tror rätt så har det med reklamen att göra...och inte nått virus, FZ och förmodligen Midway är ju seriösa företag....eller?....
lol en sur grej är att mitt antivirus sa till mig att det var en dålig fil...jag råkade trycka AVBRYT istället för OK,,, så nu får jag ladda ner det igen...HAHA (BTW jag använder NOD 32)

Medlem

Det blir nåt fel när den laddar ner det.

D:\temp\midway_area51.exe.part kan inte sparas eftersom källfilen inte kunde läsas.

Försök igen senare eller kontakta systemadministratören.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev positivt överraskad när jag började spela detta. Nog för att det blir en smula enformigt, men det blir ju i princip alla korridorsskjutare. Riktigt skoj hur som helst.

Medlem

Jag laddade ner det och tyckte det var en bra upplevelse men det fanns lite för lite vapen:(

Medlem

har laddat ner 3 gånger nu man får bara av någon anledning ner 1,25 gig.

någon som kan hjälpa?

Medlem

får bara hem ungefär 1,89 gig nu kan någon hjälpa?

12
Skriv svar