Feministisk Initiativ i ett rum med denna killen?

Youtube-proffs
Feministisk Initiativ i ett rum med denna killen?

Vad skulle hända? Definera, vilka kommer slå första slaget osv.

Alltså, vem får stryk först i ett rum om man slänger in Fi och denna killen ---> http://www.break.com/index/difference_between_men_and_women.h...


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Haha, terrordåd, orättvisor och fundamentalism är förlåtet, nu älskar jag arbarer igen.

Edit: Bäst att understryka att jag skämtar så inte något pucko tar illa upp. Jag älskar inte araber.

Edit2: Bäst att understryka att den första understrykningen också är ett skämt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

haha, så roligt. Jag hoppas verkligen inget är förvanskat i översättningen. Det var för roligt.

Deras prins menar å andra sidan också att de har fullkomlig demokrati eftersom alla fria män får rösta, så man är ju inte förvånad. Att 50% av landets befolkning inte får det har ingen betydelse.

Medlem

Så Rätt.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Han gör ju en korrekt observation. Inte så mycket att tvista om där.

Medlem

haha, så jävla rätt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag skrattade gott åt klippet men mer åt era kommentarer... Skönt att man är i gott sällskap.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs

Jag satt och garva i några minuter åt klippet. jag har inga kommentarer om klippet dock, allt jag säger kan och mot min vilja uppfattas som stötande, oavsett hur jag skriver ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Har inga invändningar mot det han säger.

Fi slår först för att folk i det gänget brukar brusa upp för ingenting.

edit***

Inaktiv

Hahaha så sant

Inaktiv

Inga invändningar från min sida. Skönt att någon vågar tala om på ett enkelt sätt hur det ligger till.

Medlem

:DDD


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

haha saudiarabien är för härligt.. arabvärldens mest diskriminerande samhälle, värre än iran..
men väst håller sig väl med saudiarabien och klankar ner på det "odemokratiska iran".. gee, I wonder why
(wups.. incoming politix)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Killen vet vad han snackar om!

Medlem

FZ, stället där grabbarna som är förtryckta av sina respektive får komma till tals och agera "tough guy".

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

FZ, stället där grabbarna som är förtryckta av sina respektive får komma till tals och agera "tough guy".

Sssh, inte så högt. Då stoppar hon den i pruppen på mig.

Medlem

Fi kanske bitchslappar honom, men han och/eller hans polare lär ju självmordbomba deras headquarter


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Svaret är att kvinnan från FI kommer att slå först, sen tänka.
Araben kommer att få ett slag i ansiktet, sen kommer han att försvara sig när han ligger på golvet.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Svaret är att kvinnan från FI kommer att slå först, sen tänka.
Araben kommer att få ett slag i ansiktet, sen kommer han att försvara sig när han ligger på golvet.

haha, huvudet på spiken


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

han lär väl halshugga Gudryn vilket jag har inget emot,
men det han säger är fakta faktiskt, med tanke på egna erfarenheter

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Vad skulle hända? Definera, vilka kommer slå första slaget osv.

Alltså, vem får stryk först i ett rum om man slänger in Fi och denna killen ---> http://www.break.com/index/difference_between_men_and_women.h...

Haha, jäklar vad vetenskapligt. Illustrationerna övertygade då mig!

Kul att se att de har humor i Saudiarabien också.

ro
Medlem

Känns väldigt "taken out of kontext". Beror väl på kultur, uppväxt och bla bla bla. Som mycket annat männskligt beteende.

Fan, jag vill också ha ett program där jag får sitta och rita..

"Och här ser ni då en påle, med två runda bollar på varsin sida.."

Medlem

Jag väntar otåligt på Fi's svarsfilm.

Medlem

Jag tror att Fi hade analyserat situationen och beklagat sig. Sedan hade de nog kommit med förslag på politiska beslut som man kan ta för att på sikt minska den här typen av vanföreställningar.

Eller var ni ute efter ett annat svar? Okej då...

Höhöhö... jävla feminister... faaan matshatare och lebbar är allt de är... höhöhö... rejält med kuk är vad de ska ha... höhöhö...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar