Prova Crysis Wars gratis

Robot
Medlem
Prova Crysis Wars gratis

härligt!
äntligen får man lite gröngölingar att skjuta på!

Medlem

Vänta nu "multiplayerdelen i kommande Crysis Warhead" är väl inte helt rätt? Spelet har ju redan släppts, det skall väl vara "kommande multiplayerdelen i Crysis Warhead"


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Medlem

detta kommer avgöra om jag köper det eller inte.

Medlem

Alltid skoj med Gratis

sj har man klarat (Första) Crysis kamoanjen som var as skoj, å lirat det MP (Plus Betan) - även det var grymt skoj

så jag tar det förgivet att Warhead är riktigt nice med


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Vänta nu "multiplayerdelen i kommande Crysis Warhead" är väl inte helt rätt? Spelet har ju redan släppts, det skall väl vara "kommande multiplayerdelen i Crysis Warhead"

Vaf.. jag var lite för trött. Fixat, tack

Medlem

Jag ser fram emot att skjuta er

Inaktiv

Har aldrig gillat Crysis men gratis är gott

Medlem

kul


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

*gäsp*


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

*gäsp*

Bra och givande inlägg.

Medlem

Borde inte det här göras via Steam istället där man brukar ha gratis-weekends? Känns lite enklare då man slipper göra ett acc bara för en provning liksom.

Medlem

Det är bara för mig att rekomendera så många som möjligt att testa på det, Crysis Wars är nämligen precis hur bra som helst.

Som sagt gratis är gott dessutom gillar jag Crysis nördade mp i ett halvår.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Låter lovande!

Medlem

Nice! Ska definitivt testas


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Trodde det var gratis by default :S

Medlem

Kom in och pröva. Det är sjukt kul

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Borde inte det här göras via Steam istället där man brukar ha gratis-weekends? Känns lite enklare då man slipper göra ett acc bara för en provning liksom.

Det är ju onekligen i samma anda som dem där "free weekends" med Team Fortress 2 eller Day of Defeat som Valve brukar ha på Steam.

Eftersom Crysis Wars (ingår i Crysis: Warhead) finns på Steam så finns ju möjligheten att det kommer att vara gratis där också. Har dock inte utannonserats något ännu såvitt jag sett.

Medlem

Precis som F.E.A.R.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag får över 2MB/s härifrån: http://news.bigdownload.com/2008/10/06/download-crysis-wars-t...

Den kan jag rekommendera om ni ska ladda ner det!

EDIT:
Den stora filen (hela spelet på en gång) på den länken funkade inte för mig, den avbröt efter en trdjedel ungefär.

1
Skriv svar