Är det en byggnad? en kub? nej det är Kaba!

Medlem
Är det en byggnad? en kub? nej det är Kaba!

http://www.idg.se/2.1085/1.78764

Alla svartfärgade kuber är inte ett hån mot muslimer. Börjar bli allt tröttare och tröttare på religösa som uppfattar minsta grej som ett hån mot deras religion.

Ohhh Harry Potter förmedlar att alla ska bli satanister och utöva magi! För /#(¤%# det är en bok! En fiktiv bok! Ingen som läser böckerna tror att det är på riktigt. Endast kristna tror att om man läser en bok där magi används så blir man satanist (ja jag vet att jag överdriver lite).

Om ni undrar så pratar jag om det här Galen kvinna tycker HP får barn att "joina" Wicca religionen Kanske ska påpekas att detta verkar hända mest i USA, "frihetens" land.

"Chef" exorcisten i vatikanen har också i radio sagt att HP får folk att bli satanister.

Gick lite OT kanske men har tråkigt och det här är nåt som verkligen stör mig.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

terror attentat mot apple?
världsomfattande hat mot religösa idioter?

slutet gott allting gott

Inaktiv

Jösses! Vissa muslimer skulle nog må bra av att inte tro att alla är emot dem, minst sagt.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Utan religioner skulle världen vara så mkt lugnare tror jag!

Medlem

Ganska intressent att 2 böcker, bibeln och koranen, kan skapa så mycket hat och våld. Kan inte säga att jag vet så mycket om vad som står i Torahn.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

men snälla... trött man blir på dessa "fanatisker" som letar efter anledning att bråka/bomba/döda för minsta sak.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Torahn = Moseböckerna.

Medlem

ja fyfan vad världen skulle bli bättre om bara NK sprängde allt så kan kackerlackorna bli dom som leder världen.
Man blir ju bara sur av alla dessa fanatiker


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

ja... jag säger då det.. *Suck*

Snart går jag och blir Ateist självmordsbombare och spränger massa fanatiker.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Greger:

ja fyfan vad världen skulle bli bättre om bara NK sprängde allt så kan kackerlackorna bli dom som leder världen.

"Aaah, i see you and i are the same, i could use a man like you, want to join my network? Send reply to: binladen@alqaida.net"


signatur

<3

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Snart går jag och blir Ateist självmordsbombare och spränger massa fanatiker.

Njut ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Kanske var Stalin inte så fel ute, med tanke på annan tråd.

Medlem

Kan ingen ställa sig upp och säga;

"Ja, det är ett hån mot er förbannade religion, gillar du det inte så försvinn."

Varför finns det inga icke-troende fanatiker som blir provocerade av allt religöst dravel och agerar på samma sätt?

"Ni kan inte ringa i kyrkklockan på söndagar när jag kollar på reprisen av sportnytt, jag uppfattar det som ett hån mot min rätt att se på sportnytt"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Möjligtvis är det så att icke-religösa är mer toleranta. Vill man tro på gud eller vadsomhelst, fine, men försök inte pracka på det på andra eller låtsas som om man är moraliskt överlägsen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Kanske var Stalin inte så fel ute, med tanke på annan tråd.

Och nu menar du....?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Han hade till att börja med inte så mycket till övers för religion

1
Skriv svar