Plan har kraschat i NY

Medlem

Its a conspiracy


signatur
Medlem

det var värst.
verkar tydligen som att det inte var nått terrordåd.

Medlem

Ooooh! O.O Dejá vu?


signatur

<3

Medlem

Fan vad konstigt att den skyskrapan stod kvar då!

Medlem

inte konstigt när allt flygplanen flyger över är skyskrapor.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

nästa år blir det 11/11


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

och jag som precis kollade in denna filmen...
http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&...
(brukar inte gilla "nördiga" konsperationsteorier osv. osv., men finner denna filmen endast innehålla bevis och grundlig fakta, inte sjuka konsperationer eller fantasi långt utanför ramarna, bara en massa bevis och en massa frågor om många underliga saker)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Nödvändigt att skrika 9/11..
nog att man får någon slags dejavu men.. det var ju ingen jumbojet precis.. typ ett enmotorigt plan..

det var säker nån dum jäkel som ville testa eller så var det en olycka...
2 döda iallfall


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem

skulle ju vara tidernas mest misslyckade självmordsattentat. dessutom tror jag inte bush skulle ha något intresse av att dölja det om det var en "terroristhandling", snarare tvärt om. tråkig olycka helt enkelt...

edit: förtydligande, jag pratar om planet i topic. inte filmen omega länkar till


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Kollade faktiskt på United 93 idag (kass film btw) så lite konstigt kändes det när man fick höra det där på radio. Men lyckligtvis var det bara en tragisk olycka som sagt.

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

och jag som precis kollade in denna filmen...
http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&...
(brukar inte gilla "nördiga" konsperationsteorier osv. osv., men finner denna filmen endast innehålla bevis och grundlig fakta, inte sjuka konsperationer eller fantasi långt utanför ramarna, bara en massa bevis och en massa frågor om många underliga saker)

Man måste vara alltbra dum i huvudet om man sett den dokumentären och sedan avfärdar allt genom att säga att det var en terrorattack och ingenting annat.

Klart en utav de bästa dokumentärer om 9/11 som går att se. Just pga att den tonar ner alla konspirationsteorier och istället går på ren fakta.

Medlem

Går att läsa idag på aftonbladet att det var nån baseboll spelare som flög in i huset.

Snabb fråga: Varför inte flyga över husen?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Japp, det var en basebollspelaren från New York Yankees, som dog :<


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Om man får tro alla talkshower så brukar ju inte direkt Yankees-spelare rosa marknaden. Letterman brukar ju flitigt att skämta om Yankees, och dess spelare. Blir nog inte mycket av den varan framöver...

Finns en mängd sketcher och sätt att förlöjliga detta på, men de patriotiska amerikanerna lär väl avstå.

Medlem

ja, speciellt som alla talkshows är stationerade i New York. nya Yorkare är ju ganska lokalpatriotiska av sig


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

ja, speciellt som alla talkshows är stationerade i New York. nya Yorkare är ju ganska lokalpatriotiska av sig

Vilka är det mer än Letterman?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

nu när du frågade insåg jag att Leno inte spelar in i New York. men däremot O'Brien. vet inte hur det är med de mindre. alla var väl kanske en överdrift då


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

nu när du frågade insåg jag att Leno inte spelar in i New York. men däremot O'Brien. vet inte hur det är med de mindre. alla var väl kanske en överdrift då

Äsch, jag ville bara få fram att jag minsann varit på Leno i publiken och på så vis varit med i TV... typ kändis.

(Han sänder från burbank uti carliforniens gröna dalar)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Det var som sagt väldigt dimmigt när planet krockade så det är kanske inte så konstigt att det hände :O.

Medlem

castor: haha, på så sätt. kan du möjligen skicka din autograf?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

skulle ju vara tidernas mest misslyckade självmordsattentat.

Nej. Var det inte en norrman som kraschade in i ett hus i stokholm med en glidare för ett tag sedan?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

jo det var det


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Hwergelmer:

skulle ju vara tidernas mest misslyckade självmordsattentat.

Nej. Var det inte en norrman som kraschade in i ett hus i stokholm med en glidare för ett tag sedan?

i stand corrected


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar