Samlarutgåvan av Fable 2 decimerad

Robot
Medlem
Samlarutgåvan av Fable 2 decimerad

Hahahahaahhahahaha

Medlem

Så jävla dålig stil egentligen. Vi får iaf hoppas på att det inte är sant, utan att vi får sakerna iaf (Fast det verkar högst otroligt)

Medlem

Hah, humoristiskt i hur det rushar ut skiten.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Lite underligt att det kan gå fel med något som en samlarutgåva.. måste varit ganska dålig planering involverad. Men det är ju inte första gången man ser det hända.

Medlem

Okey att man decimerar - men det här var lite väl mycket overkill på det hela.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fy fan va misslyckat. Dom har ju tagit bort så mycket innehåll att dom lika gärna kan slopa samlarutgåvan helt.

Medlem

Men vafasiken. Vänta en månad eller två istället då.

Inaktiv

smidigt

är spelet klart eller ska dom patcha det också? (förutom co-op)

Medlem

Ordet "Luftslott" kommer ju fram i tankarna än en gång när det gäller ett fable spel, undra vad mer som kommer saknas när det väl kommer

Medlem

Peter Molyneyx är ju känd för att inte kunna leverera vad han lova, hittills har det dock gällt spelen han gör, inte saker som han skickar med spelen.

Medlem

Väldigt dålig gjort.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Prehn:

Peter Molyneyx är ju känd för att inte kunna leverera vad han lova, hittills har det dock gällt spelen han gör, inte saker som han skickar med spelen.

Jag har för mig att i Black and White 2 skulle det va multiplayer men det togs ju bort.

Medlem

Skulle köpa en Xbox360 nu till Fable 2 releasen.
Men efter dåligt bemötande från deras support igår så blir det varken Xbox360 eller Fable 2 för mig...
Får väl nöja mig med LBP betan nu då.

Medlem

Illa, men men så länge spelet blir roligt så blir jag glad, har redan betalt dock -.-.
så länge jag får master chief armor blir jag gladare

Medlem

Utvecklardagboken och soundtracket skulle aldrig vara med från början.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

KoP
Medlem

Varför klaga? Får ju soundtracket till 1:an och 2:an gratis.. folk brukar ju uppskatta/ibland nästan förvänta sig att saker ska vara gratis.

Medlem

Jag tror dock att folk lägger stor vikt i att ha soundtracket på skiva än i digitalt format. Det blir mer speciellt då, jag vet inte hur ni är, men sånt är bara intressant för "Ha" faktorn, lyssnar aldrig på CE soundtracks eller dylikt själv.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Skulle köpa en Xbox360 nu till Fable 2 releasen.
Men efter dåligt bemötande från deras support igår så blir det varken Xbox360 eller Fable 2 för mig...
Får väl nöja mig med LBP betan nu då.

huh? vad har supporten med att köpa en 360 om man får fråga?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

fan vilken rip-off.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Seriöst??? Nu blir jag fan galen. undrar hur det blir i sverige... Beställde ju CE för figuren och allt coola extra. Kan de inte bara skjuta fram releasen och göra klart spel hel***** istället för att göra sånt här trams.

Medlem

Inte mycket till samlarutgåva nu när de plockat bort de speciella sakerna. Making of-reportaget kommer ju att finnas för "allmän nerladdning" rätt fort och en ny bana och lite ny utrustning lockar ju inte särskillt mycket. Fy på er Lionhead!

/ LordDaimos

Medlem

Jag har aldrig någonsin funnit anledning till att betala extra för en samlarutgåva.. brukar folk seriöst köpa sådana?

Inaktiv
Skrivet av Silentzio:

Jag har aldrig någonsin funnit anledning till att betala extra för en samlarutgåva.. brukar folk seriöst köpa sådana?

Medlem
Skrivet av Silentzio:

Jag har aldrig någonsin funnit anledning till att betala extra för en samlarutgåva.. brukar folk seriöst köpa sådana?

Beror på hur mycket man gillar spelen kanske, jag köper samlarutgåvorna till spel som jag verkligen gillar. Brukar vara nice att bläddra lite i concept art böcker eller bara få lite nostalgitrippar, exempelvis när man håller i tygkartan till Ultima (även om just det exemplet inte är collectors).

Det gör att man har kvar mer än bara minnet av otaliga genomspelningar, vet inte hur många gamla c64/amiga/nintendo/sega-spel jag slarvat bort och nu glömt att jag spelat igenom. Men boxar med mer än bara spelet får högre sentimentalt värde, lite svårt att förklara men jag tycker lätt att det är värt det.

Medlem

Så himla dåligt. Jag hade faktiskt tänkt mig att kunna köpa en Xbox 360 för det här spelet och Gears 2... men nu känns det lite tomt... Efter allt man hört om hur inget som heter Fable 2 levererar vad som tidigare lovats.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av BlackZam:

Skulle köpa en Xbox360 nu till Fable 2 releasen.
Men efter dåligt bemötande från deras support igår så blir det varken Xbox360 eller Fable 2 för mig...
Får väl nöja mig med LBP betan nu då.

huh? vad har supporten med att köpa en 360 om man får fråga?

Kan inte supporten visa välvilja när man är på väg att köpa en produkt.
Hur lite kommer dem då inte bry sig när man väl har köpt det. Med tanke på alla problem folk har haft med sina Xbox360.

Medlem
Skrivet av BlackZam:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av BlackZam:

Skulle köpa en Xbox360 nu till Fable 2 releasen.
Men efter dåligt bemötande från deras support igår så blir det varken Xbox360 eller Fable 2 för mig...
Får väl nöja mig med LBP betan nu då.

huh? vad har supporten med att köpa en 360 om man får fråga?

Kan inte supporten visa välvilja när man är på väg att köpa en produkt.
Hur lite kommer dem då inte bry sig när man väl har köpt det. Med tanke på alla problem folk har haft med sina Xbox360.

Nu hänger jag inte med. Kontaktade du supporten innan du köpte konsolen/spelet?
På vilket sätt visade dom inte "välvilja" emot dig?
Dom måste ha varit grymt elaka emot dig om du avstår från köp pga ett dåligt bemötande från dom.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag är med Tassel här - vad snackar du igentligen om BlackZam?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Eftersom det är Fable vi snackar om så hade det varit mer konstigt om det verkligen innehållit vad som utlovats.

12
Skriv svar