Inaktiv
mIRC

Alltså nu är det såhär att jag har funderat på att hoppa in i mIRC världen igen. Nä jag var inget proffs då och jag är ännu mera noob nu

Men var hänger alla FZ:are när ni IRCar?

Var 4 år sen jag hängde på någon kanal...
Då var det #swe-anime (tror jag) på dalnet som flyttades till efnet eller något sånt... Hehe det var skoj.

Medlem

FZ.se har en egen kanal, #fz på quakenet.
Inte ofta jag är där men jag tittar in lite ibland.


signatur

<3

Medlem

Har slutat hänga på irc. Så mitt inlägg är ju ganska meningslöst egentligen men nu klickar jag på "Snabbsvar" ändå!

Inaktiv
Skrivet av astie:

Har slutat hänga på irc. Så mitt inlägg är ju ganska meningslöst egentligen men nu klickar jag på "Snabbsvar" ändå!

Hehe dagens bästa inlägg!

Medlem

Ptja, #fz @ quakenet är ju ett måste. sen, finns det en massa andra.

#komsi kanske..

Inaktiv

kanske? KANSKE?! >_<
kom igen nu opera, nu kölhalar vi mulliss! :F


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

#[MsB]
Svensk ut klan, iofs inaktiva nu men förjävla sköna gubbar där inne.

Inaktiv

Hmmm är alla roliga # på quakenet nu?

Medlem

nu blev jag också sugen, har inte varit på IRC på ~5 år tror jag...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

jag blev också sugen och hoppade in på den inte allt för hypade komsi, helt dött jag är besviken soya


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Alltså grabbar.

Irc är inget man hoppar in på i 10min om dagen. Ska man vara på irc ska man vara där 10h+ varje dag för att se allt kul. Du behöver givetvis inte sitta där alla timmarna, men det ska vara igång! Att ha IRC på auto-start är en bra idé, då missar man inget.

! :>

MFC
Medlem

Märkligt att det inte finns ävvänjningskliniker för IRCare..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Hehe får ta och fixa det där när jag kommer hem.

Inaktiv

irc fo lyfe bitch~


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Finns bara en ordentlig kanal, och det är #bortmedrabarber !


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

De enda jag skriver i är #fz och #komsi, mysigaste kanalerna there is.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Hur fan kan man leva UTAN irc ? Går inte. Sitter på irc hela dagarna, även när jag spelar är jag redo på en highlight


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hmm, inte jag. Fattar inte hur det går till riktigt. Jag har kommit in, tror jag, men ingen är ju där.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hur fan kan man leva UTAN irc ? Går inte. Sitter på irc hela dagarna, även när jag spelar är jag redo på en highlight

Det blir nog så när man slutat spela som förr och samtidigt har alla man känner på msn. Förut användes irc för snacka med kompisar och resten av alla gamers medans msn endast var för brudar och nya ragg 8)

Medlem
Skrivet av reset2:

Hmm, inte jag. Fattar inte hur det går till riktigt. Jag har kommit in, tror jag, men ingen är ju där.

Då är du nog inte inne ;).


signatur

<3

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hur fan kan man leva UTAN irc ? Går inte. Sitter på irc hela dagarna, även när jag spelar är jag redo på en highlight

Samma här... fast det är klart, spelar man wow så måste man ju ha något mer än bara wow att göra. Enda spelet som man inte spelar helatiden utan sitter halva tiden på irc också... + surfar runt

Hänger i #rpg.se jag sedan en herrans massa år tillbaka. Finns inga andra kanaler jag riktigt kommit in i när jag varit där även om jag försökt fz kanalen och lite andra. Ni är välkommna om ni vill kika in och låt inte kanalens namn lura er för rollspel är nog bara 5-10% av det som pratas även om vi gärna pratar det också om folk vill ^^


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:
Skrivet av KlosterKatten:

Hur fan kan man leva UTAN irc ? Går inte. Sitter på irc hela dagarna, även när jag spelar är jag redo på en highlight

Samma här... fast det är klart, spelar man wow så måste man ju ha något mer än bara wow att göra. Enda spelet som man inte spelar helatiden utan sitter halva tiden på irc också... + surfar runt

Enda spelet då eller?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Njaaa.... ibland blir jag bortlurad från det för att spela något annat i multiplayer men det är inte så ofta. Sen kan man spela Defcon sammtidigt som man spelar WoW så är inte riktigt det enda spelet ^^


signatur

osv.

Medlem

Trodde mIRC hade dött ut....


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Trodde mIRC hade dött ut....

Hädare !
Närå, irc kommer aldrig dö ut


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

It will never die! For how can you kill, that wich has no life?

(Jaja, SP plagiat, jag vet^^)


signatur

Videomupp

Medlem

Hehe ok sry, bara för mig det dött ut då.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

jag blev också sugen och hoppade in på den inte allt för hypade komsi, helt dött jag är besviken soya

Komsi har kanske inte varit den mest aktiva kanalen den senaste tiden, men det är sannerligen den varmaste kanalen jag någonsin har varit inne på. Alla sköna dikussioner som inte har någon mening, alla gånger då alla börjar sodomera varandra med diverse tilltyg, alla gånger då vi älskar med varandra :).

#Komsi - Bögar, men ändå inte.:heart:

Inaktiv

Så irc är nått man har missat? Testade för något år sedan men hittade ingen direkt bra kanal

Inaktiv

mIRC kan liknas vid en läckande vin tunna. Lagrad i åratal för att förbättra smaken, men så fort nån stackare öppnar den för att prova så har det blivit ätticka av skräpet.

mIRC hör hemma på samma mörka plats som BBS, modem och ARPANET!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

12
Skriv svar