Stargate Worlds plåtat

Robot
Medlem
Stargate Worlds plåtat

Vem skall spela alla dessa MMORPG :S ?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Jag tänker på mass effect...

Inaktiv

ptja spelet har ju potentialen, mycket story att gå på och oändligt möjligheter till att expandera den. Men vet inget om spelet i princip? Känns som om jag bara såg någon announce trailer för ett tag sen, och nu några bilder precis innan release? har jag missat något?

Medlem

Bara inte det blir lika B som tv serien!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

jag har anmält mig till betan på hemsidan man kan ju alltid prova det kanske blir nåt.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

gillar den grafiska stilen påminner lite om TF2

Medlem

Ser inte så dumt ut faktiskt.

Medlem

lätt köp av mig... anmält mig till betan också för ett tag sen

Medlem

Kan bli bra, lär nog testa det iaf

Medlem

Gillar båda serierna. Som nån sade, spelet har ju stora chanser att utnyttja den långa storyn från båda serierna. Så det kan bli bra, bara utvecklarna utnyttjar det fullt ut, och inte släpper spelet halvfärdigt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Väldigt besviken över att den grafiska delen ser relativt barnslig ut. Även om jag älskar Stargate och har skickat in en intresseanmälan till betan så tror jag inte att det här spelet hamnar i min spelsamling. Det finns egentligen bara ett MMO som för tillfället verkar ha en chans att hamna i min spelsamling, och det är #Earthrise.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

äh vadå B, var ju skit bra

Medlem

Heliga skit!

Interfacet såg inte exakt ut som WoW. Har dom tänkt själva för en gångs skull? Undrens tid verkar inte vara förbi ännu.


signatur
Medlem
Skrivet av mr.bear:

bara ett MMO som för tillfället verkar ha en chans att hamna i min spelsamling, och det är #Earthrise.

lätt, ser fram emot det som fan.

Medlem

ser intressant ut

Medlem

I hope, I hope... Låt dem nu lyckas, potentialen att göra bra story är enorm. Det jag menar är att de behöver absolut inte ens följa serien, universum är stort. Lika så Stargate.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

Psht, det var ju 100% kvalitet. (förutom de sista säsongerna)

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

äh vadå B, var ju skit bra

Skrivet av Bazil:
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

Psht, det var ju 100% kvalitet. (förutom de sista säsongerna)

Jag håller inte med - jag tycker hela serien har B känsla. Men det är förstås min personliga åsikt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dom senaste säsongerna var ju bäst, det var ju då dom fick lite pengar till effekter och karaktärerna vart roligast, team otrevlig!

Atlantis var bäst, skönare karaktärer än mckay och shephard ihop finns inte på tv!


signatur

//mvh

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

äh vadå B, var ju skit bra

Skrivet av Bazil:
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

Psht, det var ju 100% kvalitet. (förutom de sista säsongerna)

Jag håller inte med - jag tycker hela serien har B känsla. Men det är förstås min personliga åsikt.

Kan vara p.g.a. att de har blandat action med humor... till skillnad mot typ Battlestar Galactica som bara är allvar.

Anyhoo.. känns inte som den bästa tiden att släppa ett MMO nu. Många som fortfarande minns besvikelsen med AoC, andra har börjat spela WAR och lär inte släppa det på en stund. Sen finns det dem som väntar på WoTLK. Bättre att vänta tills när folk har tröttnat och glömt alla dem.

Medlem

UI såg väldigt dålig ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Wartex:

Kan vara p.g.a. att de har blandat action med humor... till skillnad mot typ Battlestar Galactica som bara är allvar.

Humor? Jag har inte sett tillstymelsen av något värt att kalla humor i serien faktiskt. Nu blev jag förvånad.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Har du ingen humor eller?

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Wartex:

Kan vara p.g.a. att de har blandat action med humor... till skillnad mot typ Battlestar Galactica som bara är allvar.

Humor? Jag har inte sett tillstymelsen av något värt att kalla humor i serien faktiskt. Nu blev jag förvånad.

Stargate Atlantis har en del humor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som stro fan av filmerna och serierna så kan detta mycket väl bli mitt första mmorpg spel om de inte lyckas fucka upp det vill säga!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Barzek:

Har du ingen humor eller?

Jodå, dock tycker jag inte Stargate har det (är Terry Pratchet & Douglas Adams fanatiker..det räknas väl som humor eller? )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Ankh:

Bara inte det blir lika B som tv serien!

äh vadå B, var ju skit bra

Det ÄR skit bra! :heart:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Som en sci-fi nerd så hoppas jag att spelet är LYSANDE!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

UI såg väldigt dålig ut.

Man kan bestämma själv precis hur UI:n ska se ut...

12
Skriv svar