Far Cry 2 laddar för premiären

Robot
Inaktiv
Far Cry 2 laddar för premiären

snartsnartsnartsnartsnartsnart!!!!

Medlem

oooohhh, bring it on indeed!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Det här spelet kommer köpas, oavsett om det får bra betyg eller inte. Det är ju så sabla häftigt.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Ge mig.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Bokat och klart! I say, BRING IT ON!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Eh, vad hände med storyn? I E3-trailern fick man en helt annan uppfattning av huvudpersonen, nu verkar det bara vara en blodtörstig biff som i alla andra spel.

Aja, spelar ju ingen roll egentligen då det blir vad man gör det till Ser sjukt mycket fram emot detta iaf. Det börjar bli dags för en förbeställning!

Medlem

Bokat spelat sedan länge, ser mycket lovande ut!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Kanske världens löjligaste röstskådis ever. Men najs ser det ut.


signatur

dare to be bold

Kick ASS! Om Pc-folket's version är fri från lysande objekt, popup-symboler/hints och simplifierade knappsystem osv så blir detta ett solklart köp direkt vid release! Man borde väl kunna stänga av konsolfunktionerna via options?

Skrivet av Tobbie:

Kanske världens löjligaste röstskådis ever. Men najs ser det ut.

Jo jag håller med dig lite, tycker att sådana röster hör hemma i serietidningar! Skulle höjja ribban ett snäpp i min bok om iaf huvudkaraktären vart lite mer vardaglig och inte såg varje samtal som en chans att spela macho

Medlem

Jag förhandsbokade spelet från discshop för ett tag sedan. Nån som vet om man får spelet hem den 23 okt eller om det dröjer ytterigare nån dag?

Medlem
Skrivet av Grön:

Kick ASS! Om Pc-folket's version är fri från lysande objekt, popup-symboler/hints och simplifierade knappsystem osv så blir detta ett solklart köp direkt vid release! Man borde väl kunna stänga av konsolfunktionerna via options?

Spelet verkar ju bli ganska mod-vänligt, så det ska nog gå att fixa Jag önskar också en variant med minimala mängder hjälpmedel och skit. Löjligt.

Medlem

Oh yeah baby!


signatur

Meep!

Medlem

Bra trailer, kass berättarröst.

Inaktiv

ser riktigt schysst ut...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Tobbie:

Kanske världens löjligaste röstskådis ever. Men najs ser det ut.

Jo jag håller med dig lite, tycker att sådana röster hör hemma i serietidningar! Skulle höjja ribban ett snäpp i min bok om iaf huvudkaraktären vart lite mer vardaglig och inte såg varje samtal som en chans att spela macho

Hör du röster ifrån serietidningar?

*backar långsamt bort från dig och tittar nervöst efter närmsta dörr ut*


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Det där var så cheesy att jag blev lite sugen på vin.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Eh, vad hände med storyn? I E3-trailern fick man en helt annan uppfattning av huvudpersonen, nu verkar det bara vara en blodtörstig biff som i alla andra spel.

Tror bestämt det är the Jackal, skurken i spelet, som snackar.

EDIT: Kanske inte ändå. Men det finns ju nio spelbara karaktärer att spela, tycker det är lite dumt att låta bara en av dem vara representativ för hela spelet på det här viset. Särskilt med den röstskådespelaren...
Kommer bli sjukt bra hur som helst. Bokat och klart via GameStop så man får extrauppdragen också. : )

Medlem

Klart bästa trailern. dom tidigare har inte imponerat på mig. Men jag är kräsen när det kommer till FPS. hoppas på demo innan jag bestämmer mig. Det är ju några spel nu i höst som konkurrerar om mina slantar...

Medlem

Ser fint ut men som många redan nämnt, dåligt berättat.

Inaktiv

haha det här kommer köpas direkt när det släpps.

Medlem

Det skulle jag också gissa på. Annars skulle de vara tvugna att välja en av de dussintalet personer man kan spela som.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

VILKEN KÄNSLA!

Skrivet av sebulba666:
Skrivet av Grön:
Skrivet av Tobbie:

Kanske världens löjligaste röstskådis ever. Men najs ser det ut.

Jo jag håller med dig lite, tycker att sådana röster hör hemma i serietidningar! Skulle höjja ribban ett snäpp i min bok om iaf huvudkaraktären vart lite mer vardaglig och inte såg varje samtal som en chans att spela macho

Hör du röster ifrån serietidningar?

*backar långsamt bort från dig och tittar nervöst efter närmsta dörr ut*

Äh du är ju bara sotis... Dessutom, det vore skrämmande att se men inte höra någonting när serietidningsfolket är på besök. Pellefant hälsar!

Medlem

omg, rösten e så gay

Medlem

världens sämsta och fjantigast voice-actor.. tog bort allt från spelet.

123
Skriv svar