Kan någon låna mig BF2 nyckel ?

Inaktiv
Kan någon låna mig BF2 nyckel ?

Jag skulle vilja låna en cdkey till bf2
Så om någon skulle lånat mig så vore det schysst!


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem
Medlem

1HZR-ZB7H-90AB-DDEF-GHIJ enjoy

Medlem
Medlem

vet inte hur det är, men man borde väl få låna ut spel till folk eller?

Medlem

ja det ska man ju kunna få göra, ropen skalla fri utlåning åt alla


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

4FXRS-ZB1F-95AD-DFED-GIJM

varsågod!

Medlem

betyder inte det att man kan spela online med ett nedladdat bf2 med dessa cdkeys?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Medlem

Men det torde betyda mindre. Mitt BF2 är också nerladdat. Jag insåg att jag inte kopplat in min DVD när jag byggde ihop datorn, och det gick snabbare att ladda hem det än att installare DVD och sedan spelet från skiva, så jag tankade hem det.

Man kan ändå inte spela mer än en åt gången så betydelsen av att få tag på en riktig CD-key betyder bara att den som lånar ut den inte kan spela när den andra är inloggad. Plus att någon noob förstör ens stats. ^^

Medlem

Man kan ha flera olika spelare på ett acc


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

0n1y-l4m3-k1Dz-4zkz-4k3yz

Youtube-proffs
Skrivet av Fik0n:

0n1y-l4m3-k1Dz-4zkz-4k3yz

haha, där kom den! jag väntade och väntade, men tillslut så kom den ! 8)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Haha.. "vet inte hur det är, men man borde väl få låna ut spel till folk eller?" Jora det ska man väl få men varför inte skicka ett PM?

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Plus att någon noob förstör ens stats.

Key:n är inte direkt kopplad till stasen, det är bara kontona som är det. Så om mr Frosty lånar din key och spelar med sitt konto, så kommer hans resultat sparas på hans konto - inte din key.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Varför inte köpa spelet så får du en cd key?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

MFC
Medlem

"låna en cdkey"

Finns ju inget som heter "låna".. får du en så har du den tills .. vem vet när, dessutom på bekostnad av någon annans surt förvärvade pengar..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Lustigt att inte tråden är låst än...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av MFC:

"låna en cdkey"

Finns ju inget som heter "låna".. får du en så har du den tills .. vem vet när, dessutom på bekostnad av någon annans surt förvärvade pengar..

Det där förstod jag inte alls. Om jag lånar ut min hammare till min granne så är det väl upp till mig? Såvitt jag vet kan man inte 2 spela med samma nyckel samtidigt, vilket i praktiken betyder att bara en person har spelat installerat. Visst, man kan spela SP, men det har inget med nyckeln att göra.

Vila i frid

Be inte om CD-nycklar i något av våra forum. Vill du ha en, köp spelet.

Låst.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar