Behöver tips till bus

Medlem
Behöver tips till bus

Tjenare, sitter och lanar med 6 pers och tänkte att nån sorts av bus måste komma till när nån sommnar så är det nån som har nått kul? ^^ Har tänkt på att måla "AFK" "BRB" osv i ansiktet på dom men måste ju finnas mera?

Medlem

nördbus borde väl passa, följande har jag bara blivit utsatt för så därför vet jag inte hur man gör: Ändra host filen så att kompisen kommer in på bögporrsidor när han försöker gå in på google eller dyl. Går även att ändra så att windows inte startar explorer vid uppstart, roligt, enkelt. Annars så kan man sy igen ena byxbenet på sovande snubbens brallor.. om han tar av dom.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det bästa är fortfarande att ta en bild på tgb och sedan peta loss alla tangenter och lägga i en burk bredvid.

Medlem

Det klassiska, ta ett screenshot av skrivbordet o sätt som bakgrund, flytta därefter alla ikoner utanför skärmen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Bajsa på honom.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

Bajsa på honom.

Det är imo så uppenbart att man inte behöver tipsa om det. :$

Medlem

reset2 är ju i största allmänhet allas idol iaf

Medlem

Nice det där med skrivbordet blir nog det + måla i ansiktet.. ^^

Medlem

samla alla era förpackningar till era uppätna caprisisosa pizzor eller billys och begrav nån i det. tänd sen 2 cigg och sätt dom i näsaborrarna på han och väk han sen med en tjutande "slags pipa som man använder på matcher" ja va fan heter dom.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

En helt vanlig domarpipa??


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Visselpipa heter det jueh

Medlem

Han kanske menar signalhorn, som låter betydligt mycket mer än en visselpipa ;).

Inaktiv

"white people always do some borderline gay shit when their friends fall asleep. -hey Mike fell asleep so we like stuck a carrot up his ass. Why would you do that to a friend? he trusted you enough to sleep over, and youre gonna stick a carrot up his ass?!.."
- Dave Chappelle

x]

Medlem

tejp över sensorn på musen...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs

Ja blötte ner toapapper och kastade allt vad jag hade i huvudet på en sovande person, mycket nöje.

... SMACK!!!

"POLISH FÖR HELVETE DIN JÄVEL!!!!!"

*tip tap*


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Sammanfoga allt skräp som samlats på lanet - och tejpa fast det på den aktuelle personens dator och skärm.

Medlem
Skrivet av Famest:

Han kanske menar signalhorn, som låter betydligt mycket mer än en visselpipa ;).

tack

fan bara massa patetiska samba människor som använder visselpipor.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Sånna som håller på med sånt här skit får jag spel på. Hämnd aktionen blir jämnt mycket värre än det du kan göra. Så mitt tips är att lägg dig och sov så du kan spela när dom andra vaknar.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

tejpa fast någon som har somnat, så att han inte kan röra sig typ, ganska osjysst men ändå
Eller ta två skålar, en med varmt vatten och en med kallt, då lär han pissa på sig ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jag satt en gång på ett lan när arrangörerna plötsligt började visa Legally Blonde på en stor projektorduk. Då blev det genast kravaller i salen och folk ropade "Stäng av skiten!!!" men utan respons. Tills vi bordsgrannar kommer på iden att använda huligantutan.

BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!

Då kom en av arrangörerna springande och krävde att få konfiskera tutan med hög och gäll röst medans vi höll på att kvävas av skratt Men filmen lämande dom på.

Annars kan man roa sej med att koppla in två personers tagentbord/möss i varandras datorer och se reaktionerna


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

japanerna är alltid bäst när det gäller bus...
[http://www.metacafe.com/watch/156568/dont_sleep_in_japan/]

Medlem

Hahaha! Fyfan vilka sätt att vakna till


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Galnajapanar haha.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Världens roligaste jobb?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Greger:

Eller ta två skålar, en med varmt vatten och en med kallt, då lär han pissa på sig ^^

Tvivlar på att det faktiskt funkar. Bara en myt.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Icke! Men det räcker med en varm, vi har gjort det på en polare och det funka.. kände mig jävligt taskig efter men som percy säger var inte det lite elakt? "Jo.... och roligt!"

Medlem

Senap och ketchup i näsan och öronen


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem
Skrivet av pissenisse:

Senap och ketchup i näsan och öronen

Ja, hugg han med en kniv i handen också!

...har han inte vaknat ännu?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jora.. Fick tag i en penna men den funka inte + att han vakna varenda gång vi kom nära.. Får bli nästa gång.. Ska fixa fram silvertape och en fungerade penna tills dess..

12
Skriv svar