Warhammer Online uppdaterat

Robot
QRT
Medlem
Warhammer Online uppdaterat

"TAB-targeting should now more consistently select the nearest enemy in the player's field of view."

Tack!!

Medlem

Yay!

Skrivet av QRT:

"TAB-targeting should now more consistently select the nearest enemy in the player's field of view."

Tack!!

/agree

Medlem

Indeed! Blev så lack på targeting :<


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Snacka om nyhetstorka FZ. Onlinespel som uppdateras strax efter release? ehh..

ironi

Inaktiv
Skrivet av QRT:

"TAB-targeting should now more consistently select the nearest enemy in the player's field of view."

Tack!!

YES ÄNTLIGEN har dragit mer aggro än vanligt den senaste tiden, nu är det slut på det

edit: EU patch imorgon

Medlem
Skrivet av anon_3159:

Snacka om nyhetstorka FZ. Onlinespel som uppdateras strax efter release? ehh..

Det är väll bra nyheter för dom som spelar?

Medlem
Skrivet av anon_3159:

Snacka om nyhetstorka FZ. Onlinespel som uppdateras strax efter release? ehh..

Öh? Att det är väntat är irrelevant. Det är en hyfsat stor uppdatering av ett av höstens storspel, klart vi skriver en nyhet för att berätta om vad som är nytt.

Inaktiv
Skrivet av andman:
Skrivet av magben:

Snacka om nyhetstorka FZ. Onlinespel som uppdateras strax efter release? ehh..

Öh? Att det är väntat är irrelevant. Det är en hyfsat stor uppdatering av ett av höstens storspel, klart vi skriver en nyhet för att berätta om vad som är nytt.

Jag trodde ironin var uppenbar. Editerar min post

Medlem

Hehe, i nästan alla spel jag spelat med någon form av 'tab-targeting' så har samma bugg alltid funnits tidigt. Vilken envis rackare.. och självklart är det bra då FZ skriver om patchar till spel. Det är ju bara att hoppa över om man inte är intresserad.

Medlem
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av andman:
Skrivet av anon_3159:

Snacka om nyhetstorka FZ. Onlinespel som uppdateras strax efter release? ehh..

Öh? Att det är väntat är irrelevant. Det är en hyfsat stor uppdatering av ett av höstens storspel, klart vi skriver en nyhet för att berätta om vad som är nytt.

Jag trodde ironin var uppenbar. Editerar min post

Hehe, sorry, inte tillräckligt.

Medlem

* Players no longer need to scroll down through the EUALA when logging into the game. The window now defaults to the bottom, and players need only check the Agreement box and click accept.

Thank fuck for that!

Så jävla korkat. Hur det ens kunde komma med i Retail versionen är väldigt konstigt.

Edit: Trodde att man bara behövde göra det en gång... fortfarande urbotat korkat.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Yeah!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Varför tar de inte bort den jäkla "Euala'n" helt och hållet? Är nog ingen som läser den, och framförallt inte efter första gången.
Finns det någon risk alls att de helt plötsligt skulle ändra Eualan så att man missar något viktigt efter trettiofemte gången man klickar förbi skiten?
Bort med eländet säger jag, och det gäller ALLA onlinespel.

Medlem

"Players no longer need to scroll down through the EUALA when logging into the game. The window now defaults to the bottom, and players need only check the Agreement box and click accept."

Spelar inte själv WAR men vad är själva grejjen med att ha en EUALA som man måste trycka OK på om man ändå skickas längst ner på sidan? Är ju som "du måste läsa o godkänna så vi kan ge dig skit om du bryter mot dem men egentligen behöver du inte läsa..."


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Oh fan, jo WoW har det vid varje ny patch o så men kan inte komma ihåg att man "alltid" var tvungen o trycka det så fort man startade spelet... eller det kanske gäller för WAR med, bara vid patchar o så?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

förvånad att det tog såpass långtid för sånna fjantgrejer imo.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

MiLeS: Innan patchen(inte spelat det med patchen än) så blev man tvungen att klicka ned EUALA varje gång man startade upp det. Så var det en extra dryg, scrolla igen hela texten, klicka i "Jag Godkänner", klicka på OK.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Varför tar de inte bort den jäkla "Euala'n" helt och hållet? Är nog ingen som läser den, och framförallt inte efter första gången.
Finns det någon risk alls att de helt plötsligt skulle ändra Eualan så att man missar något viktigt efter trettiofemte gången man klickar förbi skiten?
Bort med eländet säger jag, och det gäller ALLA onlinespel.

Eftersom det är ett förbannad bra sätt att kunna försvara sig vid eventuella problem med deras kunder.

Du trycker OK att du läst den - har du sen inte läst den så är det inte deras fel om du bryter mot deras regler.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Pansarknekt

Ska hem till en polare ihelgen som har detta spelet. Har varit rejält sugen på att testa. SKOJ!
Är rädd för att jag kommer jämföra det med WOW men det ordnar sig nog då jag alltid tyckt WH o WH40k universumen är brutalt coola.


signatur

Ooooh the drama!

Avstängd

Ungefär precis allt man önskat sig!

Medlem

* Players no longer need to scroll down through the EUALA when logging into the game. The window now defaults to the bottom, and players need only check the Agreement box and click accept.

Kan dom inte bara fixa så att det räcker med första gången man startar spelet istället? Är sjukt irriterande.

Medlem
Skrivet av Spectral:

* Players no longer need to scroll down through the EUALA when logging into the game. The window now defaults to the bottom, and players need only check the Agreement box and click accept.

Kan dom inte bara fixa så att det räcker med första gången man startar spelet istället? Är sjukt irriterande.

Nej, för om någon spelar på ditt konto så kan den hävda att den inte "accepterat" / känner till avtalet och kan då begå handlingar som inte accepteras.

Detta är för att Mythic ska ha lagen på sin sida vid tvister.

Gen
Medlem
Skrivet av Weyzer:

Brukar vara så vid release. WoW hade det också i början om vi nu ska börja jämföra..

...och har det fortfarande Samma med Age of Conan efter varje patch.

Medlem

War kräver ingen instalation, bara att flytta/kopiera så kan nog vara därför.

Att Wow inte har det, förvånar mig när jag tänker efter - nu när man fick ett argument om varför.

Medlem

* Monsters which change velocity while moving in combat should no longer return "Target is Out of Range" sometimes when attacked by players.

* We made many UI fixes including a new "autoloot" feature requested by many players.

TACK

Medlem

Ja det här var ju kalas!

1
Skriv svar