Jobba som Zombiejägare

Medlem
Youtube-proffs

What the...


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Smart reklamkupp, nu har expessen artikel om det oxå.

http://expressen.se/index.jsp?d=10&a=706822


signatur
Medlem

Haha. Sån här typ av reklam gillar jag, det skall vara humor.

Citat:

Krav
* Jägarexamen med genomfört högvilt skjutprov
* Djupa, dokumenterade kunskaper om zombies och andra virala odöda
* Erfarenhet av expeditionsarbete
* Erfarenhet av epidemiologisk forskning
* Medicinsk utbildning

"Djupa, dokumenterade kunskaper om zombies och andra virala odöda" - javisst. Det finns så otroligt mkt info om zombies, som dessutom är trovärdiga och vetenskapligt bevisade.

Citat:

Meriterande
* Kunskap om Försvarsmaktens ekonomiska system och materieluppföljningssystem (LIFT, TELLUS, FS/PLUS, EvEDI)
* Ordningsvakt- och/eller skyddsvaktsutbildning.

Vem har inte kunskap om LIFT, TELLUS m fl?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

OMG, jag har jägarexamen och lirat RE! Ska jag testa ansöka?


signatur

Videomupp

Medlem

Ok?

Edit: Gjorde en ansökning bara för sakens skull. ÖVerdrev något så djuriskt mycket så ska bli kul att se vad dom säger.

Medlem

hehe gav länken till Lea, får se vad hon säger


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hahahahahaha

Citat:

- Vi har redan fått anmälningar. Det kommer att förekomma zombies i Stockholmstrakten nästa vecka, säger Mona Holmquist på Canal Plus.

Tur man har förberett sig några år, jag visste det skulle hända och ni skrattade åt mig, nu jävlar!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

gha tiden är inne!! fram nu med bunkrad mat och taggtråd, Zombisarnas tid har kommit, tur ja lyssnade på dig Greger


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag håller redan på och förbereder mig för tiden efter kaoset. Är nämligen mitt uppe i att förbereda en beställning av svärd. Hoppas bara det hinner komma fram! :crazy:

Medlem

*hyperventilerar och springer runt i cirklar* GAAAAAAAH de kommer!!!! *gräver ner minor i trädgården*

Medlem

i am like wtf. ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Paffa de kommer att bli när de inser att vi som är lite hemma på zombies kommer att ha ihjäl dessa skådespelare utklädda till zombies så fort vi får se dem... Sikta på huvudet!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jag ska skjuta sågklingor på dem, som i HalfLife2 :crazy::evil:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Tur att jag har lirat Dead Rising så jag vet vad jag ska göra när det dycker upp en massa Zombies

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Paffa de kommer att bli när de inser att vi som är lite hemma på zombies kommer att ha ihjäl dessa skådespelare utklädda till zombies så fort vi får se dem... Sikta på huvudet!

haha exakt nörd generationen är proffs på mycket, bla döda zombisar, de får allt passa sig!
=D faan vad grymt, hehe blir kul att se deras min när 300st av oss kommer skrikande med armerade bilar och motorsågar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Citat:

Allvarligt?
- Ja. Det är fredagen den trettonde då. Gruppen av zombiejägare kommer att jobba sig nedåt från Norrlands inland till Stockholm, närmare bestämt Stureplan.
Jahaja. Stureplan...?
- Jag kan inte säga för mycket. Det handlar om rikets säkerhet. Vi vet inte hur farliga zombies är. Men det tänker vi ta reda på. Den här gruppen av människor ska vara psykologiskt kompatibla med zombies, säger Mona Holmquist lurigt.

I knew it! Visste väl att Stureplan bratsen va en bunt me zombies!

Medlem

De vet inte vad de ger sig in på.. Alla hardcore gamers börjar ränna runt med slagträn och dylikt! MOAHAHA! >:]


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Nu jävlar får jag anvädning av samurajsvärdet i farsans sovrum.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hämta Leon vf


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Det blir säkert bara något satir program eller nåt skämt, de kan ju inte mena att de tänker går ut och letar zombies på riktigt :).


signatur

<3

Medlem

sandsäckarna är placerade runt huset, älgstudsaren redo, bränbollsträet från 4:an med spik redo
bring it on

ps: blir jag en av dom så kommer jag efter er :evil:

1
Skriv svar