Wii får bättre lagringsmöjligheter och fler spel

Robot
Wii får bättre lagringsmöjligheter och fler spel
Medlem
Wii får bättre lagringsmöjligheter och fler spel

Bra att dem gör fler uppgraderingar till NDS, väldigt bra bärbar konsol, tyvärr har jag sålt min men om ekonomin tillåter nästa år så måste jag köpa en DSi till semestern(åker runt genom hela europa fram och tillbaka under fem veckor så det kommer behövas )

DSi lockar inte det minsta förutom det där med DSWare - nedladdning av spel. Tror inte jag kommer upp/nedgradera (ingen GBA-slot) iaf.

Vad gäller Wii: Punch-Out kan bli bra, men vill se mer av det innan jag säger annat än att det är SNYGGT. Another Code hoppas jag inte utvecklas av Cing eller är en ren port, så kanske det kan bli bra.

Men var är F-Zero och Pikmin 3, Nintendo? :/

Medlem

DSi verkar oerhört intressant, nu blir det förhoppningsvis flash av den från start! Inga kort och tjaffs som måste köpas.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

DSi lockar inte det minsta förutom det där med DSWare - nedladdning av spel. Tror inte jag kommer upp/nedgradera (ingen GBA-slot) iaf.

Vad gäller Wii: Punch-Out kan bli bra, men vill se mer av det innan jag säger annat än att det är SNYGGT. Another Code hoppas jag inte utvecklas av Cing eller är en ren port, så kanske det kan bli bra.

Men var är F-Zero och Pikmin 3, Nintendo? :/

Pikmin Wii: http://www.gametrailers.com/player/40716.html

Go go Nintendo!


signatur

//Schmoo

Medlem

Tyckte först det var dåligt att dom slopade GB Advance stödet men med tanke på att det går att använda SD kort så blir det faktist lite rätt så bekvämt att ladda hem 10spel kanske på ett sd kort och då slipper man problemet med att ta med sig massa spel på semester eller när man ska åka tåg... Bara priserna blir rimliga. Drömmen vore att dom tog ca 200kr/spel och 50kr/gamla spel...

Skrivet av Schmoo:

Port av originalet, fast med pekarkontroller pålagt. En trea vore trevligare.

Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av Schmoo:

Port av originalet, fast med pekarkontroller pålagt. En trea vore trevligare.

Åhå, där ser man.

Jo verkligen, knasigt att de gjort en trend av att porta gamla spel från NGC.


signatur

//Schmoo

1
Skriv svar