Coldplay tar paus *snyft*

Medlem
Coldplay tar paus *snyft*

[http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,899254,00.htm...]

Sorgligt värre, dom splittras inte iaf, dom borde ha tillräckligt med tid till att skriva material till en 2 cd platta tills dom kommer tillbaks iaf


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Meh, har aldrig fattat poängen med den där musiken... aja, hade detta varit nån metal så hade nån antingen dött av aids eller tagit självmord i en satan-ritual, då är ju detta bättre.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

Meh, har aldrig fattat poängen med den där musiken... aja, hade detta varit nån metal så hade nån antingen dött av aids eller tagit självmord i en satan-ritual, då är ju detta bättre.

Du växer in i sån här musik. Först måste du gå genom "tuff metal" alternativt "basig rave" fasen... sedan kommer den lite mer mogna musiken. En del fastnar dock i framför allt metal-fasen och kommer aldrig vidare. tyvärr.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

mogen musik? oic

Medlem
Skrivet av DreadX:

mogen musik? oic

Med risk för att avslöja hur ocool jag egentligen är... vad är oic? Don't make me google.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Organization of Islamic conferences kom jag fram till genom google


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

oic = Oh, I see.

Det är i allafall vad jag tror =).

Medlem
Skrivet av Famest:

oic = Oh, I see.

Det är i allafall vad jag tror =).

"oh i do like to be beside the seaside" är min andra gissning!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

oic... Är det inte de där emo-tånnåringarna?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs

Damn, trodde det stod covenant.. pshhh..

Coldplay, synd, tar folk pauser nu för tiden?

PS, P3 klockan 9 ikväll, RIKTIG MUSIK! DS..

NI MÅSTE LYSSNA!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

This is vardagsmat för oss som lyssnar på Tool, där är det i princip 5 år mellan varje album.

1993 -> 1996 -> 2001 -> 2006

Medlem

Ingen större förlust direkt.

Medlem

Skiva nummer två är jävligt najs att lyssna på, fastnade verkligen inte för första skivan då den enda riktigt bra låten är hmm va länge sen jag lysnade på coldplay sist. Singelfan var det iaf.
Och även fast den nya plattan fått ultrabra kritik pallade jag inte riktigt med den, känns som om alla låtar är remixes av varandra :).
Finns bättre alternativ om man vill lyssna på soft, bra musik..
Men vem vet, dom kanske återvänder bättre eller nåt.

p.s. kul namn "
Chris Martin är gift med Gwyneth Paltrow. De har barnen Apple och Moses tillsammans." hehe, moses


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Applemoses = Äpplemos

Om ni inte gillar Coldplay ser jag ingen större anledning till att ni skriver inlägg här.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av reset2:

Meh, har aldrig fattat poängen med den där musiken... aja, hade detta varit nån metal så hade nån antingen dött av aids eller tagit självmord i en satan-ritual, då är ju detta bättre.

Du växer in i sån här musik. Först måste du gå genom "tuff metal" alternativt "basig rave" fasen... sedan kommer den lite mer mogna musiken. En del fastnar dock i framför allt metal-fasen och kommer aldrig vidare. tyvärr.

Kanske du har rätt. Men jag kommer aldrig mogna, så jag håller mig till mitt unz-unz-unz och gitarrsolon

Coldplay har dock gjort några låtar jag gillar, men inte mer än så.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar