11 nya PS3-spel avslöjas nästa vecka

Robot
Medlem
11 nya PS3-spel avslöjas nästa vecka

Ska bli intressant


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Mycket intressant Hoppas det är mycket exklusiva titlar.

Medlem

Ska bli mycket intressant!

Info om ett av dessa spel har redan nå ut på internet, finns på min blogg.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

11 titlar, 1 bra, resten skit....välkommen till konsolvärlden.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

11 titlar, 1 bra, resten skit....välkommen till konsolvärlden.

Nice!
Sitter du med insiderinfo om vilka spel det är så dela gärna med dig.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Härligt


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ett från Konami, undrar vad det kan vara?

Gillar verkligen deras serier; Suikoden, Castlevania, Metal Gear Solid och Silent Hill. Speciellt Suikoden, hoppas det är något nytt där även om det inte är så troligt då de för tillfället jobbar med ett Suikoden redan, fast till DS.

Medlem

Ska bli intressant att se vad Sony har att visa upp som dom lyckats hålla hemliga så pass länge så att dom kan vissa upp spelbart material.
Visst ett antal av titlarna kommer ju säkert vara lite mer lågbudget PSN spel men det säger inte att dom inte kan vara bra ändå.

Inaktiv

nya och nya?
sillent hill 23?
metal gear 43?
final fantasy 15?

uppföljarens år!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

kanske dags att damma av konsolen snart, stått där några månader nu utan att få se ljuset...

Medlem
Skrivet av Hannu87:

11 titlar, 1 bra, resten skit....välkommen till konsolvärlden.

Ja, vi som gillar PC spel vet ju att detta absolut inte gäller i PC spelsvärlden.

*facepalm.gif*


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Ingen av konsoltillverkarna behöver några nya spel för det finns ingen människa på denna jord som är klar med megaman 9 än.

Hoppas på pixeljunk monsters 2?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Ett från Konami, undrar vad det kan vara?

Gillar verkligen deras serier; Suikoden, Castlevania, Metal Gear Solid och Silent Hill. Speciellt Suikoden, hoppas det är något nytt där även om det inte är så troligt då de för tillfället jobbar med ett Suikoden redan, fast till DS.

Suikoden till DS är ju dock ett sidospel, så Suikoden VI får GÄRNA utannonseras som ett utav dessa 11 spel

Inaktiv

De vore så ballt om wow eller war kom till PS3 ett paket med blåtands mus, tangentbord och headset. De skulle ju fungera, sitta framför tvn och kunna lira WOW,AoC eller WAR på konsolen vore ju en drööm

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Ingen av konsoltillverkarna behöver några nya spel för det finns ingen människa på denna jord som är klar med megaman 9 än.

Hoppas på pixeljunk monsters 2?

Jag har fan inte kommit förbi första banan än. Lär ta resten av mitt liv innan jag når sista banan. :/

Fin siffra om ens ett eller två av dem blir intressanta.

Medlem

Go Sony!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Undrar vad det kan bara.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

kanske dags att damma av konsolen snart, stått där några månader nu utan att få se ljuset...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

11 titlar, 1 bra, resten skit....välkommen till konsolvärlden.

Så om det har varit PC så hade alla varit bra?
Väx upp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av MonsterGuden:

kanske dags att damma av konsolen snart, stått där några månader nu utan att få se ljuset...

http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/DontFeedTheTroll.jpg

Jag har inte rört min ps3 heller på ett par månader tackvare otroligt dåligt utbud. Och att PCn har släppt så otroligt många bra titlar. Så vore ju kul att få se något vettigt att längta efter.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Jag har inte rört min ps3 heller på ett par månader tackvare otroligt dåligt utbud. Och att PCn har släppt så otroligt många bra titlar. Så vore ju kul att få se något vettigt att längta efter.

Ett tips, du kan även spela multiplattformsspel på din ps3.

Jag har inte rört mitt xbox sedan i julas för att alla intressanta spel är multi och spelas på ps3 eller exklusivt för ps3. Med andra ord kan man vrida och vända på allt för att favorisera en part. Men en sak är klar, argumentet att det inte finns spel till ps3 är förlegat och används endast av folk som favoriserar konkurrenterna.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Jag har inte rört min ps3 heller på ett par månader tackvare otroligt dåligt utbud. Och att PCn har släppt så otroligt många bra titlar. Så vore ju kul att få se något vettigt att längta efter.

Ett tips, du kan även spela multiplattformsspel på din ps3.

Jag har inte rört mitt xbox sedan i julas för att alla intressanta spel är multi och spelas på ps3 eller exklusivt för ps3. Med andra ord kan man vrida och vända på allt för att favorisera en part. Men en sak är klar, argumentet att det inte finns spel till ps3 är förlegat och används endast av folk som favoriserar konkurrenterna.

Lirar mina multiplats, om jag köper några, på min 360. Detta ändrar inte faktumet att jag inte dammat av min ps3a på ett par månader. Tycker det fortfarande är sunkigt spelutbud till ps3an om jag ska vara helt ärlig efter 2 år, men det kanske bara är jag som är van vid andra takter från playstation franchisèn från förra generationen. Men får hoppas att detta ändrar sig och lite bra exklusiva titlar ramlar in.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Jag har inte rört min ps3 heller på ett par månader tackvare otroligt dåligt utbud. Och att PCn har släppt så otroligt många bra titlar. Så vore ju kul att få se något vettigt att längta efter.

Ett tips, du kan även spela multiplattformsspel på din ps3.

Jag har inte rört mitt xbox sedan i julas för att alla intressanta spel är multi och spelas på ps3 eller exklusivt för ps3. Med andra ord kan man vrida och vända på allt för att favorisera en part. Men en sak är klar, argumentet att det inte finns spel till ps3 är förlegat och används endast av folk som favoriserar konkurrenterna.

Lirar mina multiplats, om jag köper några, på min 360. Detta ändrar inte faktumet att jag inte dammat av min ps3a på ett par månader. Tycker det fortfarande är sunkigt spelutbud till ps3an om jag ska vara helt ärlig efter 2 år, men det kanske bara är jag som är van vid andra takter från playstation franchisèn från förra generationen. Men får hoppas att detta ändrar sig och lite bra exklusiva titlar ramlar in.

Fortfarande så håller ditt argument inte då det finns ett stort utbud av spel till ps3. Att du skulle behöva damma av din ps3 betyder bara att du antingen inte har en ps3 eller har en spelsmak där det måste stå "xbox360" på förpackningen för att du ska bli intresserad. Antalet exklusiva spel finns det med i en hel drös men eftersom du favoriserar din xbox kan jag förstå att du har svårt att se förbi detta faktum.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

^- Nä, favoriserar inte 360, men tycker inte om att ha massor av titlar utsprida över konsolerna och multiplats har hittills varit bättre på 360. Köpte min ps3a endast för exklusiva titlar och det har det inte varit en drös av. Det är faktiskt ganska patetiskt när man jämnför hyllorna med spel i t ex spelbutiker.

Och denna bild för att få slut på allt blah blah du äger ingen ps3a, plus man kan nog fan se allt jävla damm på den!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Nä, favoriserar inte 360, men tycker inte om att ha massor av titlar utsprida över konsolerna och multiplats har hittills varit bättre på 360. Köpte min ps3a endast för exklusiva titlar och det har det inte varit en drös av. Det är faktiskt ganska patetiskt när man jämnför hyllorna med spel i t ex spelbutiker.

Och denna bild för att få slut på allt blah blah du äger ingen ps3a, plus man kan nog fan se allt jävla damm på den!

Multi hittills varit bättre på xbox360? Återigen ett förlegat argument, idag förekommer det att spelen ser bättre ut på ps3 (dock mycket marginellt) ex Burnout paradise, Mercenaries 2, Brothers in arms hells highway(förekommer massvis med oladdade texturer i xbox360 versionen)

JA exakt samma sak är det för mig fast tvärt om. Köpte xbox360 för de exklusiva spelen, men eftersom många portas över till ps3 eller pc så finns det inte mycket kvar. Av de som finns kvar finns endast få av intresse. Så min hylla är fylld av ps3 spel och har endast tre xbox360 spel kvar.

Dessutom dammar xbox360 bra fint den med, när den väl är igång dvs...

Visst är det fantastiskt hur världen kan vara olika.

Btw. Har i min spelsamling +34 ps3 spel och +3 xbox 360 spel..jo det är VERKLIGEN DÅLIGT med spel på PS3.....Varav 22st är exklusiva spel...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag gissar på att konamispelet är zone of the enders 2, och att ett av de andra är uncharted 2.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Kanske mer info om MAG.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av simulacra:

Jag gissar på att konamispelet är zone of the enders 2, och att ett av de andra är uncharted 2.

Enligt ryktena kommer inte Uncharted 2 att komma någonsin tyvärr, då det första sålde för dåligt. Hoppas dock bara att det är rykten, älskade det första.

123
Skriv svar