11 nya PS3-spel avslöjas nästa vecka

Medlem
Skrivet av showerguy:

11 nya spel wow vad häftigt!

Ser vi något bra och exslusivt tro?

Bara spel som säljer 100.000 per spel?

Nej.. skapa ett Halo 3 så att alla vill köpa det istället.

Istället för att göra spel som suger kan dom väl lika gärna satsa på ett spel som är bra?

Edit : När det händer något nytt för 360 då pratar ni vad som är fel? Här händer samma sak.

Äsh va nöjda istället att ni änns får spel till ps3.

Microsoft vågar satsa iaf.

Nej MS vågar inte satsa utan låter andra göra det åt dom, ifall det funka köper sedan MS upp dom och kan sedan kalla sig själva för revolutionärer inom
spelbranschen.

På frågan om vi ser något exklusivt så kan jag svara ja, då nio av de ännu icke utannonserade spelen släpps igenom Sony.

Ett Halo 3 vill jag absolut inte se då det är det sämsta spelet i Halo serien.

Inaktiv
Skrivet av Gurthaur:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Nä, favoriserar inte 360, men tycker inte om att ha massor av titlar utsprida över konsolerna och multiplats har hittills varit bättre på 360. Köpte min ps3a endast för exklusiva titlar och det har det inte varit en drös av. Det är faktiskt ganska patetiskt när man jämnför hyllorna med spel i t ex spelbutiker.

Och denna bild för att få slut på allt blah blah du äger ingen ps3a, plus man kan nog fan se allt jävla damm på den!

Multi hittills varit bättre på xbox360? Återigen ett förlegat argument, idag förekommer det att spelen ser bättre ut på ps3 (dock mycket marginellt) ex Burnout paradise, Mercenaries 2, Brothers in arms hells highway(förekommer massvis med oladdade texturer i xbox360 versionen)

Yup, lägg märke till mitt "hittills". Mercenaries och BiA är ju relativt nya multiplat titlar som jag inte ens har brytt mig om. Men som sagt, har endast på senare tiden glidit förbi både ps3 och 360 hörnan i spelbutikerna och blivit besviken varje gång. Så blir nog PC för mig dom kommande generationerna.

Håller med apboxarn till stor del, utbudet är fortfarande inte så imponerande. Tycker det luktar en del fanboyism om redmac's inlägg...

Å jag håller mer med Redmac å skulle snarare kalla apboxarn för fanboy baserat på många tidigare inlägg här på fz.se.

Kan inte fatta hur folk gnäller på utbudet, det är ju helt en smaksak, finns ju massa bra till båda konsoler i alla möjliga kategorier å mer kommer hela tiden, knappt så man hinner med allt.

Ni som klagar på att det är dåligt spelutbud till PS3/X360 kanske har blivit väldigt väldigt enformiga när det kommer till spel utan att veta om det kanske?

OT: Hoppas det är något att höja ögonbrynen för denna gången.

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av simulacra:

Jag gissar på att konamispelet är zone of the enders 2, och att ett av de andra är uncharted 2.

Enligt ryktena kommer inte Uncharted 2 att komma någonsin tyvärr, då det första sålde för dåligt. Hoppas dock bara att det är rykten, älskade det första.

Skitsnack, att uncharted 2 var nerlagt har rapporterats av EN "tidning" nämligen gamereactor.
Uncharted 2 här redan bekräftats, twice.
Gamereactors skribenter ska man tro lika mkt som jultomten, de är mer eller mindre spelvärldens aftonbladet.

Leta upp tråden på minhembio så finns länk till den senaste bekräftelsen, den är bara ngra dagar gammal.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av simulacra:

Jag gissar på att konamispelet är zone of the enders 2, och att ett av de andra är uncharted 2.

Enligt ryktena kommer inte Uncharted 2 att komma någonsin tyvärr, då det första sålde för dåligt. Hoppas dock bara att det är rykten, älskade det första.

Skitsnack, att uncharted 2 var nerlagt har rapporterats av EN "tidning" nämligen gamereactor.
Uncharted 2 här redan bekräftats, twice.
Gamereactors skribenter ska man tro lika mkt som jultomten, de är mer eller mindre spelvärldens aftonbladet.

Leta upp tråden på minhembio så finns länk till den senaste bekräftelsen, den är bara ngra dagar gammal.

Läser inte Gamereactor, tror det var Level som skrev om det i något nummer.
Om du läser hela tråden kanske du upptäcker att vi redan har avklarat det här.

Medlem

Jag orkade inte gå igenom hela tråden på min iphone, jag svarar bara, jag blir mest sur över att vissa tidningar sprider ren dynga, finns fan inga tryckta spelmagasin i sverige som är läsbara längre, allt är bara 80% grafik/bilder och 20% ytlig text.
När de inte skriver skrpäartiklar om spel som enligt dem är nedlagda så skriver de om veckans japanofili, tacka vet jag pcgamer runt 2000, då var de som bäst.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Jag orkade inte gå igenom hela tråden på min iphone, jag svarar bara, jag blir mest sur över att vissa tidningar sprider ren dynga, finns fan inga tryckta spelmagasin i sverige som är läsbara längre, allt är bara 80% grafik/bilder och 20% ytlig text.
När de inte skriver skrpäartiklar om spel som enligt dem är nedlagda så skriver de om veckans japanofili, tacka vet jag pcgamer runt 2000, då var de som bäst.

börja läs Level, där har du kvalité. Bara ett tips.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

börja läs Level, där har du kvalité. Bara ett tips.

Kan det ju inte vara om de enligt prehn rapporterade att Uncharted 2 var nerlagt, trots att utvecklingen bekräftats 2 ggr.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av simulacra:

Jag orkade inte gå igenom hela tråden på min iphone, jag svarar bara, jag blir mest sur över att vissa tidningar sprider ren dynga, finns fan inga tryckta spelmagasin i sverige som är läsbara längre, allt är bara 80% grafik/bilder och 20% ytlig text.
När de inte skriver skrpäartiklar om spel som enligt dem är nedlagda så skriver de om veckans japanofili, tacka vet jag pcgamer runt 2000, då var de som bäst.

börja läs Level, där har du kvalité. Bara ett tips.

Säger som Brasse hade sagt, FEL FEL FEL FEEEL.
Super Play is the Shit.

Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Suck, PS3 folket lika ignoranta som vanligt.

På vilket sätt?
Anser mig dock inte som "ps3 person" utan en gamer.
Kom med lite konkreta kommentarer eller knip.
Och. ja! Jag har både ägt och spelat tills mina fingrar blödde på 360 också. Så fanboy-kortet kan du inte komma och vifta med mot mig heller......


signatur

“All thinking people are atheists.”

123
Skriv svar